הגדלת כמות החשיפה

אתרכם לא במקומות שהייתם רוצים להופיע בגוגל? אם לקוחותיכם הפוטנציאלים מחפשים נושאים רלוונטים לאתרכם אך עדיין לא מוצאים אותו – כנראה שהאתר אינו מופיע בעמוד הראשון? במצב כזה, אתם מפסידים לקוחות חדשים כל יום, ובעיקר מפסידים כסף!

צריך לשאוף להגדלת חשיפות – באופן קבוע

בשיטת הקידום שלנו אנו יודעים להגדיל את פוטנציאל החשיפה ולגרום לך להופיע במקומות הגבוהים בגוגל בשלל ביטויים הקשורים לעסק, ביטויים תחרותיים וביטויים עיקריים.
היום, במידה ואתרכם מופיע במספר ביטויים מצומצם בדף הראשון הוא נחשף לכמות גולשים מסוימת, הרצון שלנו – הוא שכל הזמן האתר שלכם ייחשף לכמה שיותר גולשים, ושואפים להגדלה חודשית של כמות הכניסות לאתר.

פוטנציאל חשיפה – הסבר קל

צריך לנקוט בפעולות קידום רבות המשלבות אלמנטים שונים שבעצם יתרכזו לא רק בקידום המילים העיקריות של העסק, אלה גם מילות "זנב ארוך".
(זנב ארוך- ביטוי המורכב משלושה מילים ומעלה).

כלומר, במידה והעסק מתמקד במכירת מחשבים, חברת הקידום צריכה לקדם גם את הביטוי "מכירת מחשבים" אך בשביל להיחשף יותר ולהיות אפילו יותר רלוונטי לגולש, ייתכן מאוד שיהיה נכון לקדם את הביטוי "מכירת מחשבים + עיר" כלומר, במידה והעסק נמצא בתל אביב, יש לקדם את הביטוי "מכירת מחשבים בתל אביב", כך ניצור עוד חשיפה לגולשים שמחפשים בצורה זו.

ביטוי
כמות חיפושים חודשית
קידום אתרים
22,200
קידום אתרים בגוגל
6,600
קידום אתרים באינטרנט
1,300
קידום אתרים בישראל
140

ניתן להסיק מנתונים אלו, שהביטוי קידום אתרים הוא ביטוי פופולארי מאוד ומחופש מאוד בחודש, אחריו מגיע הביטוי קידום אתרים בגוגל, קידום אתרים באינטרנט ואחרון הוא קידום אתרים בישראל.

במידה ועסק היה רוצה להיחשף לגבי כל המילים, הוא היה משקיע קודם כל בביטוי "קידום אתרים" ומחזק את האתר עם ביטויים שונים כמו "קידום אתרים בגוגל, קידום אתרים באינטרנט ובישראל" וכמובן עוד ביטויים הקשורים לתחום.

במילים פשוטות, במידה והאתר יגיע לדף הראשון בביטוי ״קידום אתרים״ הוא ייחשף ל – 22,200 גולשים בחודש, אך אם האתר יופיע בכל הביטויים בדף הראשון פוטנציאל החשיפה לאתר יהיה 30,240 גולשים בחודש (סיכום של הפופולאריות של כל המילים).

דרכים נוספות להגדלת חשיפה

 

ליצור עניין

אם זה באתר או מחוצה לו, כלומר – לשתף מידע בנוגע למוצרים של העסק בפורומים ובלוגים שונים ברשת, ליצור דו שיח בין גולשים בפורומים וזירות כאלה ואחרות באינטרנט,
וכמובן – לא לשכוח את הפייסבוק / טוויטר / גוגל פלוס / לינקדאין.

