שיווק בפייסבוק
היום, הרשת החברתית המובילה בעולם היא הפייסבוק, לכן היא גם קרקע פוריה וזירה איכותית למציאת לקוחות חדשים ולהפצת מוצרים ושירותים בצורה המונית, הפייסבוק יכולה לעזור בשיפור חשיפה, שימור לקוחות ולייצר חיבור אישי יותר בין המותג ללקוחותיו.
היום, הרשת החברתית המובילה בעולם היא הפייסבוק, לכן היא גם קרקע פוריה וזירה איכותית למציאת לקוחות חדשים ולהפצת מוצרים ושירותים בצורה המונית, הפייסבוק יכולה לעזור בשיפור חשיפה, שימור לקוחות ולייצר חיבור אישי יותר בין המותג ללקוחותיו.
נתחיל בנקודה ששיווק בפייסבוק מתאים לכולם, לכל עסק וכל מותג. הדבר החשוב יותר שצריך לזכור הוא שכל עסק צריך שיווק שונה בפייסבוק,
ומה שעובד בשביל עסק א׳ לא בהכרח יעבוד לעסק ב׳, זה מאוד תלוי בסוג העסק, במסרים שנרצה להעביר או בסוג הלקוחות שנרצה ״לדוג״ מהפייסבוק.
בתחילת העבודה בפייסבוק עליינו לבצע מספר פעולות בסיסיות כדי להתחיל את העבודה.
הדברים הראשונים שנעשה הם: יצירת דף אוהדים, בחינת מותגים דומים, מציאת קבוצות רלוונטיות לפרסום, ניתוח קהל יעד.
שיווק בפייסבוק לא מתחיל ומסתכם בפיתחת עמוד, צריך להחליט מה יהיו הפנים של אותו עמוד, אילו מסרים יובילו אותו ומה אנו רוצים להשיג מאותו עמוד פייסבוק, לדוגמא, האם אנו רוצים להשיג לקוחות? האם אנו רוצים לשמר את הלקוחות הקיימים? האם העמוד מופנה להקל שמגיע רק בכדי להתעדכן בנושאים מסוייים וכדומה.
אחרי שנחליט על הכיוון שלנו צריכים לפתח אסטרטגיית פוסטים, באיזה שעה מומלץ לעלות פוסטים, האם מומלץ לעלות עם תמונה, כמה פוסטים ביום וכמה פוסטים בשבוע, ובכלל – האם הפוסטים שלנו הם קצרים וקולעים או ארוכים ואינפורמטיביים.
אחרי שגילינו מה אנו רוצים להציג ואיך לטפל בעמוד האוהדים שלנו, אנו צריכים לבחון את האפשרויות השונות להשיג לקוחות ולהגיע לקהלים שונים שטרם נחשפו לאתר – בין האפשרויות שלנו יש מספר אופציות עיקריות – פרסום ממומן של פוסטים או מודעות, חדירה לקבוצות ממוקדות נושאים.
פרסום ממומן ע״י מודעות
יכול להוות לנו יתרונות רבים – אנו יכולים להגיע לקהל מפולח, לפי גילאים, תחומי עניין וכו׳, גם בפייסבוק כמו בגוגל ישנה אפשרות לקמפיין Re-Marketing אשר ״עוקב״ אחר הגולשים הרלוונטים.
פרסום ממומן של פוסטים
ניתן להגיע ע״י פרסום ממומן של פוסטים לקהל מפולח בהרבה יותר, אפשר להחליט שרק מי שאוהב את העמוד שלנו יראה את הפוסט, בנוסף יש אפשרויות לפנות לחברים של הקהל שלנו, למשפחות שלהם ודברים דומים – כך אנו יוצרים פרסום ממוקד יותר לקהל רלוונטי יותר ומונעים בזבוז כספים מיותר.
חדירה לקבוצות
היום, הפייסבוק בנוי ממשתמשי קצה, קבוצות ודפי אוהדים, לכן – מה שאנו עושים בחלק מהמקרים זה להצטרף לקבוצות סגורות ומשתלבים בהן תוך כדיי שיתוף פוסטים בקבוצות הללו, והשתתפות פעילה בדיונים השונים העולים בקבוצה.
היתרונות הבולטים – זול בהשוואה לגוגל, הפרסום בפייסבוק הוא זול בהשוואה לגוגל וניתן להשיג חשיפה להמונים במחיר מוזל.
החיסרון – פייסבוק שואפים להגיע ליום שבו ייקראו ״מנוע חיפוש״, אך הם עדיין לא שם, ולכן המודעות שאנו מטרגרטים, ולמרות שאנו מטרגטים כמה שאפשר ומנסים להיות רלוונטים לגולשים, מופיעות באופן שרירותי בצידו הימני / שמאלי של העמוד בפייסבוק, או ב feed של הגולש הפוטנציאלי, ובעצם מגיעות אליו ״במקרה״.
