קידום אתרים אורגני

קידום אורגני הוא אחד מהכלים המומלצים יותר לשיווק אונליין, לקידום אורגני יש יכולת להגיע ליותר לקוחות, ולהגדיל באופן משמעותי את החשיפה והמודעות לעסק שלכם.
קידום אתרים באינטרנט, השם הנפוץ הוא SEO, ומעטים העסקים שלא צריכים אותו.

נשמע מעניין?
אם אתם מעוניינים במומחים שיעבדו עבורכם, ובתליך קידום אורגני מוצלח – השאירו פרטים

    קידום אתרים אורגני

    קידום אתרים אורגני הוא בעצם אחד התחומים המאתגרים ביותר באינטרנט, התחום מגוון ומשתנה בכל כמה זמן, היום, חייבים לעשות את הקידום עם חברה שיודעת לאן היא מובילה אותך ומה היא עושה.
    תהליך הקידום מורכב ממספר שלבים שבעזרתם ניתן לדעת מה מצב האתר היום במנועי החיפוש ומה הפעולות שנצטרך לנקוט בעתיד בכדי להצליח ולקחת אותו לדפים ולמקומות הראשונים בגוגל. קידום אורגני מתבטא בעבודה במספר אספקטים, גם באתר עצמו, וגם בסביבת האתר, תהליך העבודה שלנו נוגע בכל האספקטים הללו.

    תהליך הקידום באתר עצמו

    מחקר מילים

    צריך לדעת מה המילים שהגולש מחפש בכדי להגיע בכלל לתחום שלכם, ברגע שאנחנו יודעים מה המילים, אנחנו נדע על מה להתמקד יותר.

    בדיקה טכנולוגית

    צריך לדעת מה המילים שהגולש מחפש בכדי להגיע בכלל לתחום שלכם, ברגע שאנחנו יודעים מה המילים, אנחנו נדע על מה להתמקד יותר.

    אופטימיזציה חודשית

    אופטימזציה חודשית היא הליבה של הקידום האורגני, התפקיד שלנו, זה לשפר את האתר שלכם באופן קבוע, ולהציג לגוגל שינויים קבועים באתר, האופטימיזציה בסופו של תהליך עוזר לנו להתברג בביטויי חיפוש בתוצאות גבוהות יותר

    מחקר מתחרים וניתוח שוק

    צריך לדעת מה המילים שהגולש מחפש בכדי להגיע בכלל לתחום שלכם, ברגע שאנחנו יודעים מה המילים, אנחנו נדע על מה להתמקד יותר.

    תהליך הקידום האורגני בסביבת האתר

    בניית קישורים

    >

    היררכיה באתר

    >

    תוכן איכותי

    >

    גוגל אנליטיקס

    >

    שקיפות מלאה ודוחות חודשיים

    >

    קישורים חיצוניים מאוד חשובים לקידום האתר, אבל הסוד פה הוא שהקישורים צריכים להיות איכותיים, אנו נותנים דגש על קישוריות איכותית, כלומר, את הלינקים שלנו, אנו דואגים לעשות ממקומות שבאמת רלוונטיים לגולשים ולא בכל מקום שאפשר להכניס לינק.

    מעל 15 שנות ניסיון בקידום אורגני

    קידום אתרים אורגני הוא תהליך לא פשוט, ולפעמים גם לא כל כך מובן, לכן כדאי לבחור בספק שמכיר את שמבין לאן גוגל מכוון, איך גוגל רואה את הדברים ובעיקר את ההיסטוריה.

