שיווק בפייסבוק

היום, הרשת החברתית המובילה בעולם היא הפייסבוק, לכן היא גם קרקע פוריה וזירה איכותית למציאת לקוחות חדשים ולהפצת מוצרים ושירותים בצורה המונית, הפייסבוק יכולה לעזור בשיפור חשיפה, שימור לקוחות ולייצר חיבור אישי יותר בין המותג ללקוחותיו.

למה כדאי ולמי מתאים?

נתחיל בנקודה ששיווק בפייסבוק מתאים לכולם, לכל עסק וכל מותג. הדבר החשוב יותר שצריך לזכור הוא שכל עסק צריך שיווק שונה בפייסבוק,
ומה שעובד בשביל עסק א׳ לא בהכרח יעבוד לעסק ב׳, זה מאוד תלוי בסוג העסק, במסרים שנרצה להעביר או בסוג הלקוחות שנרצה ״לדוג״ מהפייסבוק.

קצת על התהליך

בתחילת העבודה בפייסבוק עליינו לבצע מספר פעולות בסיסיות כדי להתחיל את העבודה.
הדברים הראשונים שנעשה הם: יצירת דף אוהדים, בחינת מותגים דומים, מציאת קבוצות רלוונטיות לפרסום, ניתוח קהל יעד.

שיווק בפייסבוק לא מתחיל ומסתכם בפיתחת עמוד, צריך להחליט מה יהיו הפנים של אותו עמוד, אילו מסרים יובילו אותו ומה אנו רוצים להשיג מאותו עמוד פייסבוק, לדוגמא, האם אנו רוצים להשיג לקוחות? האם אנו רוצים לשמר את הלקוחות הקיימים? האם העמוד מופנה להקל שמגיע רק בכדי להתעדכן בנושאים מסוייים וכדומה.

אחרי שנחליט על הכיוון שלנו צריכים לפתח אסטרטגיית פוסטים, באיזה שעה מומלץ לעלות פוסטים, האם מומלץ לעלות עם תמונה, כמה פוסטים ביום וכמה פוסטים בשבוע, ובכלל – האם הפוסטים שלנו הם קצרים וקולעים או ארוכים ואינפורמטיביים.
אחרי שגילינו מה אנו רוצים להציג ואיך לטפל בעמוד האוהדים שלנו, אנו צריכים לבחון את האפשרויות השונות להשיג לקוחות ולהגיע לקהלים שונים שטרם נחשפו לאתר – בין האפשרויות שלנו יש מספר אופציות עיקריות – פרסום ממומן של פוסטים או מודעות, חדירה לקבוצות ממוקדות נושאים.

פרסום ממומן ע״י מודעות

יכול להוות לנו יתרונות רבים – אנו יכולים להגיע לקהל מפולח, לפי גילאים, תחומי עניין וכו׳, גם בפייסבוק כמו בגוגל ישנה אפשרות לקמפיין Re-Marketing אשר ״עוקב״ אחר הגולשים הרלוונטים.

פרסום ממומן של פוסטים

ניתן להגיע ע״י פרסום ממומן של פוסטים לקהל מפולח בהרבה יותר, אפשר להחליט שרק מי שאוהב את העמוד שלנו יראה את הפוסט, בנוסף יש אפשרויות לפנות לחברים של הקהל שלנו, למשפחות שלהם ודברים דומים – כך אנו יוצרים פרסום ממוקד יותר לקהל רלוונטי יותר ומונעים בזבוז כספים מיותר.

חדירה לקבוצות

היום, הפייסבוק בנוי ממשתמשי קצה, קבוצות ודפי אוהדים, לכן – מה שאנו עושים בחלק מהמקרים זה להצטרף לקבוצות סגורות ומשתלבים בהן תוך כדיי שיתוף פוסטים בקבוצות הללו, והשתתפות פעילה בדיונים השונים העולים בקבוצה.

יתרון מול חיסרון בהשוואה לפרסום בגוגל

היתרונות הבולטים – זול בהשוואה לגוגל, הפרסום בפייסבוק הוא זול בהשוואה לגוגל וניתן להשיג חשיפה להמונים במחיר מוזל.

החיסרון – פייסבוק שואפים להגיע ליום שבו ייקראו ״מנוע חיפוש״, אך הם עדיין לא שם, ולכן המודעות שאנו מטרגרטים, ולמרות שאנו מטרגטים כמה שאפשר ומנסים להיות רלוונטים לגולשים, מופיעות באופן שרירותי בצידו הימני / שמאלי של העמוד בפייסבוק, או ב feed של הגולש הפוטנציאלי, ובעצם מגיעות אליו ״במקרה״.

להבדיל מגוגל שהפרסום יכול להיות רלוונטי הרבה יותר כי המודעות עולות לגולשים אחרי חיפוש מדוייק וממוקד של חיפוש כלשהו. (קידום ממומן בגוגל)

שירותים נוספים שאתם בטוח צריכים

קידום אורגני

אנו מציעים ללקוחותינו ניהול קמפיינים בגוגל

פיתוח אתרי וורדפרס

יש לנו צוות פיתוח לאתרי וורדפרס

שיווק במדיה

פייסבוק, לינקדאין, אינסטגרם ויוטיוב

ניהול מוניטין

הצפת תוצאות חיוביות לעמוד הראשון

לקוחות ממליצים

"בניתי וקידמתי עם Seo-up אתר אחד, הגענו להצלחה רבה, והחלטנו לבנות אתר נוסף כדי למקסם את האפשרויות מגוגל, עובדים שלוש שנים ייחד, וממשיכים הלאה – מומלץ."

