הגדלת כמות החשיפה

אתרכם לא במקומות שהייתם רוצים להופיע בגוגל? אם לקוחותיכם הפוטנציאלים מחפשים נושאים רלוונטים לאתרכם אך עדיין לא מוצאים אותו – כנראה שהאתר אינו מופיע בעמוד הראשון? במצב כזה, אתם מפסידים לקוחות חדשים כל יום, ובעיקר מפסידים כסף!

צריך לשאוף להגדלת חשיפות – באופן קבוע

בשיטת הקידום שלנו אנו יודעים להגדיל את פוטנציאל החשיפה ולגרום לך להופיע במקומות הגבוהים בגוגל בשלל ביטויים הקשורים לעסק, ביטויים תחרותיים וביטויים עיקריים.
היום, במידה ואתרכם מופיע במספר ביטויים מצומצם בדף הראשון הוא נחשף לכמות גולשים מסוימת, הרצון שלנו – הוא שכל הזמן האתר שלכם ייחשף לכמה שיותר גולשים, ושואפים להגדלה חודשית של כמות הכניסות לאתר.

פוטנציאל חשיפה – הסבר קל

צריך לנקוט בפעולות קידום רבות המשלבות אלמנטים שונים שבעצם יתרכזו לא רק בקידום המילים העיקריות של העסק, אלה גם מילות "זנב ארוך".
(זנב ארוך- ביטוי המורכב משלושה מילים ומעלה).

כלומר, במידה והעסק מתמקד במכירת מחשבים, חברת הקידום צריכה לקדם גם את הביטוי "מכירת מחשבים" אך בשביל להיחשף יותר ולהיות אפילו יותר רלוונטי לגולש, ייתכן מאוד שיהיה נכון לקדם את הביטוי "מכירת מחשבים + עיר" כלומר, במידה והעסק נמצא בתל אביב, יש לקדם את הביטוי "מכירת מחשבים בתל אביב", כך ניצור עוד חשיפה לגולשים שמחפשים בצורה זו.

ביטוי
כמות חיפושים חודשית
קידום אתרים
22,200
קידום אתרים בגוגל
6,600
קידום אתרים באינטרנט
1,300
קידום אתרים בישראל
140

ניתן להסיק מנתונים אלו, שהביטוי קידום אתרים הוא ביטוי פופולארי מאוד ומחופש מאוד בחודש, אחריו מגיע הביטוי קידום אתרים בגוגל, קידום אתרים באינטרנט ואחרון הוא קידום אתרים בישראל.

במידה ועסק היה רוצה להיחשף לגבי כל המילים, הוא היה משקיע קודם כל בביטוי "קידום אתרים" ומחזק את האתר עם ביטויים שונים כמו "קידום אתרים בגוגל, קידום אתרים באינטרנט ובישראל" וכמובן עוד ביטויים הקשורים לתחום.

במילים פשוטות, במידה והאתר יגיע לדף הראשון בביטוי ״קידום אתרים״ הוא ייחשף ל – 22,200 גולשים בחודש, אך אם האתר יופיע בכל הביטויים בדף הראשון פוטנציאל החשיפה לאתר יהיה 30,240 גולשים בחודש (סיכום של הפופולאריות של כל המילים).

דרכים נוספות להגדלת חשיפה

 

ליצור עניין

אם זה באתר או מחוצה לו, כלומר – לשתף מידע בנוגע למוצרים של העסק בפורומים ובלוגים שונים ברשת, ליצור דו שיח בין גולשים בפורומים וזירות כאלה ואחרות באינטרנט,
וכמובן – לא לשכוח את הפייסבוק / טוויטר / גוגל פלוס / לינקדאין.