    הידע שלנו, וההצלחה בגוגל תלויה רבות בידיעת ההיסטוריה, האלגוריתם משתנה כל הזמן, ומומלץ לדעת אילו פעולות עבדו בעבר והיום כבר לא אפקטיביות, ולאן גוגל מכוון, זאת כדי לייצר אסטרטגיה אפקטיבית באמת שתצליח לקדם את האתר לתוצאות המובילות בגוגל.
    אנו דוגלים בחדשנות תמידית ולכן תצאו אותנו עוקבים בקדחתנות אחר הבלוגים העדכניים ביותר בעולם, בין אם זה בלוגים רשמיים של גוגל או בלוגים ידועים כמובילי תחום, זאת כדי להיות מעודכנים כל יום בשינוים משמעותיים שמתבצעים מאחורי הקלעים.
    אחד הדברים החשובים ביותר בקידום הוא לא ליגרוע, כלומר – לעשות פעולות שישמרו את הכוח הקיים של האתר, אך במקביל גם יחזקו אותו, הדבר אמנם נשמע פשוט, אך מגיעות אלינו לא מעט חברות אשר יורדות בדירוגים בגוגל בגלל פגיעה כלשהי באיכות האתר שלהם, והכוונה לא נכונה בקידום האורגני שלהן.
    ברגע שתהליך הקידום יתנהל טוב, העסק ירגיש זאת, הקידום האורגני לעיתים מתנהל כמו דומינו – בתגובת שרשרת, כאשר מספר ביטויים מתקדמים, הם מושכים איתם התקדמות של עוד ביטויים, לפמעים מעט ולפעמים עשרות ביטויים ביחד.

    ההסמכות שלנו

    קידום אורגני בגוגל

    גוגל הוא ללא ספק מנוע החיפוש החזק ביותר באינטרנט וכיום הוא מסייע לעסקים ברחבי העולם כולו לקדם את עצמם. קידום אתרים בגוגל מתחלק לשני סוגים: קידום ממומן וקידום אורגני. בעוד שהקידום הממומן דורש יצירת קמפיינים ממוקדים בתשלום, הקידום האורגני הוא תוצאה של פעילות שוטפת מדויקת, אופטימיזציה והכרות מעמיקה עם המערכת ושינוייה. במאמר הבא נסביר בדיוק כיצד עובד הקידום האורגני, מהם הכלים שבהם ניתן להשתמש כדי לקדם את העסק בצורה אורגנית ואילו יתרונות יש לו על פני הקידום הממומן.

    מה עומד מאחורי המושג "קידום אורגני"?

    כל עסק המעוניין להביא את אתר הבית שלו לראש תוצאות החיפוש האורגניות בגוגל חייב לעשות קידום אורגני בגוגל. קידום זה הוא אינו תוצר של פעולה אחת ויחידה, אלא של מגוון פעולות מכוונות ומבוקרות. באמצעות פעולות אלה יעלה דירוג האתר על־פי הפרמטרים של גוגל. ככל שהדירוג גבוה יותר, כך האתר יופיע במיקום גבוה יותר בתוצאות החיפוש. אפשרויות הקידום האורגני העומדות לרשותם של העסקים הם השקעה בתוכן איכותי ובעל ערך, יצירת חוויית משתמש נוחה ונעימה למשתמש, ביצוע אופטימיזציה של מאפייני האתר על בסיס קבוע ויצירת קישורים חיצוניים המובילים לאתר ממקומות אחרים ברשת.

     

    חשוב להבין כי הציון הניתן לאתר בידי גוגל נקבע על־ידי אלגוריתם המודד משתנים ברורים וקבועים. באמצעות הבנה של המשתנים הללו, ניתן להשיג את התוצאה הרצויה ולהביא את אתר העסק לראש התוצאות.

    באילו תחומים עלינו להשקיע כדי להצליח בקידום האורגני?

    ההצלחה בפרמטרים שאותם מגדיר גוגל בקביעת ציון האתר, תלויה בעשייה אקטיבית ומכוונת. מבין כל המשתנים הרבים המניעים את האלגוריתם, ישנם תחומים שבהם מומלץ למקד את ההשקעה. ניתן לחלק את התחומים הללו לשלושה מושגי מפתח ספציפיים.

