ניתוח חשבון Ads קיים

הצוות שלנו, ב – SEO-UP ינתח את הנתונים ההיסטוריים של הפרסום בגוגל שלכם, ללא עלות. במקרה הטוב, נזכה לעבוד יחד. במקרה הכי גרוע, תקבלו מאתנו תובנות ברות יישום לשדרוג הפעילות של החשבון שלכם.

מה אנחנו עושים

לפני שתהפכו ללקוחות שלנו אנו רוצים לוודא שלצוות שלנו יהיו תובנות בעלות ערך, חיוניות לאורך זמן, עבור העסק שלכם.
מסיבה זו אנו תמיד עורכים ניתוח ובדיקה לחשבון הפרסום בגוגל שלכם, בנוסף לשאר נתוני פרסום שיתכן ונאספו בעבר.
אנו נבדוק פרמטרים כגון אסטרטגיות מכרזים, מבנה קמפיין ומילות מפתח, נקודות ציון רווחיות ואסטרטגיות לטווח ארוך לצמיחת המדד.

הגישה שלנו לניתוח חשבון Ads קיים

האם ניהול SEO UP (העלאת האופטימיזציה של מנוע החיפוש) מלא ומתמשך הוא יותר ממה שאתם כרגע צריכים?
שירות שדרוג ה-PPC שלנו מאפשר בניית (ובנייה מחדש של) חשבון ADWORDS וBING.

שדרוג PPC

בתוכנית שדרוג ה-PPC הצוות שלנו בונה חשבון ADWORDS חדש מהיסוד או משדרג לחלוטין קמפיינים קיימים. אנו נטייב אלמנטים כגון מבנה הקמפיין וקבוצות פרסום, ננתח ונבחן מעקב המרות, נעבוד עם הצוות שלכם לפתח אסטרטגיות מכרז רווחית ואפילו נפתח אסטרטגיות עבורכם שיבטיחו המשך תפוקה מלאה של הקמפיינים בהמשך.
רבים מלקוחותינו, בעלי עסקים, מתחילים את עבודתם עמנו בתכנית שדרוג ה-PPC ולאחר מכן שוכרים את שירותינו לשירותי ניהול מלא ומתמשך של ה -PPC , זמן לא רב לאחר מכן.

מחקר המותג והמתחרים

תהליך שדרוג ה-PPC מתחיל בהבנת היעדים העסקיים שלכם, לפני שנחל בעבודת הבנייה מחדש של הקמפיין שלכם, אנחנו צריכים להבין לחלוטין את העסק שלכם ואת גרף הנתונים הפסיכולוגיים של קהל היעד שלכם, אנו נלמד את המתחרים שלכם ובו בעת נקבל הבנה טובה יותר של המוצר שלכם והשירות שאתם מוכרים.

אנחנו מזמינים אתכם ליצור קשר עוד עם אחד מנציגנו כדי לשמוע אודות תכנית שדרוג ה-PPC .

ניתוח חשבון Ads – התהליך

קמפיין ניתוח GOOGLE ADWORDS שלנו יכול להוות דרך קלה ומרגיעה לקבלת תמונה כללית של העבודה המשותפת אתנו.
התובנות והאסטרטגיות שלנו, שאנו מביאים לעבודה המשותפת, יותירו עליכם את חותמן, וכמובן שהמידע יישאר ברשותכם ללא עלות.

מבנה חשבון

האם קבוצות הפרסום וה -GOOGLE ADWORD שלכם מסודרות בצורה אופטימלית מבחינת רלוונטיות ותוצאות איכותיות?

אסטרטגיות מכרז

האם אתם משתמשים נכון ב -GOOGLE ADWORDS מבחינת התאמות של מילות מפתח, והאם אתם יוצרים מכרזים בהתאם?

שיטות מיקוד

האם אתם בקיאים באפשרויות המיקוד השונות, והאם אתם משתמשים בהן בשביל להשיג תוצאות מיטביות?

פרטי חשבון

ישנם אלמנטים רבים בפרטי החשבון שיש להם השפעה, בין אם מועטה ובין אם רבה, על כלל התוצאות המתקבלות.

חשיפה / נראות

באיזה אחוז מהזמן הפרסומים שלכם מופיעים עבור מילות המפתח החזקות ביותר שלכם?

הערכת תקציב

האם אתם מקציבים לפרסום מספיק בשביל להוות חלק משמעותי מהתחרות בשוק הספציפי שלכם?

שיחת טלפון
צור קשר