ליצור תוכן

יצירת תוכן איכותי לגולשים ולשתף אותו לא רק באתר, ניתן לשתף את התוכן באתרי מאמרים איכותיים, אשר יעבירו אליך את הגולש שיקרא את התוכן.
במידה ויש תוכן איכותי מחוץ לאתר ובאתר, הגולשים כבר יפרסמו אותו בעצמם ובעצם ישווקו בעצם את העסק. כמובן שמומלץ מאוד להגדלת החשיפה להיות פעיל ברשתות החברתיות, ליצור עמוד פייסבוק ולשמור עליו מעודכן , טוויטר, יוטיוב ועוד…

כתבות נוספות שיעניינו אותך

Meta Description - מה זה? תיאור מטא הוא מאפיין HTML המספק תקציר קצר ורלוונטי על מהותו של דף מסוים. התיאור יכול להופיע מתחת לכותרת הדף ברשתות חברתיות ובעמודי תוצאות חיפוש ...

אוגוסט 26, 2024

כיצד לכתוב את כותרות המטא והתיאורים הטובים ביותר יצירת כותרות מטא ותיאורים מושלמים היא חיונית לשיפור קידום האתרים (SEO) ושיעורי הקליקים (CTR) של האתר שלך. ריכזתי ...

אוגוסט 25, 2024

דף במטמון הוא עותק של דף אינטרנט שנשמר באחסון מידע זמני הנקרא "מטמון" (cache). מטרת המטמון (שמירת וגישה למידע מהמטמון) היא לאחסן קבצים על מנת לשפר את ביצועי אחזור ...

אוגוסט 21, 2024

חלק מהאתרים שנפגעו מעדכון התוכן השימושי בספטמבר 2023 מראים סימנים קטנים של שיפור. האם זה יימשך? ביום חמישי בבוקר, גוגל שחררה את עדכון הליבה של אוגוסט 2024, שהופיע ...

אוגוסט 21, 2024

תג קנוניקל או rel="canonical" הוא קטע קוד HTML שמצהיר על כתובת ה-URL הקנונית של דף האינטרנט. במילים אחרות, הוא מאפשר לך להגדיר את הגרסה המרכזית עבור תוכן משוכפל, כמעט משוכפל ...

אוגוסט 20, 2024

מילות מפתח ממותגות הן כל שאילתות החיפוש הקשורות ישירות למותג , למוצרים או לשירותים שלך. לרוב, הן כוללות את שם המותג בתוכן. לדוגמה, "seo-up קידום אתרים" ו-"seo-up קידום ...

אוגוסט 19, 2024

תפריטי אתרים הם אחד מהדברים שלרוב מתייחסים אליהם כמובנים מאליהם - עד שפוגשים תפריט גרוע במיוחד. בתרחיש אידיאלי, המשתמשים מקבלים סקירה מיידית של מה שיש לאתר להציע, ...

קישורים פנימיים ל-SEO: למה ואיך? כדי שהתוכן שלכם יתקדם בגוגל, הוא צריך קישורים. גוגל מוצא את הפוסטים והדפים שלכם בצורה הטובה ביותר כאשר הם מקושרים ממקום כלשהו ברשת ...

אוגוסט 15, 2024

האתר שלך צריך מבנה מוגדר כי בלעדיו, הוא יהיה אוסף אקראי של דפים ופוסטים בבלוג. המשתמשים שלך צריכים את המבנה הזה כדי לנווט באתר שלך, ללחוץ מדף לדף. גוגל גם משתמשת ...

אוגוסט 13, 2024

מהו Googlebot? Googlebot הוא השם שניתן לסורקי הרשת של גוגל, האוספים מידע עבור שירותים שונים של גוגל, כולל אינדקס החיפוש שלהם. ל-Googlebot יש שני גרסאות עיקריות: Googlebot Desktop ...

אוגוסט 12, 2024

גוגל משתפת שלוש דרכים להגדלת תדירות הסריקה של Googlebot באתר אינטרנט. גארי איליאס וליזי סאסמן מגוגל דנו בשלושה גורמים המעוררים עלייה בתדירות הסריקה. למרות שהם הפחיתו ...

אוגוסט 11, 2024

מהו robots.txt? קובץ robots.txt מגביל זחלני רשת, כמו בוטים של מנועי חיפוש, מגישה לכתובות URL ספציפיות באתר. בנוסף, ניתן להשתמש בו להתאמת מהירות הזחילה של חלק מהזחלנים. כל ...

שיחת טלפון
צור קשר