    גוגל מגדיר אתר מוצלח כאתר המספק לגולש את המידע אותו חיפש. לכן, יש לוודא כי התוכן המוצע באתר למשתמשים הוא כמה שיותר רלוונטי עבור החיפוש שלהם. כך למשל אם העסק שלכם מוכר שירותי עיצוב פנים לדוגמה, יש להקפיד כי התוכן המוצע באתר, כמו עמוד הבית, מאמרים מקצועיים ואפילו תמונות, קשורים כולם בצורה ברורה לאותו תחום עיסוק. גוגל שם לעצמו במעלה ראשונה להציג בפני המחפשים במנוע את התוצאות הרלוונטיות ביותר, לכן עליכם להוכיח שהאתר שלכם תואם את מילות החיפוש שאותם יקליד המשתמש.

    תחום נוסף שבו יש להתמקד למען הקידום האורגני הוא חווית המשתמש בעת גלישתו באתר. חווית המשתמש מורכבת גם היא ממספר היבטים הכוללים את: נראות האתר, קלות הניווט בו, מהירות התגובה של האתר, משך הזמן שמבלה הגולש באתר ואפילו כמות הרכישות באתרים הכוללים חנות אונליין. המטרה בחוויית המשתמש היא לעודד את הגולש להגדיל את משך הזמן שאותו הוא מבלה באתר, ככל שיבלה זמן רב יותר, כך יקבל מנוע החיפוש אינדיקציה שמדובר באתר איכותי.

    הפרמטר השלישי אינו קשור באתר העסק עצמו, אלא דווקא באתרים חיצוניים. פרמטר זה נקרא גם בשם "קישורים". ככל שתהיה כמות גדולה יותר של קישורים המפנים אל האתר שלכם מתוך אתרים חיצוניים, כך העסק יהיה בעל מוניטין עוצמתי יותר. הקישורים יכולים להיות כאלה המגיעים משיתופים אורגניים ברשתות חברתיות או דווקא קישורים מכתבות ממומנות המוטמעות באתרים שונים ומפנים לאתר העסק.

    המפתח נמצא במילים

    יתכן שגם אם אינכם מומחים בקידום אתרים אורגני בכל זאת שמעתם בעבר את המונח "מחקר מילות מפתח". מחקר זה מאפשר למקדם האתרים למצוא את המילים או הביטויים הנפוצים ביותר שבהם משתמשים הגולשים כדי לחפש אתרים בתחומים מסוימים. את הביטויים הרלוונטיים יש לשלב בתכני האתר כדי לסייע בהקפצת הדפים בתוצאות החיפוש של גוגל. יש מגוון כלים רחב ברשת המאפשר לבצע מחקר מילות מפתח, ואפילו גוגל עצמו מציע כלי נפלא לשם כך. יחד עם זאת אין לקפוץ על כל מילה המופיע במחקר, שכן יהיו ביטויים שעליהם קיימת תחרות גדולה מאוד, דבר המוריד את הסיכוי שגם עם שילוב הביטוי, האתר יעלה במקום גבוה בתוצאות החיפוש.

    # הפנים הטכניות של הקידום האורגני

    כל התחומים שפירטנו הם תחומי מטריה הטומנים בחובם ניואנסים יותר עדינים ורגישים שעליהם יש להקפיד כדי להצליח בקידום האורגני. בסופו של דבר העולם הווירטואלי הוא עולם הבנוי מקוד, וחיוני להבין זאת כדי לחדד עוד יותר את התהליך. הקפדה על קידוד מותאם של האתר למנוע החיפוש תקפיץ עוד יותר את הציון שלו בגוגל.

    לדוגמה, תגיות מטא המופיעות בקוד שממנו בנוי האתר, מציגות בשפה המובנת למחשב, מידע תמציתי אודות עמוד ספציפי. כאשר גולש כותב בשורת החיפוש של גוגל מילה כלשהי או משפט, מנוע החיפוש ייעזר בתגיות אלה כדי למצוא את העמודים הרלוונטיים לשורת החיפוש. גם כותרות עמודים וכותרות בטקסטים המופיעים בקוד האתר מספקים אינדיקציה נוספת אודות העמוד, ומחזקות את הזיהוי של גוגל.

