מחקר שוק

מחקר מתחרים הוא בין התהליכים הראשונים שאנו עושים בתחילת פרויקט חדש.
כדי לייצר אסטרטגיה אפקטיבית ורלוונטית לקידום האתר, עלינו להבין ולבחון את הזירה בה אנו צריכים ״להילחם״.
נתחיל בבדיקה על המתחרים שלכם, נבדוק בין היתר מה הם עושים, כיצד הם משווקים את עצמם וכיצד מקדמים אותם – זאת בכדי לדלות את הדברים הטובים מהם ולשפר אותם עבורכם.

תודו – אתם תמיד רוצים לדעת על המתחרים

את המחקר אנו עושים על שלושה מתחרים שאתם מעבירים לנו, גם אם אלו מתחרים שאתם חושבים שאתם לא יכולים לעקוף – אנחנו אוהבים לשים לעצמנו יעדים קשים, ולהצליח!
קצת ״ריגול תעשייתי״ כדי להצליח בעסק, וזה נכון לכל עסק, צריך תמיד לשמור על הגחלת, כולנו מנסים להיות חוד החנית, כל אחד בתחומו. לכן, מחקר מתחרים יכול לעזור וחייב להתבצע בתחילת העבודה, כך נוכל לדעת מהם הפעולות בהם נוקטים מתחריינו, איך הם מנסים לקדם אורגנית את האתר, מה הם עושים ברשתות החברתיות, האם הם משקיעים תקציבים ממומנים, וכל המידע שאפשר לדלות על הפעילות הדיגיטלית שלהם, בכדי לדעת מול מה אנו מתחרים, ואיך אפשר לשפר ובסופו של דבר לעקוף.

מה בודקים – ואיך

אחרי שכל המידע מסודר בפנינו, נוכל לייצר עבורכם אסטרטגיית קידום איכותית, שתדע לאן לנתב ולמקד את מירב העבודה, נוכל לדעת איפה המתחרים שלכם נמצאים
ולהופיע גם כן באותם מקומות, נבין כמה תקציב מומלץ להתחיל בקמפיין הממומן וכיצד כדאי לשפר את ניראות האתר שלכם כדי להיות אפקטיבים יותר מאתרי המתחרים שלכם.

טכנולוגיות

>

ויזואליות

>

תוכן / מוצרים – מגוון

>

קידום אורגני / ממומן – שילוב

>

מיקומים

>

מה זה נותן?

>

בין הדברים הראשונים שאנו בודקים באתרי המתחרים שלכם, זה על אילו פלטפורמות האתרים שלהם מוקמים, באילו טכנולוגיות הם משתמשים באתר שלהם ומה הם מציעים ללקוחותיהם.

שיחת טלפון
צור קשר