תפריט
תפריט

קידום ממומן

קידום ממומן- PPC – Pay Per Click – תשלום לפי לחיצה, הוא קידום בתוצאות הממומנות במנועי החיפוש, כלומר, ארבעת התוצאות הראשונות בראש הדף המסומנות במילה ״מודעה״.

 

קידום ממומן וניהול קמפיינים

קידום ממומן הוא הדרך המהירה להיראות ולהיחשף לגולשים, הדרך המהירה לבחון את אפקטיביות האתר או דפי הנחיתה, קידום ממומן היא הדרך המהירה להתחיל להרגיש את הלקוחות שלכם, ולבחון האם האתר שלכם אפקטיבי ומניב.

בקמפיין קידום ממומן אנו יכולים להחליט באילו ביטויים להיראות ובאילו לא, ומה הגולשים יראו ברגע שנעלה להם בתוצאות החיפוש של גוגל – איזו מודעה הגולשים יראו ולאן הם יעברו באתר (או לדף נחיתה).

בגדול – מי שמחפש תוצאות מהירות או מחפש לבחון אפקטיביות ולקבל מידע כמה שיותר מהר, הקידום הממומן בגוגל אכן יכול לספק מענה ראוי.

שלבי הקידום הממומן

מחקר מילים –
כמו בקידום האורגני, גם בקידום הממומן אנו נעזרים במחקר מילים, במחקר מילים המותאם ל PPC יש גם את עלויות המילים ליד כל מילה, כך אנחנו יכולים לדעת מראש כבר אילו מילים יקרות יותר ואילו פחות

כתיבת מודעות איכותיות ומקוריות
אצלנו, לא מעתיקים ממתחרים! הקופיריטרים שלנו דואגים שהמודעות שעולות יהיו איכותיות ומושכות, וכמובן לא דומות למודעות המתחרים.

בניית קישורים-
קישורים חיצוניים מאוד חשובים לקידום האתר, אבל הסוד פה הוא שהקישורים צריכים להיות איכותיים, אנו נותנים דגש על קישוריות איכותית, כלומר, את הלינקים שלנו, אנו דואגים לעשות ממקומות שבאמת רלוונטיים לגולשים ולא בכל מקום שאפשר להכניס לינק.

תקציב –
על התקציב אתם מחליטים בעזרתנו, תמיד נוכל להמליץ לכם מתיי כדיי להפחית בכסף ומתיי כדאי להוסיף כסף לתקציב.

טיפים ונקודות למחשבה

תקציב
התקציב שאתם מקציבים, הולך ישירות לגוגל, לא מגיע לכיסנו, ואנחנו לא נוגעים בכסף שלכם שמוקצב לפרסום הממומן, הכסף הולך ישירות ממכם לגוגל, בידקו האם הכסף שלכם מועבר ישירות לגוגל ולא לספק הקידום שלכם.

חסכון
בחנו היטב את הקמפיין הממומן כיום, לעיתים התקציב מתבזבז על מילים שלמעשה האתר כבר מופיע בדף הראשון בגוגל, אם כבר אתם באורגני מובילים, מומלץ לנצל את התקציב לביטויים שאתם לא מובילים בהם וכך תרוויחו יותר חשיפה ללקוחות.

מתי לא להופיע –
המון פעמים אנו נתקלים בחברות אשר מבזבזות כסף בקמפיין הממומן שלהם כאשר הן עולות בביטויי חיפוש לא רלוונטים, כדי למנוע זאת, יש להוסיף ״מילים שליליות״, כך תמטבו את הקמפיין, תנצלו את התקציב בצורה איכותית יותר, ותגיעו ללקוחות רלוונטים.

מתי לעלות עם קמפיין ממומן –
מומלץ להשקיע משאבים בקמפיין ממומן כאשר האתר אינו מופיע בעמודים הראשונים בגוגל בביטויים רלוונטיים וחשובים לכם.

Roi – החזר השקעה –
חשוב לנו שתבינו, כל שקל שאתם משקיעים בקמפיינים ממומנים חייב להיות מוחזר עם רווח אליכם לחברה, ולכן מומלץ שתבדקו האם יש מעקב איכותי אחר הפניות שאתם מקבלים ומקור ההגעה שלהם, כך תוכלו לבחון האם הקמפיין הממומן אפקטיבי ומשתלם.

 

דברו איתנו

לקוחות ממליצים

שירותים נוספים שאתם בטוח צריכים

שירותי קידום אורגני

אנו מציעים ללקוחותינו ניהול קמפיינים בגוגל
קידום ממומן

פיתוח אתר וורדפרס

יש לנו צוות פיתוח לאתרי וורפדרס
אתרי וורדפרס

שיווק במדיה

פייסבוק, לינקדאין, אינסטגרם
מדיה חברתית

כבר עוזבים?

השאירו פרטים וקבלו מתנה* בתחילת העבודה

* חודש קידום חינם / לוגו חדש / קמפיין בשווי 1,000 ש״ח - כפוף לתחילת עבודה ובהסכם חתום - פרטים מנציג

תודה שהשארתם פרטים,
עוד מעט נדבר!