    דרך נוספת לספק מידע לגוגל באמצעות קוד היא להשתמש בטקסט חלופי (Alt Text) המופיע מרחף על גבי תמונות האתר בעת שהעכבר עובר עליהן. לטקסט החלופי יש מספר שימושים, כאשר אחד מהם הוא להפוך את האתר נגיש לאנשים בעלי מוגבלויות. הטקסט מאפשר הקראה בקול של תיאור התמונה בידי תוכנה ייחודית שנועדה לסייע לעיוורים למשל. כמו כן, לטקסט החלופי יש גם תפקיד בחיזוק הקידום האורגני של האתר. מאחר וגוגל אינו יכול לזהות את תוכן התמונה ללא תיאור מילולי בקוד, הטקסט החלופי מספק את המידע הזה בשפה שאותה יכול המחשב להבין.

    גוגל רגיש מאוד לכל צורה של שכפול תוכן. זאת משום שמלל משוכפל, אפילו אם נעשו בו שינויים מינוריים, פוגע באיכות חווית המשתמש. גוגל אינו מעוניין להציג למחפש בו, מספר עמודים המציעים בדיוק את אותו התוכן, לכן אם אתרכם מכיל תוכן משוכפל, סביר מאוד שציון האתר ירד, והוא לא יגיע למקום הרצוי בתוצאות החיפוש. באמצעות קידוד מושכל של כתובות דפי האתר, ניתן למנוע מצב שבו מנוע החיפוש מזהה את התוכן, כתוכן משוכפל.

    נדבך נוסף שיש לשים עליו דגש בעת קידוד האתר הוא מניעת קישורים שבורים (שגיאת 404). שגיאה זו תביא את הגולש לעמוד שאינו קיים עוד באתר. כלומר, אם הגולש מקיש על קישור לעמוד שבו הוא מתעניין, הוא ימצא עצמו מגיע למבוי סתום וסביר להניח שיתאכזב. אם כן, ניתן להבין כי זוהי פגיעה ישירה בחוויית הגלישה של המשתמש, דבר שאותו ביססנו כחיוני באלגוריתם הענקת הציון של גוגל. ככל שבאתר יופיעו כמויות גדולות יותר של קישורים שבורים, כך עולה הסבירות שציון האתר יפגע, וגוגל יבחר שלא להציגו בראש תוצאות החיפוש.

    # תעודת אבטחה זה חובה SSL

    הרשת משמשת כקרקע פורייה להאקרים המבקשים לפגוע בגולשים באמצעות גניבת מידע. בדיוק בשל כך גוגל הכניסה גם את נושא ביטחון הגלישה לפרמטרים המרכיבים את ציוני האתרים. עסק שאינו דואג לאבטח את האתר שלו, מסכן גם את לקוחותיו הפוטנציאליים והקיימים וגם את גובה הציון שלו במנוע החיפוש. העברת האתר לפרוטוקול מאובטח תתבצע בידי מתכנת האמון על קידוד האתר. בנוסף, יש לרכוש מוצר הנקרא תעודת SSL השומרת על ביטחון המידע המועבר באתר.

    # המובייל משחק תפקיד מרכזי

    אם בראשיתו של האינטרנט היו המשתמשים גולשים דרך מחשבים בלבד, כיום כל אדם יכול לגשת למנוע החיפוש ממכשיר נייד המלווה אותם לכל מקום. למעשה ניתן לומר בביטחון שאחוז גדול של המשתמשים מבצע את מרבית החיפושים מהסמארטפון ולא מהמחשב הנייח או הנייד. גוגל כמובן זיהתה את השינוי המהותי הזה בצורת השימוש ושינתה את אלגוריתם דירוג האתרים בצורה כזו שיקבע את הציון על־פי גרסת המובייל של האתר. צורת המסך של המחשב וצורת המסך של הנייד שונה בתכלית. בעוד תצוגת המחשב היא אופקית בלבד ומתפרשת על שטח גדול יחסית, תצוגת המובייל היא אנכית בעיקר והמסך קטן יותר באופן משמעותי. כדי לוודא שציון האתר לא יפגע ואף יעלה, יש להשקיע משאבים בהתאמת תצוגת האתר למסך הסמארטפון. למעשה, לגרסת המובייל יש משקל כל־כך גדול, שרבים מהעסקים בוחרים להתחיל את בניית האתר מגרסה זו ורק בהמשך לבצע התאמה לתצוגת המחשב.

