גוגל שופינג

הגישה האסטרטגית המוכחת שלנו מסייעת הן לסוחרים בינלאומיים במסחר אלקטרוני והן לחנויות בוטיק קטנות מקומיות. גישתנו הממוקדת באופן מוחלט להחזר השקעה בגוגל שופינג תסייע לכם למכור יותר מוצרים ובמקביל להגדיל את שולי הרווח.

מה אנחנו עושים

שירות טיוב הקמפיין בגוגל שופינג מתמקד בשיפור החזר ההשקעה של הקמפיינים של הקניות על ידי שימוש נבון בזהות מוצר במכרז וניתוח מחושב של נתונים. מי שבעבר היו מכונים פרסומות לרשימות מוצרי גוגל (PLA) הם היום הקמפיינים של גוגל שופינג, והן הדרך הטובה ביותר לחשוף את המוצרים הממשיים והדיגיטליים שלך ללקוחות המחפשים אותן באופן פעיל.

פרסומות גוגל שופינג הן הדרך האפקטיבית והמשתלמת ביותר של פרסום במסחר האלקטרוני, עם גידול של 170% בשנה בקליקים על פרסומות גוגל שופינג.

הגישה שלנו בניהול קמפיין גוגל שופינג

לרב החברות יש גישה של "שלח ושכח" לקמפיין בגוגל שופינג. אבל זו בדיוק הסיבה שהגעתם לאתר הזה!
אתם יודעים שאתם יכולים להצליח יותר, ואנחנו כאן כדי להראות לכם שזה אכן אפשרי.

אינטליגנציה עסקית

לפני שאנחנו מתחילים לתכנן את הקמפיין שלכם, אנחנו חייבים להבין את העסק שלכם. אנחנו ניקח את הזמן ללמוד את השוק שבו אתם פועלים, להבין את קהל המתחרים שלכם, וללמוד לעומק את קטלוג המוצרים שלכם. אנו נתמקד בללמוד איזה מוצר שלכם הוא המניב ביותר את הרווח השולי, מהו תרשים נקודת האיזון של הוצאות הפרסום שלכם, ואילו מוצרים וקטגוריות של מוצרים חשוב לכם לקדם.

צוות פרסום עיקש ונלהב המצוי במשרד עצמו ופנוי לשירותכם

צוות מומחי הPPC- /ניהול גוגל ADWORDS שלנו נמצא לרשותכם ב-100 אחוז והוא מביא איתו ניסיון משותף של 50 שנה לפיתוח וטיוב הקמפיין שלכם. בעוד שאוטומציה שימושית על מנת להוסיף ניואנסים לאסטרטגיה שלכם, אין שום דבר היכול להחליף את החשיבה והניתוח שמגיעים מאנשים אמיתיים לשימוש בכסף האמיתי שלך המושקע בפרסום דיגיטלי יומיומי. אתם תאהבו את החזר ההשקעה שלכם, וסביר שאת האנשים שלנו אפילו יותר. (טוב, אולי לא)

מה כולל ניהול קמפיין גוגל שופ – אצלנו

הנה רק חלק מהדברים שלהם ניתן לצפות כשחוברים אלינו. צרו קשר איתנו למטה, כדי לשמוע פרטים נוספים.

מעקב המרה

>

שקיפות בדיווח

>

פגישות אסטרטגיה קבועות

>

תכנון השיווק מחדש

>

הצוות שלנו יחל מעקב המרה באתר שלכם, או שנעבוד עם המפתח שלכם לוודא שהקוד שנשלח מיושם כיאות.
אם אנו מקבלים אחריות על קמפיינים קיימים, שעליהם כבר יושם מעקב המרה, נבצע בדיקות מקיפות לוודא שההכנסות והמרות עוברות מעקב נכון.

שירותים נוספים שאתם בטוח צריכים

קידום אורגני

אנו מציעים ללקוחותינו ניהול קמפיינים בגוגל

פיתוח אתרי וורדפרס

יש לנו צוות פיתוח לאתרי וורדפרס

שיווק במדיה

פייסבוק, לינקדאין, אינסטגרם ויוטיוב

ניהול מוניטין

הצפת תוצאות חיוביות לעמוד הראשון

לקוחות ממליצים

בניתי וקידמתי עם Seo-up אתר אחד, הגענו להצלחה רבה, והחלטנו לבנות אתר נוסף כדי למקסם את האפשרויות מגוגל, עובדים שלוש שנים ייחד, וממשיכים הלאה – מומלץ

אוראל הילל, CEO, minibar-israel

לחברת Seo-up קידום אתרים היקרה ברצוני להודות לכם על השירות האמין שקיבלתי מכם עד היום.על האמינות וקיום ההבטחות שנתתם לי כשהתחלנו את דרכנו המשותפת. על הזמינות שלכם לכל הבקשות שלנו.ממליצה בלב שלם עליכם כחברה מקצועית ,אמינה ואנושית ללקוחותיה.

