חברת קידום אתרים באינטרנט
שיווק בפייסבוק

שיווק בפייסבוק וניהול מדיה

היום, הרשת החברתית המובילה בעולם היא הפייסבוק, לכן היא גם קרקע פוריה וזירה איכותית למציאת לקוחות חדשים ולהפצת מוצרים ושירותים בצורה המונית, הפייסבוק יכולה לעזור בשיפור חשיפה, שימור לקוחות ולייצר חיבור אישי יותר בין המותג ללקוחותיו

שיווק בפייסבוק | Seo-up קידום אתרים באינטרנט

למה כדאי לשווק בפייסבוק ולמי זה מתאים

נתחיל בנקודה ששיווק בפייסבוק מתאים לכולם, לכל עסק וכל מותג. הדבר החשוב יותר שצריך לזכור הוא שכל עסק צריך שיווק שונה בפייסבוק, ומה שעובד בשביל עסק א׳ לא בהכרח יעבוד לעסק ב׳, זה מאוד תלוי בסוג העסק, במסרים שנרצה להעביר או בסוג הלקוחות שנרצה ״לדוג״ מהפייסבוק

שיווק ברשתות חברתיות | seo-up

תהליך שיווק בפייסבוק בקצרה

בתחילת העבודה בפייסבוק עליינו לבצע מספר פעולות בסיסיות כדי להתחיל את העבודה,.
הדברים הראשונים שנעשה הם: יצירת דף אוהדים, בחינת מותגים דומים, מציאת קבוצות רלוונטיות לפרסום, ניתוח קהל יעד.

שיווק בפייסבוק לא מתחיל ומסתכם בפיתחת עמוד, צריך להחליט מה יהיו הפנים של אותו עמוד, אילו מסרים יובילו אותו ומה אנו רוצים להשיג מאותו עמוד פייסבוק – לדוגמא, האם אנו רוצים להשיג לקוחות? האם אנו רוצים לשמר את הלקוחות הקיימים? האם העמוד מופנה להקל שמגיע רק בכדי להתעדכן בנושאים מסוייים וכדומה.

אחרי שנחליט על הכיוון שלנו צריכים לפתח אסטרטגיית פוסטים, באיזה שעה מומלץ לעלות פוסטים, האם מומלץ לעלות עם תמונה, כמה פוסטים ביום וכמה פוסטים בשבוע, ובכלל  – האם הפוסטים שלנו הם קצרים וקולעים או ארוכים ואינפורמטיביים. 

אחרי שגילינו מה אנו רוצים להציג ואיך לטפל בעמוד האוהדים שלנו, אנו צריכים לבחון את האפשרויות השונות להשיג לקוחות ולהגיע לקהלים שונים שטרם נחשפו לאתר – בין האפשרויות שלנו יש מספר אופציות עיקריות – פרסום ממומן של פוסטים  או מודעות, חדירה לקבוצות ממוקדות נושאים.

פרסום ממומן ע״י מודעות – יכול להוות לנו יתרונות רבים – אנו יכולים להגיע לקהל מפולח, לפי גילאים, תחומי עניין וכו׳, גם בפייסבוק כמו בגוגל ישנה אפשרות לקמפיין Re-Marketing אשר ״עוקב״ אחר הגולשים הרלוונטים.

פרסום ממומן של פוסטים – ניתן להגיע ע״י פרסום ממומן של פוסטים לקהל מפולח בהרבה יותר, אפשר להחליט שרק מי שאוהב את העמוד שלנו יראה את הפוסט, בנוסף יש אפשרויות לפנות לחברים של הקהל שלנו, למשפחות שלהם ודברים דומים – כך אנו יוצרים פרסום ממוקד יותר לקהל רלוונטי יותר ומונעים בזבוז כספים מיותר.

חדירה לקבוצות – היום, הפייסבוק בנוי ממשתמשי קצה, קבוצות ודפי אוהדים, לכן – מה שאנו עושים בחלק מהמקרים זה להצטרף לקבוצות סגורות ומשתלבים בהן תוך כדיי שיתוף פוסטים בקבוצות הללו, והשתתפות פעילה בדיונים השונים העולים בקבוצה.

יתרון / חיסרון בפרסום פבייסבוק בהשוואה לגוגל

היתרונות הבולטים – זול בהשוואה לגוגל, הפרסום בפייסבוק הוא זול בהשוואה לגוגל וניתן להשיג חשיפה להמונים במחיר מוזל. 

החיסרון – פייסבוק שואפים להגיע ליום שבו ייקראו ״מנוע חיפוש״, אך הם עדיין לא שם, ולכן המודעות שאנו מטרגרטים, ולמרות שאנו מטרגטים כמה שאפשר ומנסים להיות רלוונטים לגולשים, מופיעות באופן שרירותי בצידו הימני / שמאלי של העמוד בפייסבוק, או ב feed של הגולש הפוטנציאלי, ובעצם מגיעות אליו ״במקרה״. להבדיל מגוגל שהפרסום יכול להיות רלוונטי הרבה יותר כי המודעות עולות לגולשים אחרי חיפוש מדוייק וממוקד של חיפוש כלשהו. (קידום ממומן בגוגל)

צרו קשר

קידום אורגני, קידום אתרים | Seo-up חברת קידום אתרים

קידום אורגני

שיווק בפייסבוק

שיווק בטוויטר, במידה החברתית | seo-up חברת קידום

שיווק בטוויטר

קידום ממומן בגוגל, קידום אתרים | Seo-up

קידום ממומן

בניית אתרים, בניית אתרי וורדפרס | Seo-up חברת קידום

בניית אתרים