    4 טיפים לקידום אורגני בגוגל

    1 | קידום אתרים | seo-up

    דעו במי אתם מתחרים

    ממש כפי שפתיחת עסק מחייבת הכרות של העסקים המתחרים, כך יש לעשות גם במרחב הדיגיטלי. עליכם להבין כי לא תוכלו לככב בראש תוצאות החיפוש בכל ביטוי שאותו מצאתם במחקר מילות המפתח. חלק מהביטויים ימצאו תחת שליטתם של עסקים יותר גדולים או ותיקים מכם. בחינה קפדנית של נוכחות המתחרים שלכם במנוע החיפוש תסייע לכם לבנות את הדרך הנכונה ביותר לקידום האורגני של אתרכם, זאת מבלי לבזבז משאבים יקרים כמו כסף או זמן.

    2 | קידום אתרים | seo-up

    השקיעו בתוכן בעל ערך

    ישנם בעלי עסקים המזניחים את תחום התוכן באתרם וזוהי טעות חמורה ביותר. אם אתם מעוניינים להציג תמונה ברורה בפני גוגל אודות איכות האתר שלכם, הרלוונטיות שלו בתחומכם והערך שאותו אתם מעניקים לגולשים בו, תוכן הוא הדרך היחידה לעשות זאת. תוכן בעל ערך יעודד את הגולשים לבלות זמן רב יותר באתר ואפילו לעבור מעמוד אחד למשנהו בתוכו או לחלוק את הכתוב עם אנשים אחרים ברשת. בעזרת שילוב של מילות המפתח שאותן מצאתם במחקר, תקבלו כלי חזק ביותר שיש לו את הכוח להשפיע לטובה על דירוג האתר.

    3 | קידום אתרים | seo-up

    אופטימיזציה שוטפת

    קידום אורגני הוא אינו מהלך נקודתי ומוגבל בזמן, אלא תהליך ארוך טווח הדורש ניסוי, טעייה ושיפור עד שתגיעו לתוצאה הרצויה. גם אם הגעתם למקום גבוה בתוצאות החיפוש, נסו שלא לנוח על זרי הדפנה ולהזניח את הקידום. יש לבחון את ביצועי האתר מספר פעמים בשבוע כדי לבחון האם האתר ממשיך לשגשג, והאם מילות החיפוש עושות את עבודתן כפי שציפיתם.

    4 | קידום אתרים | seo-up

    גם בעולם הווירטואלי יש חשיבות לקשרים

    בעולם העסקים ידוע שיש השפעה רבה לקשרים. ככל שמכירים יותר אנשים כך סביר שיפנו אליכם יותר לקוחות חדשים. גם ברשת עובד העניין על אותו עקרון באמצעות קישורים חיצוניים. כדי להגדיל את התנועה לאתר, ולהראות לגוגל שהאתר שלכם הוא איכותי ומומלץ גם בידי גורמים אחרים, יש לבנות קישורים חיצוניים המפנים לאתרכם מאתרים שונים.

    מעקב נתונים

    היכנסו לאנליטיקס, הטמיעו מעקבים באתר וכמובן עיקבו אחר שינויי המיקומים של הביטויים, רק כך תוכלו לאמוד את השיפור והתקדמות הקידום האורגני של העסק בגוגל, חשוב לדעת שהכל ניתן למעקב, ניתן להבין האם יש יותר טלפונים, יותר מילוי צור קשר , וואטסאפ, כל דבר המגיע מחיפושים אורגניים ניתן לאמוד וכך להבין האם הקידום אפקטיבי ומצליח

    למה צריך קידום אורגני?

