שיווק מחדש – Re-Marketing

מתוך כלל המבקרים לראשונה באתר שלכם, 98% אינם משאירים פרטים,
מתקשרים טלפונית, או מבצעים רכישה.
מכאן שניהול קמפיין שיווק מחדש הוא לא רק רעיון טוב, הוא בהכרח חיוני לרווחיות שלכם.

מה אנחנו עושים

ניהול קמפיין שיווק מחדש מתמקד בפילוח שוק מדויק.
אנו קובעים איזה פלח שוק הוא רב הערך ביותר, מבחינת ניסיון לאבחן לאיזה מהמבקרים באתר הסיכוי הגדול ביותר הקיים שישובו ויבצעו את פעולת ההמרה המתבקשת (לקוחות פוטנציאליים), בין אם זה השארת פרטים בטופס, התקשרות טלפונית, ביצוע רכישה או צפייה בדף ראשי. בשלב הבא אנו יוצאים לדרך, מעצבים את הפרסומים, יוצרים מכרז פתוח עבור הקהלים שלנו, ומטייבים את הקמפיין כל הזמן.

הגישה שלנו לניהול קמפיין שיווק מחדש

קמפיין שיווק מחדש מוצלח הוא כזה שמנתח ולוקח בחשבון את הרווחיות של אותם פרסומים קודמים
שהביאו את התנועה לאתר מלכתחילה.

ניתוח קהל היעד

הרעיון הכללי של שיווק מחדש מתבסס על חשיפת המבקרים באתר שלכם לפרסומים חדשים בזמן שהם גולשים באינטרנט. יחד עם זאת, לא ניתן להתייחס לכל המבקרים באותו אופן מבחינת הפוטנציאל הרווחי לעסק. חלק מהמבקרים פשוט אינם מעוניינים במוצר הנמכר, אבל מבקרים רבים מצויים בשלב קרוב יותר לסוף תהליך המכירה ואלה ישלימו את תהליך ההמרה אם ישובו לאתר זמן קצר לאחר הביקור בו.
השלב הראשוני הוא ניתוח של כלל קהל המבקרים ודפוסי ההתנהגות שלו על מנת לזהות את הפלגים שכדאי לפנות אליהם באופן יותר חזק ומשמעותי.

ניהול מלא של קמפיין השיווק

לאחר טיוב הקמפיינים לשיווק מחדש שלנו, 90% מהלקוחות ראו עלייה משמעותית ברווחיות. קמפיין שיווק מחדש מניב מדדי קליקים גבוהים יותר, מדדי המרה גבוהים יותר, והוא הדרך האפקטיבית ביותר להשיב מבקרים לאתר ליצירת המרה.
הצוות שלנו, ב – SEO-UP, מספק שירותי ניהול מלא של קמפיין השיווק מחדש בשילוב עם ניהול שירותי גוגל Ads.

עסקים חדשים, שרק מתחילים עם קמפיין ממומן בגוגל, יכולים לקבל רק שירותי שיווק מחדש, ללא שירותים נוספים, אך כדאי להשתמש בשיווק מחדש כאמצעי פרסום שמתכתב עם כל הפרסום במדיה חברתית או חיפושי פרסום אחרים שכבר נעשים על ידכם.

סוגים שונים של תצוגות פרסום

רשת התצוגות היא רחבת ידיים וכוללת מגוון אפשרויות לפורמטים שונים.
לכל פורמט פרסומי יש יתרונות וחסרונות וכל אחד עובד טוב יותר בנסיבות ספציפיות לעומת האפשרויות האחרות.
אנו נעצב את הפרסום ונוציא אותו למכרז בפורמט הפרסומי שיתאים ביותר למטרות השיווק שלכם.

פרסום טקסט

כמו פרסום בחיפוש בגוגל. כולל כותרת,
שתי שורות של טקסט (כל אחת עם 35 תווים) וקישור לכתובת.

פרסום תמונה

פרסום שמאפשר לכם לצרף תמונה של דימוי רלוונטי עם פריסת עמוד מותאמת וצבעי רקע.

פרסום מוצר דינמי

קידום מוצרים רלוונטיים מכל הקטלוג שלכם באופן אוטומטי, בכל סוגי המכשירים האלקטרונים.

פרסום בווידאו

בפרסום זה ניתן ליצור מודעה ולשלב בה וידאו שמופעל מתוך המודעה עצמה. שילוב של תמונות יחד עם קריאה לפעולה יסייעו להטמעת האפיון של המודעה.