אוראל הילל, CEO, minibar-israel

"לחברת Seo-up קידום אתרים היקרה ברצוני להודות לכם על השירות האמין שקיבלתי מכם עד היום.על האמינות וקיום ההבטחות שנתתם לי כשהתחלנו את דרכנו המשותפת. על הזמינות שלכם לכל הבקשות שלנו.ממליצה בלב שלם עליכם כחברה מקצועית ,אמינה ואנושית ללקוחותיה."

ענת ויל סמג׳ה, CEO ,Beauty-look

"אנו עובדים עם Seo-up , דרור והצוות שלו כבר מספר שנים ומרוצים מאוד, התקדמנו בעשרות ביטויים לעמוד הראשון, התוצאות האורגניות גודלות כל חודש, וכנ״ל העבודה בממומן."

יהונתן אלנקרי, סמנכ״ל שיווק רוזטו

"שנתיים של עבודה השיגו הגדלה משמעותית במכירות המוצר, מרוצים מאוד וממשיכים למוצרים שונים. חברת קידום אתרים מומלצת מאוד."

ירון יחזקאלי, CEO, VISAGE

"לאורך השנים תמיד היו לי רגשות מעורבים לכל הנוגע לפרסום העסק ולפרסום בגוגל , הדבר נבע ממספר חוויות לא נעימות עם חברות פרסום שונות.
כאשר פגשתי לראשונה את דרור מאוקס פרסום (seo-up) , הרגשתי שאני חייב לנסות את השיטה שלו בכל הקשור לפרסום באינטרנט.
אני יכול להגיד היום שלאחר כחצי שנה של עבודה משותפת ומקצועית האתר של העסק שלי נראה מעולה והכי חשוב מייצר לי עבודה,הפניות של הלקוחות עלו ובעקבות כך המכירות.
ממליץ בחום!"

יואל לוינשטין, CEO, african-tziklid

כתבות נוספות שיעניינו אותך

אם הנכם בעלי עסק ואתם מציעים שירות, מוצר, או אפילו מידע, אתם וודאי יודעים שהאתר שלכם הוא כנראה הכלי החשוב ביותר שיש לכם כדי להציג זאת לקהלי היעד הפוטנציאליים שלכם. ...

בשנתיים האחרונות העולם שלנו עבר טרנספורמציה דיגיטלית . וזאת בעקבות מגפת הקורונה שפרצה בשנת 2020 והביאה עלינו סדר עולמי חדש. בין סגרים, בידודים וריחוק חברתי, אנשים ...

אתר מוצלח זה אתר שיש לו טראפיק גבוה. יחד עם זאת, בעוד שהמטרה העיקרית היא לייצר תנועה אורגנית באתר שלנו, קיימים אלמנטים שונים העלולים לפגוע בכך וצריך להיות מודעים ...

העולם הדיגיטלי הביא עמו אינספור שינויים מהפכניים ויצר לנו סביבה חדשה המנוהלת דרך המסכים והרשתות החברתיות. כיום, כמעט וניתן לעשות הכול אונליין, מקניות, תשלומים, ...

בחברה הדיגיטלית של היום אסטרטגיית שיווק יעילה לא יכולה להתקיים מבלי קידום עסקים באינטרנט. אנו חיים בעידן האונליין ומבלים את מרבית זמננו מול המסכים. לכן, זה רק ...

בכל יום Google נוטה לפרסם שינויי אחד או יותר שנועדו לשפר את תוצאות החיפוש שלנו. למרות שרובם אינם מורגשים הם עוזרים לנו להמשיך ולהשתפר בהדרגה. לעיתים, עדכון עשוי ...

נובמבר 14, 2021

קידום אתרים יעיל דורש גישה הוליסטית. ג'י.אר. אואקס מזמין אתכם לצלול עמו לתוך מודל ה- SEOשלו במפגש שלו ב-SMX Report.  בדוח SMX השנתי, הצגתי סקירה כללית של בעיות SEO שמעכבות ...

יולי 26, 2020

LCP - טעינה והצגה של רכיב התוכן הגדול ביותר טעינה והצגה של רכיב התוכן הגדול ביותר בדף (LCP) מהווה מדד חשוב, ממוקד משתמש למדידת מהירות הטעינה כפי שהיא נתפשת על ידי ...

הסטת פריסה מצטברת – CLS האם אי פעם קראתם מאמר מקוון כאשר פתאום דבר מה השתנה על גבי הדף? ללא אזהרה מוקדמת, המילים נעו, ואיבדתם את המקום שבו היה המשפט שזה עתה קראתם. ...

חוויית הדף: הפרמטר החדש של גוגל לקראת סוף מאי גוגל השיקה את "Web Vital" (מדדי הרשת) – קבוצה של מדדים המאפשרים להעריך את מהירות עליית האלמנטים בדף ולכמת את חווית ...

כלי מנהל האתרים של גוגל אחד הכלים העוצמתיים לקידום אתרים הוא פרי ידה של לא אחרת מגוגל עצמה ומכונה בשם הפשוט " כלי מנהל האתרים " או בשמו העדכני "קונסולת החיפוש" (Search ...

שיווק באאוטבריין טאבולה האם שמתם לב לכך שבאתרי החדשות הפופולריים מופיעות ידיעות חדשותיות בענייני אקטואליה, כתבות לייף סטייל שונות ומעליהן כיתוב בסגנון "אולי ...

שיחת טלפון
צור קשר