    קידום אורגני הוא לרוב המקור הראשי לתנועת האתר, חיפוש אורגני הוא חלק עצום מביצועי אתרי האינטרנט של רוב העסקים ורכיב קריטי במשפך הקנייה, שבסופו של דבר מוביל את המשתמשים להשלמת המרה או מעורבות.
    לגוגל יש נתח משמעותי הרבה יותר משוק החיפוש מאשר למתחרים כמו Yahoo, Bing, Baidu, Yandex, DuckDuckGo ואחרים רבים.
    זה לא אומר שכל מנועי החיפוש האחרים אינם תורמים לנראות של מותג – הם כן. פשוט גוגל מחזיקה בנתח משמעותי משוק החיפוש הכללי ולכן חשוב לעקוב אחרי ההנחיות שלה.
    אך החלק הנותר של השוק שבבעלות מנועים אחרים גם הוא בעל ערך למותגים, במיוחד עבור מותגים בנישות שבהן חיפוש קולי, ויזואלי ואנכי משחקים תפקיד חשוב.
    גוגל, בהיותה האתר המתוייר ביותר בעולם, היא גם אחת מספקיות הדואר האלקטרוני הפופולריות בעולם.
    YouTube הוא מנוע החיפוש השני בשימוש, עם לפחות 2.5 מיליארד אנשים הנכנסים אליו לפחות פעם בחודש, או 122 מיליון אנשים ביום.
    אנו יודעים כי רוב ברור של האנשים עם גישה לאינטרנט מבקרים בגוגל לפחות פעם ביום כדי לקבל מידע.

     

    קידום אתר אורגני בונה אמון ואמינות

    הבעיה עבור מותגים רבים היא שבניית אמון ואמינות בין לילה היא בלתי אפשרית – כמו בחיים האמיתיים. סמכות נצברת ונבנית עם הזמן.
    ובמהלך מהפכת ה-AI שאנו חווים בשנה האחרונה שלא מראה סימנים של האטה, בניית אמינות אמיתית הפכה לקשה יותר להשגה – וקריטית אף יותר.
    מעקב אחרי הנחיות E-E-A-T של גוגל חיוני להבטחת תוצאות מוצלחות בעת יצירת תוכן לקהל שלך.
    מטרתו של כל מקצוען בקידום אתרים היא לבסס יסוד חזק של אמון ואמינות עבור לקוח. זה עוזר שיש אתר יפהפה עם חוויית משתמש נקייה ויעילה המייצגת מותג איכותי עם בסיס לקוחות נאמן – או לפחות פוטנציאל לאחד כזה.
    מותג כזה יהיה קל לגילוי בחיפוש עם האסטרטגיה הנכונה של SEO. ככל שתהיה נוח יותר לפרסם ולהתאגד עם ערוצים שונים, כך תהפוך ליותר ניתן לגילוי.

    זהו שדה קרב AI ונהיה קשה יותר

    מאז המהפכה לכאורה של AI שהפכה לזמינה לכל אדם בקצות אצבעותיו, דפי תוצאות מנועי החיפוש (SERPs) הפכו לתחרותיים יותר מאי פעם.
    הנדל"ן האורגני ממשיך להתכווץ – בוטים, טכנולוגיות מונעות AI אחרות גונבות תוכן ומשחזרות דברים שהן לומדות בדרך, שהם לעיתים קרובות לא מדויקים או מבלבלים, כל זאת תוך ענן השוק התחרותי עם תוכן משוכפל או פשוט נורא.
    SEO (קידום אורגני) אמיתי ואיכותי – כולל מחקר מילות מפתח מעמיק, ניתוח תעשייה ובדיקת מתחרים כדי ליצור תוכן בעל ערך גבוה ללקוחות ולנאמנים שלך – מאפשר למותגים להתבלט מהזבל הממוחזר שמציף את ה-SERPs שלנו מדי יום.