להבדיל מגוגל שהפרסום יכול להיות רלוונטי הרבה יותר כי המודעות עולות לגולשים אחרי חיפוש מדוייק וממוקד של חיפוש כלשהו. (קידום ממומן בגוגל)
קידום אורגני
אנו מציעים ללקוחותינו ניהול קמפיינים בגוגל
פיתוח אתרי וורדפרס
יש לנו צוות פיתוח לאתרי וורדפרס
שיווק במדיה
פייסבוק, לינקדאין, אינסטגרם ויוטיוב
ניהול מוניטין
הצפת תוצאות חיוביות לעמוד הראשון
מהו URL קנוני? URL קנוני הוא URL שגוגל רואה כגרסה ה"מקורית" של קבוצה של דפים כפולים או כמעט כפולים. חשבו על זה כהבדל בין יצירת אמנות מקורית לבין העותקים או ההדפסות שלה. ...
מומחי SEO מקצועיים עוקבים אחרי כל דבר, החל מדירוגים והמרות ועד קישורים אבודים ועוד, כדי להוכיח את ערך ה-SEO. מדידת השפעת העבודה שלך ושיפור מתמשך הם קריטיים להצלחת ה-SEO ...
יצרת תוכן שאנשים מחפשים > התוכן עונה על שאלות שמנועי החיפוש יכולים להבין, אבל רק ליצור תוכן לא מבטיח דירוג גבוה. כדי לעקוף אתרים אחרים בתוצאות החיפוש, יש לשפר את ...
מהו קישור שבור? קישור שבור הוא היפרלינק שמצביע על עמוד או משאב שאינו קיים. בדרך כלל, דפים אלו נמחקו או הועברו ללא הקמת הפניה מחדש. כאשר משתמש או סורק עוקבים אחר ...
ניווט פירורי לחם מהו ניווט פירורי לחם? ניווט פירורי לחם מתייחס לשביל של קישורים פנימיים - המכונים "פירורי לחם" - שמיידעים את המשתמש על מיקומו הנוכחי באתר בתוך ...
ענף השיווק הדיגיטלי מוצף כעת בגלים של תלונות על כך שתוכן סמכותי, אותנטי ומוקפד באופן עקבי מדורג נמוך מתחת לתוכן זבל בדף תוצאות החיפוש של גוגל עבור יותר מדי ...
מהן דפי Accelerated Mobile Pages (AMP)? Accelerated Mobile Pages (AMP) הוא פרויקט HTML בקוד פתוח שפותח על ידי Google, שמטרתו ליצור גרסאות מהירות של דפי אינטרנט המותאמות למכשירים ניידים. כפי ...
בדומה לחוק הנגישות בישראל, יש חוק / תקנות דומות בארה״ב - זה נקרא תאימות ADA. מהי תאימות ADA לאתרי אינטרנט? תאימות ADA לאתרי אינטרנט מתייחסת לעמידה בסטנדרטים שהוגדרו ...
קוד 304 ״לא שונה״ (Not Modified) מהי תגובת 304? קוד התגובה HTTP 304 Not Modified מציין שהמשאב המבוקש לא השתנה מאז הפעם האחרונה שבה נטען, ואין צורך להעביר אותו שוב. עבור דפדפנים, ...
מהו תוכן שנוצר באופן אוטומטי? תוכן שנוצר באופן אוטומטי הוא תוכן שנוצר אוטומטית באמצעות תוכנה או קוד. המטרה העיקרית שלו היא להטעות את תוצאות החיפוש של Google והוא ...
מה שחשוב לדעת על seo טכני ידע טכני בסיסי יסייע לך לשפר מיקומי האתר שלך בגוגל, Seo טכני היום מתחבר לעבודה של כל מקדם אתרים. לפני שצוללים לנושא העיקרי שלנו שידבר על ...
אופטימיזציה לאתרים, לקידום בגוגל. הפרק הראשון שלי בפודקאסט מדבר בדיוק על הנושאים הכתובים במאמר זה בצורה כללית יותר. אתם מוזמנים לשמוע > השתמשו במחקר כדי ...
השאירו לנו פרטים ונציגנו יחזור אליכם בהקדם!
לשיחה עם נציג – מומחה קידום
info@seo-up.co.il | 079-5805620
מוזמנים להגיע לקפה
א.ד ברגמן 2, פארק המדע רחובות, קומה 1
השאירו לנו פרטים ונציגנו יחזור אליכם בהקדם!