עדכון משמעותי בתוצאות ממומנות!
שינוי משמעותי בגוגל
Google מוציאה לאור שינוי משמעותי – מספר המודעות הממונות בתוצאות החיפוש בגוגל דסקטופ יורדות לארבעה תוצאות בחלקו העליון של הדף, ובחלקו התחתון של הדף – כלומר, לא יהיו יותר תוצאות ממומנות בצדו השמאלי / ימיני של הדף.
דובר גוגל אישר שהשינוי תקף לכל חיפושים בכל השפות בעולם. מודעות לא יופיע בצד שמאל / ימין של תוצאות החיפוש השולחני, עם יוצא מן הכלל אחד: מודעות פרטי מוצר (PLA) אשר ימשיכו להיות מוצגות בצדו הימיני / שמאלי של הדף.
*בתמונה – תוצאות חיפוש בגוגל ישראל 20.2.2016 – ללא תוצאות בצידו השמאלי של הדף.
התוספת של המודעה הרביעית תהיה מוקדשת עבור "שאילתות כמסחריות" זה יהיה כרוך בחיפושים כמו "מלונות בניו יורק" "מלונות בירושלים" או "ביטוח רכב" וכיוצא באלה.
עכשיו נותר לשאול על מה זה ישפיע בעיקר – האם המפרסמים יצטרכו להילחם יותר על שלושת המקומות הראשונים ויצטרכו להוסיף כסף לקמפיין, לקליק, ליום וכו'…
או שדווקא ה SEO והקידום האורגני יהיה הבמה המרכזית שתשתנה ותרוויח יותר – לא כל המפרסמים יוכלו להילחם על תוצאות שלושת המקומות הראשונים במחיר לקליק, ויצטרכו לפנות לעבודה גדולה ומשמעותית יותר באורגני.