    SEO טוב גם אומר חוויית משתמש טובה יותר

    חוויית משתמש הפכה להיות עדיפות עליונה עבור כל משווק.
    כולם רוצים דירוגים אורגניים טובים יותר ונראות מקסימלית. עם זאת, מעטים מבינים כי חוויית משתמש אופטימלית היא חלק גדול מהשגת זה.
    גוגל למדה איך לפרש חוויית משתמש טובה או לא טובה, וחוויית משתמש חיובית הפכה לאלמנט מרכזי בהצלחת אתר.
    עדכון חוויית הדף של גוגל הוא משהו שמקצוענים בכל הענפים יצטרכו לעמוד בו והוא חלק מההתמקדות המתמשכת שלהם בחוויית הלקוח.
    לקוחות יודעים מה הם רוצים. אם הם לא מוצאים את זה, תהיה בעיה לאתר להחזיק מול התחרות, שתעקוף אותו על ידי הצעת אותו תוכן או טוב יותר עם חוויית משתמש טובה יותר.

    קידום לוקאלי מוביל להגברת מעורבות, תנועה והמרות

    יש לכם עסק מקומי? מומלץ לבצע אופטימיזציה של האתר בהתאם לחיפושים לוקאליים, לדוגמא – אם אתם מסעדה בתל אביב, תקדמו את האתר בחיפוש לפי מסעדה בתל אביב / סוג המזון שאתם מכינים + תל אביב, וכך תצליחו להשיג לקוחות פוטנציאליים שביצעו חיפושים הכוללים מיקומים (עיר / איזור / מדינה) , מומלץ להוסף את העסק לגוגל ביזנס ורכישת קישורים נכנסים מקומיים. מומלץ גם לוודא שהאתר מומלץ בכל הפורטלים / אתרים הממליצים על סוג השירות שלך באיזורים ספציפיים. חשוב שיהיה מצויין באתר כתובת מדוייקת, טלפון ליצירת קשר, דרך להזמין וכדומה כדי לשפר לגוגל את ההבנה שמדובר בעסק לוקאלי.
    הגישה הניידת של הגולש ומנועי חיפוש עיצבה את החיפוש המקומי ליסוד קריטי עבור רוב העסקים הקטנים והבינוניים.
    SEO לוקאלי שואף לייעל נכסים דיגיטליים עבור אזור מסוים כדי שאנשים יוכלו למצוא עסק במהירות ובקלות, מה שמקרב אותם שלב אחד לעסקה.
    אופטימיזציות מקומיות מתמקדות בשכונות, עיירות, ערים, אזורים ואפילו מדינות מסוימות כדי לבסס מדיום משמעותי עבור המסר של המותג ברמה המקומית.

    תנועה מקידום אורגני משפיע על מחזור הקנייה

    מחקר הופך להיות אלמנט קריטי ב-SEO, וחשיבות המחקר בזמן אמת הולכת וגדלה.
    שימוש בטקטיקות SEO כדי להעביר את המסר שלך על עסקאות טובות, מוצרים ושירותים פורצי דרך, והחשיבות והאמינות של מה שאתה מציע ללקוחות ישנה את המשחק.
    זה גם ישפיע ללא ספק על מחזור הקנייה כאשר זה נעשה נכון.

    הקידום האורגני כל הזמן משתפר והפרקטיקות הטובות ביותר תמיד מתעדכנות

    זה נהדר שיש טקטיקות SEO מיושמות על אתר של מותג ועל נכסיו הדיגיטליים.
    עם זאת, אם מדובר במעורבות קצרה טווח (מגבלות תקציב וכו') והאתר לא נבדק מחדש באופן עקבי עם הזמן, הוא יגיע לסף שבו הוא לא יכול להשתפר עוד בגלל מכשולים אחרים.
    או, הוא ידרוש מאמץ כזה שמותגים ימצאו את עצמם מוציאים הרבה יותר ממה שציפו להגיע למקום שבו יכלו להשיג באופן טבעי לאורך זמן באמצעות מאמצי שיווק שכללו SEO.

     

    שיחת טלפון
    צור קשר