מחקר שוק

מחקר מתחרים הוא בין התהליכים הראשונים שאנו עושים בתחילת פרויקט חדש.
כדי לייצר אסטרטגיה אפקטיבית ורלוונטית לקידום האתר, עלינו להבין ולבחון את הזירה בה אנו צריכים ״להילחם״.
נתחיל בבדיקה על המתחרים שלכם, נבדוק בין היתר מה הם עושים, כיצד הם משווקים את עצמם וכיצד מקדמים אותם – זאת בכדי לדלות את הדברים הטובים מהם ולשפר אותם עבורכם.

תודו – אתם תמיד רוצים לדעת על המתחרים

את המחקר אנו עושים על שלושה מתחרים שאתם מעבירים לנו, גם אם אלו מתחרים שאתם חושבים שאתם לא יכולים לעקוף – אנחנו אוהבים לשים לעצמנו יעדים קשים, ולהצליח!
קצת ״ריגול תעשייתי״ כדי להצליח בעסק, וזה נכון לכל עסק, צריך תמיד לשמור על הגחלת, כולנו מנסים להיות חוד החנית, כל אחד בתחומו. לכן, מחקר מתחרים יכול לעזור וחייב להתבצע בתחילת העבודה, כך נוכל לדעת מהם הפעולות בהם נוקטים מתחריינו, איך הם מנסים לקדם אורגנית את האתר, מה הם עושים ברשתות החברתיות, האם הם משקיעים תקציבים ממומנים, וכל המידע שאפשר לדלות על הפעילות הדיגיטלית שלהם, בכדי לדעת מול מה אנו מתחרים, ואיך אפשר לשפר ובסופו של דבר לעקוף.

מה בודקים – ואיך

אחרי שכל המידע מסודר בפנינו, נוכל לייצר עבורכם אסטרטגיית קידום איכותית, שתדע לאן לנתב ולמקד את מירב העבודה, נוכל לדעת איפה המתחרים שלכם נמצאים
ולהופיע גם כן באותם מקומות, נבין כמה תקציב מומלץ להתחיל בקמפיין הממומן וכיצד כדאי לשפר את ניראות האתר שלכם כדי להיות אפקטיבים יותר מאתרי המתחרים שלכם.

טכנולוגיות

>

ויזואליות

>

תוכן / מוצרים – מגוון

>

קידום אורגני / ממומן – שילוב

>

מיקומים

>

מה זה נותן?

>

בין הדברים הראשונים שאנו בודקים באתרי המתחרים שלכם, זה על אילו פלטפורמות האתרים שלהם מוקמים, באילו טכנולוגיות הם משתמשים באתר שלהם ומה הם מציעים ללקוחותיהם.

שירותים נוספים שאתם בטוח צריכים

קידום אורגני

אנו מציעים ללקוחותינו ניהול קמפיינים בגוגל

פיתוח אתרי וורדפרס

יש לנו צוות פיתוח לאתרי וורדפרס

שיווק במדיה

פייסבוק, לינקדאין, אינסטגרם ויוטיוב

ניהול מוניטין

הצפת תוצאות חיוביות לעמוד הראשון

לקוחות ממליצים

"בניתי וקידמתי עם Seo-up אתר אחד, הגענו להצלחה רבה, והחלטנו לבנות אתר נוסף כדי למקסם את האפשרויות מגוגל, עובדים שלוש שנים ייחד, וממשיכים הלאה – מומלץ."

אוראל הילל, CEO, minibar-israel

"לחברת Seo-up קידום אתרים היקרה ברצוני להודות לכם על השירות האמין שקיבלתי מכם עד היום.על האמינות וקיום ההבטחות שנתתם לי כשהתחלנו את דרכנו המשותפת. על הזמינות שלכם לכל הבקשות שלנו.ממליצה בלב שלם עליכם כחברה מקצועית ,אמינה ואנושית ללקוחותיה."

ענת ויל סמג׳ה, CEO ,Beauty-look

"אנו עובדים עם Seo-up , דרור והצוות שלו כבר מספר שנים ומרוצים מאוד, התקדמנו בעשרות ביטויים לעמוד הראשון, התוצאות האורגניות גודלות כל חודש, וכנ״ל העבודה בממומן."

יהונתן אלנקרי, סמנכ״ל שיווק רוזטו

"שנתיים של עבודה השיגו הגדלה משמעותית במכירות המוצר, מרוצים מאוד וממשיכים למוצרים שונים. חברת קידום אתרים מומלצת מאוד."