פרסום אינטראקטיבי

פרסום אינטראקטיבי הוא פרסום של תמונה עם אלמנטים משתנים ביחס למי שרואה אותה ולפי תגובתו למה שמוצג.

פרסום בג'ימייל

פרסום זה הוא של תמונה וטקסט שמופיעים ישירות במייל של קהל היעד. המפרסם חייב בתשלום עליהן רק כאשר המודעה נפתחת בתוך תיבת הדואר הנכנס.

מה כולל ניהול קמפיין שיווק מחדש ReMarketing

בדרך כלל ניהול קמפיין שיווק מחדש אינו שירות יחיד (למרות שהוא יכול להיות כזה).
קמפיינים של שיווק מחדש הם אמצעי שיווק חשוב הנתמך על ידי חיפוש איכותי ממומן וקמפיין פרסומי במדיות החברתיות.

גוגל Ads

קמפיין חיפוש גוגל Ads בהחלט מסייע להגיע למשתמשים עם הפוטנציאל המסחרי הגדול ביותר (מוכנות לרכישה) אך המלאי שלכם מוגבל לאלו המחפשים באופן אקטיבי את המוצר או השירותים אותו אתם מוכרים.

הופעה באתרים איכותיים

גישה לרשת התצוגה תאפשר לכם להגיע למאות מיליוני גולשים ברשת מדי יום. יותר מזה, אנו נוודא שהפרסומים שלכם מופיעים רק באתרים איכותיים ומגיעים רק למבקרים איכותיים המעוניינים במוצר שלכם.

עבודה עם DSP

אנו מנוסים בעבודה מול כל חלופות הפרסום המרכזיות ועם מספר פלטפורמות ביקוש צדדיות ( DSP ) משניות.

רשת התצוגה

הצגת הפרסומים שלכם באתרים אחרים היא דרך טובה ליצור תנועה ערה אל האתר שלכם בעלות לא גבוהה.

גוגל רימרקטינג – לתת ״בוסט״ לעסק שלכם עם מודעות שעוקבות ומטורגטות

איזה עסק לא היה מעוניין להגדיל החשיפה לקהל הכי רלוונטי? אין עסק כזה, יצירת מעורבות לקהל פוטנציאלי לעולם לא היה פשוט יותר . בעזרת קמפיין רימרקטינג בגוגל ניתן לעקוב אחר גולשים שהיו באתר, וניתן למצוא גולשים דומים שהתעניינו בנושאים דומים לנושאים המופיעים באתר שלכם, בין אם העסק שלכם מפיץ שירותים או מוצרים.

אז מה זה גוגל רימרקטינג Google ReMarkting

רימרגטינג הוא בעצם ״שיווק מחדש״. פרסום המכוון לגולשים (אנשים( אשר קיימו אינטראקציה עם האתר שלכם, בין אם דף מוצר / דף שירות / דף הבית, או גילו עניין בתחומים הקשורים לדברים המפרסמים באתרכם.

קמפיין רימרקטינג ברמה הטכנולוגית פועל בעזרת הטמעת קובץ Cookie בדפדפן הגולשים שלכם (חוקי לחלוטין)וכך בעצם ״לרדוף אחריו״, באתרים נוספים שהוא יגלוש, במידה ויש אפשרות להציף פרסומות גוגל, הגולש ייחשף לפרסומים הקשורים לאתר שלכם.

כך נוכל להופיע יותר אצל לקוחות פוטנציאלים, להישמר בתודעת הלקוחות ליותר זמן ואף להחזיר גולשים שלא השאירו פרטים חזרה לאתר.

אז למה כל עסק צריך קמפיין רימרקטינג?

אחת הסיבות שכל עסק צריך קמפיין רימרקטינג בגוגל היא פשוט להגביר מודעות למותג (brand awareness) ולחשוף אותו לכמה שיותר לקוחות וכמה שיותר זמן.
קמפיין רימרקטינג מאפשר לנו להישאר בתת המודע אצל לקוחות שעברו באתר האינטרנט והם כנראה לקוחות פוטנציאליים.

קמפיינים של גוגל רימרקטינג מצליחים לייצר עליה משמעותית באחוזי ההמרה היות והגולשים אשר היו באתר ולא ביצעו המרה (השארת פרטים / טלפון ) רואים פרסומים של אותו עסק, משאירים אותו בתודעה ולבסוף חוזרים לאתר ומייצרים פעולה המרה כלשהי. כלומר – גולש שהיה בעבר רק גולש שעבר באתר, הופך ללקוח.

