שיווק בטוויטר

הטוויטר היא רשת חברתית שהיכולות הבולטות שלה מתבטאות בניטור לקוחות, שינוי דעה לקהל יעד רחב, והפצה למיליוני אנשים בציוץ אחד קטן. דרך הטוויטר יש למותגים יכולת להגן על עצמם ולהגיב ללקוחות באופן ישיר ומיידי ואף להשפיע על דעת קהל בצורה מהירה.

טוויטר לכולם

אם בעבר אנשים חשבו שפלטפורמת הטוויטר מתאימה רק לאנשים ומשתמשי קצה, ניתן לראות שהעולם מסתכל על הטוויטר כפלטפורמה שיווקית לכל דבר ויותר בעלי עסקים וחברות משתמשים בטוויטר כדי להגיע להמונים.

אז למה טוויטר?

רשת התצוגות היא רחבת ידיים וכוללת מגוון אפשרויות לפורמטים שונים.
לכל פורמט פרסומי יש יתרונות וחסרונות וכל אחד עובד טוב יותר בנסיבות ספציפיות לעומת האפשרויות האחרות.
אנו נעצב את הפרסום ונוציא אותו למכרז בפורמט הפרסומי שיתאים ביותר למטרות השיווק שלכם.

הופעה לפי מילים מטורגטות

Keyword targeting is a remarkably interesting and precise way to go after specific people who have demonstrated intent on Twitter.

You can target people who've used a specific word or hashtag in their Twitter update, or people who've interacted with tweets containing those words, in the last seven days.

Facebook doesn't allow you to do this. On Facebook, you can't target by keywords, they only offer topic targeting.

What's the difference? Well, on Facebook I can only go after people who are interested in AdWords as a topic.

On Twitter, I can get much more precise. I could target #ppcchat – a popular hashtag for marketers to talk about all things PPC.

לומדים את השוק

גם החברות והמותגים הגדולים מופיעים שם ולומדים כל יום את השוק מחדש, מהטוויטר ניתן לגלות האם אוהבים את מוצרי המותג, האם יש חוות דעת שונות על שירות הלקוחות והאם צריך לבצע שינויים ליצירת שינוי תדמיתי או חיזוק תדמיתי.

חיסכון בזמן

תחשבו על כך שאתם מנהלים חברת שליחויות – וניתן בחיפוש קל למצוא בטוויטר אנשים שמחפשים שליחים / שליחויות או ביקורות על התחום, דמיינו שאתם מצליחים לנטר לקוחות לא מרוצים משירותי המתחרים שלכם ותיפתח בפניכם חלון הזדמנויוית להגעה ללקוחות שצריכים את השירות שלכם, עד היום נעזרו במתחרים שלכם, ואתם יכולים להפוך אותם ללקוחות חדשים ומרוצים אצלכם!

קהל בתאמה אישית

Did you know you can target every Twitter user who follows specific accounts with your Twitter ads?

If you use a tool like BirdSong Analytics, it's easy to download a list of every follower for any Twitter account and create your own tailored audience to target with your Twitter ads.

Facebook has custom audiences, which are awesome in their own way. But Twitter wins here because for Facebook custom audiences to work, you need to have the email address or phone number of the people you want to reach. That's a big stumbling block – what if you want to reach Facebook users but you don't know their email or phone number? Sorry, you're out of luck.

On Twitter, the bar is much lower. All you need is a Twitter user's handle to reach people with your promoted tweets.

שירותים נוספים שאתם בטוח צריכים

קידום אורגני

אנו מציעים ללקוחותינו ניהול קמפיינים בגוגל

פיתוח אתרי וורדפרס

יש לנו צוות פיתוח לאתרי וורדפרס

שיווק במדיה

פייסבוק, לינקדאין, אינסטגרם ויוטיוב

ניהול מוניטין

הצפת תוצאות חיוביות לעמוד הראשון

לקוחות ממליצים

"בניתי וקידמתי עם Seo-up אתר אחד, הגענו להצלחה רבה, והחלטנו לבנות אתר נוסף כדי למקסם את האפשרויות מגוגל, עובדים שלוש שנים ייחד, וממשיכים הלאה – מומלץ."

אוראל הילל, CEO, minibar-israel

"לחברת Seo-up קידום אתרים היקרה ברצוני להודות לכם על השירות האמין שקיבלתי מכם עד היום.על האמינות וקיום ההבטחות שנתתם לי כשהתחלנו את דרכנו המשותפת. על הזמינות שלכם לכל הבקשות שלנו.ממליצה בלב שלם עליכם כחברה מקצועית ,אמינה ואנושית ללקוחותיה."

ענת ויל סמג׳ה, CEO ,Beauty-look

"אנו עובדים עם Seo-up , דרור והצוות שלו כבר מספר שנים ומרוצים מאוד, התקדמנו בעשרות ביטויים לעמוד הראשון, התוצאות האורגניות גודלות כל חודש, וכנ״ל העבודה בממומן."