ענת ויל סמג׳ה, CEO ,Beauty-look

אנו עובדים עם Seo-up , דרור והצוות שלו כבר מספר שנים ומרוצים מאוד, התקדמנו בעשרות ביטויים לעמוד הראשון, התוצאות האורגניות גודלות כל חודש, וכנ״ל העבודה בממומן.

יהונתן אלנקרי, סמנכ״ל שיווק רוזטו

שנתיים של עבודה השיגו הגדלה משמעותית במכירות המוצר, מרוצים מאוד וממשיכים למוצרים שונים. חברת קידום אתרים מומלצת מאוד

ירון יחזקאלי, CEO, VISAGE

לאורך השנים תמיד היו לי רגשות מעורבים לכל הנוגע לפרסום העסק ולפרסום בגוגל , הדבר נבע ממספר חוויות לא נעימות עם חברות פרסום שונות.
כאשר פגשתי לראשונה את דרור מאוקס פרסום (seo-up) , הרגשתי שאני חייב לנסות את השיטה שלו בכל הקשור לפרסום באינטרנט.
אני יכול להגיד היום שלאחר כחצי שנה של עבודה משותפת ומקצועית האתר של העסק שלי נראה מעולה והכי חשוב מייצר לי עבודה,הפניות של הלקוחות עלו ובעקבות כך המכירות.
ממליץ בחום!

יואל לוינשטין, CEO, african-tziklid

כתבות נוספות שיעניינו אותך

Meta Description - מה זה? תיאור מטא הוא מאפיין HTML המספק תקציר קצר ורלוונטי על מהותו של דף מסוים. התיאור יכול להופיע מתחת לכותרת הדף ברשתות חברתיות ובעמודי תוצאות חיפוש ...

אוגוסט 26, 2024

כיצד לכתוב את כותרות המטא והתיאורים הטובים ביותר יצירת כותרות מטא ותיאורים מושלמים היא חיונית לשיפור קידום האתרים (SEO) ושיעורי הקליקים (CTR) של האתר שלך. ריכזתי ...

אוגוסט 25, 2024

דף במטמון הוא עותק של דף אינטרנט שנשמר באחסון מידע זמני הנקרא "מטמון" (cache). מטרת המטמון (שמירת וגישה למידע מהמטמון) היא לאחסן קבצים על מנת לשפר את ביצועי אחזור ...

אוגוסט 21, 2024

חלק מהאתרים שנפגעו מעדכון התוכן השימושי בספטמבר 2023 מראים סימנים קטנים של שיפור. האם זה יימשך? ביום חמישי בבוקר, גוגל שחררה את עדכון הליבה של אוגוסט 2024, שהופיע ...

אוגוסט 21, 2024

תג קנוניקל או rel="canonical" הוא קטע קוד HTML שמצהיר על כתובת ה-URL הקנונית של דף האינטרנט. במילים אחרות, הוא מאפשר לך להגדיר את הגרסה המרכזית עבור תוכן משוכפל, כמעט משוכפל ...

אוגוסט 20, 2024

מילות מפתח ממותגות הן כל שאילתות החיפוש הקשורות ישירות למותג , למוצרים או לשירותים שלך. לרוב, הן כוללות את שם המותג בתוכן. לדוגמה, "seo-up קידום אתרים" ו-"seo-up קידום ...

אוגוסט 19, 2024

תפריטי אתרים הם אחד מהדברים שלרוב מתייחסים אליהם כמובנים מאליהם - עד שפוגשים תפריט גרוע במיוחד. בתרחיש אידיאלי, המשתמשים מקבלים סקירה מיידית של מה שיש לאתר להציע, ...

קישורים פנימיים ל-SEO: למה ואיך? כדי שהתוכן שלכם יתקדם בגוגל, הוא צריך קישורים. גוגל מוצא את הפוסטים והדפים שלכם בצורה הטובה ביותר כאשר הם מקושרים ממקום כלשהו ברשת ...

אוגוסט 15, 2024

האתר שלך צריך מבנה מוגדר כי בלעדיו, הוא יהיה אוסף אקראי של דפים ופוסטים בבלוג. המשתמשים שלך צריכים את המבנה הזה כדי לנווט באתר שלך, ללחוץ מדף לדף. גוגל גם משתמשת ...

אוגוסט 13, 2024

מהו Googlebot? Googlebot הוא השם שניתן לסורקי הרשת של גוגל, האוספים מידע עבור שירותים שונים של גוגל, כולל אינדקס החיפוש שלהם. ל-Googlebot יש שני גרסאות עיקריות: Googlebot Desktop ...

אוגוסט 12, 2024

גוגל משתפת שלוש דרכים להגדלת תדירות הסריקה של Googlebot באתר אינטרנט. גארי איליאס וליזי סאסמן מגוגל דנו בשלושה גורמים המעוררים עלייה בתדירות הסריקה. למרות שהם הפחיתו ...

אוגוסט 11, 2024

מהו robots.txt? קובץ robots.txt מגביל זחלני רשת, כמו בוטים של מנועי חיפוש, מגישה לכתובות URL ספציפיות באתר. בנוסף, ניתן להשתמש בו להתאמת מהירות הזחילה של חלק מהזחלנים. כל ...

שיחת טלפון
צור קשר