הגדלת כמות החשיפה

אתרכם לא במקומות שהייתם רוצים להופיע בגוגל? אם לקוחותיכם הפוטנציאלים מחפשים נושאים רלוונטים לאתרכם אך עדיין לא מוצאים אותו – כנראה שהאתר אינו מופיע בעמוד הראשון? במצב כזה, אתם מפסידים לקוחות חדשים כל יום, ובעיקר מפסידים כסף!

צריך לשאוף להגדלת חשיפות – באופן קבוע

בשיטת הקידום שלנו אנו יודעים להגדיל את פוטנציאל החשיפה ולגרום לך להופיע במקומות הגבוהים בגוגל בשלל ביטויים הקשורים לעסק, ביטויים תחרותיים וביטויים עיקריים.
היום, במידה ואתרכם מופיע במספר ביטויים מצומצם בדף הראשון הוא נחשף לכמות גולשים מסוימת, הרצון שלנו – הוא שכל הזמן האתר שלכם ייחשף לכמה שיותר גולשים, ושואפים להגדלה חודשית של כמות הכניסות לאתר.

פוטנציאל חשיפה – הסבר קל

צריך לנקוט בפעולות קידום רבות המשלבות אלמנטים שונים שבעצם יתרכזו לא רק בקידום המילים העיקריות של העסק, אלה גם מילות "זנב ארוך".
(זנב ארוך- ביטוי המורכב משלושה מילים ומעלה).

כלומר, במידה והעסק מתמקד במכירת מחשבים, חברת הקידום צריכה לקדם גם את הביטוי "מכירת מחשבים" אך בשביל להיחשף יותר ולהיות אפילו יותר רלוונטי לגולש, ייתכן מאוד שיהיה נכון לקדם את הביטוי "מכירת מחשבים + עיר" כלומר, במידה והעסק נמצא בתל אביב, יש לקדם את הביטוי "מכירת מחשבים בתל אביב", כך ניצור עוד חשיפה לגולשים שמחפשים בצורה זו.

ביטוי
כמות חיפושים חודשית
קידום אתרים
22,200
קידום אתרים בגוגל
6,600
קידום אתרים באינטרנט
1,300
קידום אתרים בישראל
140

ניתן להסיק מנתונים אלו, שהביטוי קידום אתרים הוא ביטוי פופולארי מאוד ומחופש מאוד בחודש, אחריו מגיע הביטוי קידום אתרים בגוגל, קידום אתרים באינטרנט ואחרון הוא קידום אתרים בישראל.

במידה ועסק היה רוצה להיחשף לגבי כל המילים, הוא היה משקיע קודם כל בביטוי "קידום אתרים" ומחזק את האתר עם ביטויים שונים כמו "קידום אתרים בגוגל, קידום אתרים באינטרנט ובישראל" וכמובן עוד ביטויים הקשורים לתחום.

במילים פשוטות, במידה והאתר יגיע לדף הראשון בביטוי ״קידום אתרים״ הוא ייחשף ל – 22,200 גולשים בחודש, אך אם האתר יופיע בכל הביטויים בדף הראשון פוטנציאל החשיפה לאתר יהיה 30,240 גולשים בחודש (סיכום של הפופולאריות של כל המילים).

דרכים נוספות להגדלת חשיפה

 

ליצור עניין

אם זה באתר או מחוצה לו, כלומר – לשתף מידע בנוגע למוצרים של העסק בפורומים ובלוגים שונים ברשת, ליצור דו שיח בין גולשים בפורומים וזירות כאלה ואחרות באינטרנט,
וכמובן – לא לשכוח את הפייסבוק / טוויטר / גוגל פלוס / לינקדאין.