יהונתן אלנקרי, סמנכ״ל שיווק רוזטו

"שנתיים של עבודה השיגו הגדלה משמעותית במכירות המוצר, מרוצים מאוד וממשיכים למוצרים שונים. חברת קידום אתרים מומלצת מאוד."

ירון יחזקאלי, CEO, VISAGE

"לאורך השנים תמיד היו לי רגשות מעורבים לכל הנוגע לפרסום העסק ולפרסום בגוגל , הדבר נבע ממספר חוויות לא נעימות עם חברות פרסום שונות.
כאשר פגשתי לראשונה את דרור מאוקס פרסום (seo-up) , הרגשתי שאני חייב לנסות את השיטה שלו בכל הקשור לפרסום באינטרנט.
אני יכול להגיד היום שלאחר כחצי שנה של עבודה משותפת ומקצועית האתר של העסק שלי נראה מעולה והכי חשוב מייצר לי עבודה,הפניות של הלקוחות עלו ובעקבות כך המכירות.
ממליץ בחום!"

יואל לוינשטין, CEO, african-tziklid

כתבות נוספות שיעניינו אותך

Meta Description - מה זה? תיאור מטא הוא מאפיין HTML המספק תקציר קצר ורלוונטי על מהותו של דף מסוים. התיאור יכול להופיע מתחת לכותרת הדף ברשתות חברתיות ובעמודי תוצאות חיפוש ...

אוגוסט 26, 2024

כיצד לכתוב את כותרות המטא והתיאורים הטובים ביותר יצירת כותרות מטא ותיאורים מושלמים היא חיונית לשיפור קידום האתרים (SEO) ושיעורי הקליקים (CTR) של האתר שלך. ריכזתי ...

אוגוסט 25, 2024

דף במטמון הוא עותק של דף אינטרנט שנשמר באחסון מידע זמני הנקרא "מטמון" (cache). מטרת המטמון (שמירת וגישה למידע מהמטמון) היא לאחסן קבצים על מנת לשפר את ביצועי אחזור ...

אוגוסט 21, 2024

חלק מהאתרים שנפגעו מעדכון התוכן השימושי בספטמבר 2023 מראים סימנים קטנים של שיפור. האם זה יימשך? ביום חמישי בבוקר, גוגל שחררה את עדכון הליבה של אוגוסט 2024, שהופיע ...

אוגוסט 21, 2024

תג קנוניקל או rel="canonical" הוא קטע קוד HTML שמצהיר על כתובת ה-URL הקנונית של דף האינטרנט. במילים אחרות, הוא מאפשר לך להגדיר את הגרסה המרכזית עבור תוכן משוכפל, כמעט משוכפל ...

אוגוסט 20, 2024

מילות מפתח ממותגות הן כל שאילתות החיפוש הקשורות ישירות למותג , למוצרים או לשירותים שלך. לרוב, הן כוללות את שם המותג בתוכן. לדוגמה, "seo-up קידום אתרים" ו-"seo-up קידום ...

אוגוסט 19, 2024

תפריטי אתרים הם אחד מהדברים שלרוב מתייחסים אליהם כמובנים מאליהם - עד שפוגשים תפריט גרוע במיוחד. בתרחיש אידיאלי, המשתמשים מקבלים סקירה מיידית של מה שיש לאתר להציע, ...

קישורים פנימיים ל-SEO: למה ואיך? כדי שהתוכן שלכם יתקדם בגוגל, הוא צריך קישורים. גוגל מוצא את הפוסטים והדפים שלכם בצורה הטובה ביותר כאשר הם מקושרים ממקום כלשהו ברשת ...

אוגוסט 15, 2024

האתר שלך צריך מבנה מוגדר כי בלעדיו, הוא יהיה אוסף אקראי של דפים ופוסטים בבלוג. המשתמשים שלך צריכים את המבנה הזה כדי לנווט באתר שלך, ללחוץ מדף לדף. גוגל גם משתמשת ...

אוגוסט 13, 2024

מהו Googlebot? Googlebot הוא השם שניתן לסורקי הרשת של גוגל, האוספים מידע עבור שירותים שונים של גוגל, כולל אינדקס החיפוש שלהם. ל-Googlebot יש שני גרסאות עיקריות: Googlebot Desktop ...

אוגוסט 12, 2024

גוגל משתפת שלוש דרכים להגדלת תדירות הסריקה של Googlebot באתר אינטרנט. גארי איליאס וליזי סאסמן מגוגל דנו בשלושה גורמים המעוררים עלייה בתדירות הסריקה. למרות שהם הפחיתו ...

אוגוסט 11, 2024

מהו robots.txt? קובץ robots.txt מגביל זחלני רשת, כמו בוטים של מנועי חיפוש, מגישה לכתובות URL ספציפיות באתר. בנוסף, ניתן להשתמש בו להתאמת מהירות הזחילה של חלק מהזחלנים. כל ...

שיחת טלפון
צור קשר