ירון יחזקאלי, CEO, VISAGE

"לאורך השנים תמיד היו לי רגשות מעורבים לכל הנוגע לפרסום העסק ולפרסום בגוגל , הדבר נבע ממספר חוויות לא נעימות עם חברות פרסום שונות.
כאשר פגשתי לראשונה את דרור מאוקס פרסום (seo-up) , הרגשתי שאני חייב לנסות את השיטה שלו בכל הקשור לפרסום באינטרנט.
אני יכול להגיד היום שלאחר כחצי שנה של עבודה משותפת ומקצועית האתר של העסק שלי נראה מעולה והכי חשוב מייצר לי עבודה,הפניות של הלקוחות עלו ובעקבות כך המכירות.
ממליץ בחום!"

יואל לוינשטין, CEO, african-tziklid

כתבות נוספות שיעניינו אותך

אם הנכם בעלי עסק ואתם מציעים שירות, מוצר, או אפילו מידע, אתם וודאי יודעים שהאתר שלכם הוא כנראה הכלי החשוב ביותר שיש לכם כדי להציג זאת לקהלי היעד הפוטנציאליים שלכם. ...

בשנתיים האחרונות העולם שלנו עבר טרנספורמציה דיגיטלית . וזאת בעקבות מגפת הקורונה שפרצה בשנת 2020 והביאה עלינו סדר עולמי חדש. בין סגרים, בידודים וריחוק חברתי, אנשים ...

אתר מוצלח זה אתר שיש לו טראפיק גבוה. יחד עם זאת, בעוד שהמטרה העיקרית היא לייצר תנועה אורגנית באתר שלנו, קיימים אלמנטים שונים העלולים לפגוע בכך וצריך להיות מודעים ...

העולם הדיגיטלי הביא עמו אינספור שינויים מהפכניים ויצר לנו סביבה חדשה המנוהלת דרך המסכים והרשתות החברתיות. כיום, כמעט וניתן לעשות הכול אונליין, מקניות, תשלומים, ...

בחברה הדיגיטלית של היום אסטרטגיית שיווק יעילה לא יכולה להתקיים מבלי קידום עסקים באינטרנט. אנו חיים בעידן האונליין ומבלים את מרבית זמננו מול המסכים. לכן, זה רק ...

בכל יום Google נוטה לפרסם שינויי אחד או יותר שנועדו לשפר את תוצאות החיפוש שלנו. למרות שרובם אינם מורגשים הם עוזרים לנו להמשיך ולהשתפר בהדרגה. לעיתים, עדכון עשוי ...

נובמבר 14, 2021

קידום אתרים יעיל דורש גישה הוליסטית. ג'י.אר. אואקס מזמין אתכם לצלול עמו לתוך מודל ה- SEOשלו במפגש שלו ב-SMX Report.  בדוח SMX השנתי, הצגתי סקירה כללית של בעיות SEO שמעכבות ...

יולי 26, 2020

LCP - טעינה והצגה של רכיב התוכן הגדול ביותר טעינה והצגה של רכיב התוכן הגדול ביותר בדף (LCP) מהווה מדד חשוב, ממוקד משתמש למדידת מהירות הטעינה כפי שהיא נתפשת על ידי ...

הסטת פריסה מצטברת – CLS האם אי פעם קראתם מאמר מקוון כאשר פתאום דבר מה השתנה על גבי הדף? ללא אזהרה מוקדמת, המילים נעו, ואיבדתם את המקום שבו היה המשפט שזה עתה קראתם. ...

חוויית הדף: הפרמטר החדש של גוגל לקראת סוף מאי גוגל השיקה את "Web Vital" (מדדי הרשת) – קבוצה של מדדים המאפשרים להעריך את מהירות עליית האלמנטים בדף ולכמת את חווית ...

כלי מנהל האתרים של גוגל אחד הכלים העוצמתיים לקידום אתרים הוא פרי ידה של לא אחרת מגוגל עצמה ומכונה בשם הפשוט " כלי מנהל האתרים " או בשמו העדכני "קונסולת החיפוש" (Search ...

שיווק באאוטבריין טאבולה האם שמתם לב לכך שבאתרי החדשות הפופולריים מופיעות ידיעות חדשותיות בענייני אקטואליה, כתבות לייף סטייל שונות ומעליהן כיתוב בסגנון "אולי ...

שיחת טלפון
צור קשר