ליצור תוכן

יצירת תוכן איכותי לגולשים ולשתף אותו לא רק באתר, ניתן לשתף את התוכן באתרי מאמרים איכותיים, אשר יעבירו אליך את הגולש שיקרא את התוכן.
במידה ויש תוכן איכותי מחוץ לאתר ובאתר, הגולשים כבר יפרסמו אותו בעצמם ובעצם ישווקו בעצם את העסק. כמובן שמומלץ מאוד להגדלת החשיפה להיות פעיל ברשתות החברתיות, ליצור עמוד פייסבוק ולשמור עליו מעודכן , טוויטר, יוטיוב ועוד…

כתבות נוספות שיעניינו אותך

מהו URL קנוני? URL קנוני הוא URL שגוגל רואה כגרסה ה"מקורית" של קבוצה של דפים כפולים או כמעט כפולים. חשבו על זה כהבדל בין יצירת אמנות מקורית לבין העותקים או ההדפסות שלה. ...

מומחי SEO מקצועיים עוקבים אחרי כל דבר, החל מדירוגים והמרות ועד קישורים אבודים ועוד, כדי להוכיח את ערך ה-SEO. מדידת השפעת העבודה שלך ושיפור מתמשך הם קריטיים להצלחת ה-SEO ...

יצרת תוכן שאנשים מחפשים > התוכן עונה על שאלות שמנועי החיפוש יכולים להבין, אבל רק ליצור תוכן לא מבטיח דירוג גבוה. כדי לעקוף אתרים אחרים בתוצאות החיפוש, יש לשפר את ...

מהו קישור שבור? קישור שבור הוא היפרלינק שמצביע על עמוד או משאב שאינו קיים. בדרך כלל, דפים אלו נמחקו או הועברו ללא הקמת הפניה מחדש. כאשר משתמש או סורק עוקבים אחר ...

ניווט פירורי לחם מהו ניווט פירורי לחם? ניווט פירורי לחם מתייחס לשביל של קישורים פנימיים - המכונים "פירורי לחם" - שמיידעים את המשתמש על מיקומו הנוכחי באתר בתוך ...

ענף השיווק הדיגיטלי מוצף כעת בגלים של תלונות על כך שתוכן סמכותי, אותנטי ומוקפד באופן עקבי מדורג נמוך מתחת לתוכן זבל בדף תוצאות החיפוש של גוגל עבור יותר מדי ...

מהן דפי Accelerated Mobile Pages (AMP)? Accelerated Mobile Pages (AMP) הוא פרויקט HTML בקוד פתוח שפותח על ידי Google, שמטרתו ליצור גרסאות מהירות של דפי אינטרנט המותאמות למכשירים ניידים. כפי ...

בדומה לחוק הנגישות בישראל, יש חוק / תקנות דומות בארה״ב - זה נקרא תאימות ADA. מהי תאימות ADA לאתרי אינטרנט? תאימות ADA לאתרי אינטרנט מתייחסת לעמידה בסטנדרטים שהוגדרו ...

קוד 304 ״לא שונה״ (Not Modified) מהי תגובת 304?  קוד התגובה HTTP 304 Not Modified מציין שהמשאב המבוקש לא השתנה מאז הפעם האחרונה שבה נטען, ואין צורך להעביר אותו שוב. עבור דפדפנים, ...

מהו תוכן שנוצר באופן אוטומטי? תוכן שנוצר באופן אוטומטי הוא תוכן שנוצר אוטומטית באמצעות תוכנה או קוד. המטרה העיקרית שלו היא להטעות את תוצאות החיפוש של Google והוא ...

מה שחשוב לדעת על seo טכני ידע טכני בסיסי יסייע לך לשפר מיקומי האתר שלך בגוגל, Seo טכני היום מתחבר לעבודה של כל מקדם אתרים. לפני שצוללים לנושא העיקרי שלנו שידבר על ...

אופטימיזציה לאתרים, לקידום בגוגל. הפרק הראשון שלי בפודקאסט מדבר בדיוק על הנושאים הכתובים במאמר זה בצורה כללית יותר. אתם מוזמנים לשמוע > השתמשו במחקר כדי ...

שיחת טלפון
צור קשר