סוגים של מודעות בקמפיין רימרקטינג

מודעות תצוגה – Display Ads

מודעות מבוססות תמונה המופיעות באתרים או באפליקציות אחרות. מודעות אלו יכולות להיות סטטיות או דינמיות ויכולות לכלול טקסט, תמונות או וידאו.

מודעות דינאמיות – Dynamic Remarketing Ads

מודעות רימרקטינג דינמיות מציגות למשתמשים מוצרים או שירותים שהם צפו בעבר באתר שלך באופן דינאמי לפי האיזורים או המוצרים שהם ראו באתר. מודעות אלו יכולות לכלול תמונות, מידע על מוצר ותמחור.

רשימות רימרקטינג עבור מודעות חיפוש – Remarketing Lists for Search Ads

אופציה מעניינת מאוד המאפשרת הצגת מודעות למשתמשים שכבר קיימו אינטראקציה עם האתר, כאשר הם מחפשים מילות מפתח ספציפיות בגוגל.

היתרונות בולטים בקמפיין רימרקטינג (שיווק מחדש) בגוגל

  • הגברת המודעות והנראות למותג
  • אחוזי המרה ומכירות גבוהים יותר
  • מיקוד טוב יותר ללקוחות פוטנציאליים
  • פרסום חסכוני – קמפיין בעלויות נמוכות מאוד לקליק
  • החזר השקעה לרוב חיובי מאוד (roi)

טיפים מומלצים לקמפיין רימרקטינג מוצלח

  • התמקדו בקהל היעד – קבעו את קהל היעד שלכם לפני שמתחילים את הקמפיין, תחשבו על הקהל ומה הוא היה רוצה לראות.
  • בחרו במילות מפתח נכונות – כדאי להשתמש במילות מפתח הקשורות למוצר או השירות שלכם כדי לפתוח לקהל היעד שלכם את הדלת למוצרים או השירותים שלכם.
  • השתמשו במודעות מושכות – תהיו יצירתיים, קריאטייביים, תייצרו מודעות עם בידול, שלא יוכלו להתעלם מהן ועם זאת שיעבירו את המסר שלכם בצורה מקצועית וברורה.
  • קבעו מטרות מדוייקות – הגדירו את מה שאתם רוצים להשיג מהקמפיין וקבעו את המטרות שלכם – המרות / מכירות / טלפונים / השארת פרטים .
  • תזמון – כדאי להופיע בשעות נכונות כדי להשיג את התוצאות הטובות ביותר.

באנרים לקמפיין רימרקטינג וגדלים

יש מגוון גדלים לבאנרים בקמפיין רימרקטינג, להלן 10 הגדלים הנפוצים :

    • 300×250 – ידוע גם בתור המלבן הבינוני, אחד מהגדלים הנפוצים והרב-תכליתיים ביותר עבור באנרים לרימרקטינג.
    • 728×90 – גודל זה ידוע כ-leaderboard, והוא משמש לעתים קרובות בחלק העליון של דף אתר אינטרנט.
    • 160×600 – גורד השחקים, גודל זה גבוה וצר, מה שהופך אותו למושלם עבור חללים אנכיים באתרי אינטרנט, בדרך כלל תמצאו את הבאנרים הללו בצדדים של אתרי אינטרנט
    • 300×600 – זוהי גרסה גדולה יותר של גורד השחקים, והיא אידיאלית להצגת תוכן נוסף.
    • 336×280 – גודל רב תכליתי נוסף, המלבן הגדול נהדר להצגת תוכן נוסף, והוא משמש לעתים קרובות בסרגל הצד של אתר אינטרנט.
    • 970×250 – גודל שלט החוצות מושלם להצגת תמונות באיכות גבוהה וניתן להשתמש בו ככותרת עליונה או תחתונה באתר.
    • 468×60 – חצי הבאנר הוא גודל קטן וקומפקטי המשמש לעתים קרובות בכותרת העליונה או התחתונה של אתר אינטרנט.
    • 234×60 – המיקרובר דומה לחצי הבאנר, אבל הוא אפילו קטן יותר וניתן להשתמש בו במקומות צרים באתר.
    • 120×600 – זוהי גרסה צרה יותר של גורד השחקים והיא מושלמת להצגת תמונה ארוכה ואנכית.
    • 200×200 – הריבוע הקטן הוא גודל קומפקטי שניתן להשתמש בו במקומות שונים באתר, כולל בסרגל הצד או התחתונה.
שיחת טלפון
צור קשר