ליצור תוכן

יצירת תוכן איכותי לגולשים ולשתף אותו לא רק באתר, ניתן לשתף את התוכן באתרי מאמרים איכותיים, אשר יעבירו אליך את הגולש שיקרא את התוכן.
במידה ויש תוכן איכותי מחוץ לאתר ובאתר, הגולשים כבר יפרסמו אותו בעצמם ובעצם ישווקו בעצם את העסק. כמובן שמומלץ מאוד להגדלת החשיפה להיות פעיל ברשתות החברתיות, ליצור עמוד פייסבוק ולשמור עליו מעודכן , טוויטר, יוטיוב ועוד…

כתבות נוספות שיעניינו אותך

גוגל מזהירה - שימוש לא הולם בלינקים # מה הייתה כוונת המשורר? אם הכוונה העיקרית בהפצת תוכן הינה על מנת להרוויח קישורים, גם הכותבים וגם המו"לים מסתכנים בקנס של ...

האם התנועה לאתר שלי במגמת עליה , ירידה או דורכת במקום? מהי המגמה?  - החשיבות כאן היא לראות אפקטיביות של קמפיין פרסומי או מדידת תוצאות קידום האתר. תוכלו לעקוב בכל ...

האלגוריתם של גוגל לאופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO) מתפתח כל הזמן, אך הוא מבוסס על מספר גורמים מרכזיים: תוכן רלוונטי ואיכותי: תוכן כתוב היטב, אינפורמטיבי ורלוונטי ...

כיום, יותר ויותר בעלי עסקים מבינים שעל מנת להצליח בשוק הצפוף והתחרותי, יש לתחזק אתר אינטרנט מקצועי וייצוגי ולקדמו במנועי החיפוש. למרות המודעות הציבורית הגדולה ...

אם אתם מעוניינים להקים אתר עבור המרפאה שלכם שיופיע בראש תוצאות החיפוש בגוגל, אתם נמצאים במקום הנכון. לפני שנתחיל, יש להדגיש כי עולם הרפואה הפך להיות אחד מהתחומים ...

SEO עבור קישורי שותפים השנה ראינו שגוגל מציגה הנחיות ספציפיות לאתרי שותפים, דבר שהם לא עשו בעבר. במיוחד עבור אתרי ביקורות, גוגל מדברת על איך נראית ביקורת טובה, ...

במאמר זה נחלוק עמכם 11 טיפים קצרים לאופטמיזציית החיפוש של גוגל (Search Engine Optimization – SEO), או בעברית פשוטה, קידום אתרים מוצלח בגוגל בשנת 2022. בכך, נעסוק בכמה מהדברים ...

אם הנכם בעלי עסק ואתם מציעים שירות, מוצר, או אפילו מידע, אתם וודאי יודעים שהאתר שלכם הוא כנראה הכלי החשוב ביותר שיש לכם כדי להציג זאת לקהלי היעד הפוטנציאליים שלכם. ...

בשנתיים האחרונות העולם שלנו עבר טרנספורמציה דיגיטלית . וזאת בעקבות מגפת הקורונה שפרצה בשנת 2020 והביאה עלינו סדר עולמי חדש. בין סגרים, בידודים וריחוק חברתי, אנשים ...

אתר מוצלח זה אתר שיש לו טראפיק גבוה. יחד עם זאת, בעוד שהמטרה העיקרית היא לייצר תנועה אורגנית באתר שלנו, קיימים אלמנטים שונים העלולים לפגוע בכך וצריך להיות מודעים ...

העולם הדיגיטלי הביא עמו אינספור שינויים מהפכניים ויצר לנו סביבה חדשה המנוהלת דרך המסכים והרשתות החברתיות. כיום, כמעט וניתן לעשות הכול אונליין, מקניות, תשלומים, ...

בחברה הדיגיטלית של היום אסטרטגיית שיווק יעילה לא יכולה להתקיים מבלי קידום עסקים באינטרנט. אנו חיים בעידן האונליין ומבלים את מרבית זמננו מול המסכים. לכן, זה רק ...

שיחת טלפון
צור קשר