הגדלת רווחים

בין הפרמטרים החשובים ביותר בבדיקת אפקטיביות האתר הוא פרמטר ההמרה, כלומר – האם אתם יודעים לאמוד כמה לקוחות מגיעים אליכם מגוגל? ואם כן, האם אתם יודעים אם הם מגיעים מגוגל אורגני? קמפיין ממומן? אולי פייסבוק?

אנחנו נותנים דגש למשמעות הקידום

אנחנו בחברת Seo-up לוקחים מתעדפים בחשיבות רבה את נושא הגדלת הרווחים ושיפור ההמרה באתרי לקוחותינו. אם זה בדרכי יצירת תוכן חדש שיווקי ומעניין, או בהמלצות לשינויים בניראות האתר – הגדלת כפתורים, פונטים ודברים נוספים.
הצוות שלנו מכיל מקדמי אתרים, אנשי שיווק, מעצבים, ומתכנים – וכולם בייחד יודעים לתת תמונה טובה יותר לשינויים שצריכים להתבצע באתר אינטרנט שצריך לשפר בו את אחוזי ההמרה.

במידה ויש תנועת גולשים באתר, איך היא אינה ממצה את היכולות שלה, כלומר – אין מספיק פניות / מכירות מהאתר / יצירת קשר / טלפונים – אחוז ההמרה לא מספיק טוב ביחס לכמות הגולשים הנכנסים לאתר אל נמול אלו המשאירים פרטים או מבצעים פעולות, אתם במקום הנכון, אנחנו יכולים לעזור לכם לשפר את אחוז ההמרה באתר.

טיפים לשיפור ההמרות באתר

אתרי תדמית וכמו כן גם אתרי מכירות לעיתים סובלים מבעית המרה,
בחלק מהמקרים יש תנועה ערה של גולשים אך לא מגיעים למיצוי פוטנציאל הפניות מכמות הגולשים, בין אם זה יצירת קשר, שיחת טלפון או מכירה אינטרנטית.
כדי לשפר את אחוזי ההמרה אנו ממליצים לכם מספר רעיונות שתוכלו לנסות אצלכם, ואולי אפילו לקבל שיפור מיידי בנתונים (רק תזכרו מאיפה קיבלתם המלצה).

פופ-אפ

פופ-אפ עם מבצע, או פניה אישית ללקוח, לפני שהוא יוצא מהאתר, תגדיל לכם את הסיכוי לקבלת פרטים מהלקוח ולחזור אליו לשיחה טלפונית,
תחשבו על רעיון יצירתי לפניה ללקוח, ותאמינו לנו – זה עובד!

צ׳אט וירטואלי

כן, אנחנו יודעים שאתם לא אוהבים ואף פעם לא כותבים בצאט כלום, אבל איך תסבירו שהצ׳אטים האלו, מניסיון – מעלים ב 25% את כמות הפניות באתרים בהם הם מוטמעים?! תנסו זה חובה.

סליידר מניע לפעולה

יש לכם סליידר באתר? כנראה שכן, לרוב האתרים יש סליידר עליון שמקבל את הגולשים באתר, אז למה אתם מחכים? תכניסו שם צור קשר צף / מבצע / הנעה לפעולה כלשהי שתגרום לגולש להפוך ללקוח!

קופון / מבצע

בין אם האתר מוכר מוצר או שירות, על כל דבר ניתן לעשות הנחה, מבצע / קופון, ברגע שתתציעו לגולש קופון או את מבצע כלשהו, אתם כבר תראו שתקבלו יותר מתעניינים.

שירותים נוספים שאתם בטוח צריכים

קידום אורגני

אנו מציעים ללקוחותינו ניהול קמפיינים בגוגל

פיתוח אתרי וורדפרס

יש לנו צוות פיתוח לאתרי וורדפרס

שיווק במדיה

פייסבוק, לינקדאין, אינסטגרם ויוטיוב

ניהול מוניטין

הצפת תוצאות חיוביות לעמוד הראשון

לקוחות ממליצים

"בניתי וקידמתי עם Seo-up אתר אחד, הגענו להצלחה רבה, והחלטנו לבנות אתר נוסף כדי למקסם את האפשרויות מגוגל, עובדים שלוש שנים ייחד, וממשיכים הלאה – מומלץ."

אוראל הילל, CEO, minibar-israel

"לחברת Seo-up קידום אתרים היקרה ברצוני להודות לכם על השירות האמין שקיבלתי מכם עד היום.על האמינות וקיום ההבטחות שנתתם לי כשהתחלנו את דרכנו המשותפת. על הזמינות שלכם לכל הבקשות שלנו.ממליצה בלב שלם עליכם כחברה מקצועית ,אמינה ואנושית ללקוחותיה."

ענת ויל סמג׳ה, CEO ,Beauty-look

"אנו עובדים עם Seo-up , דרור והצוות שלו כבר מספר שנים ומרוצים מאוד, התקדמנו בעשרות ביטויים לעמוד הראשון, התוצאות האורגניות גודלות כל חודש, וכנ״ל העבודה בממומן."

יהונתן אלנקרי, סמנכ״ל שיווק רוזטו

"שנתיים של עבודה השיגו הגדלה משמעותית במכירות המוצר, מרוצים מאוד וממשיכים למוצרים שונים. חברת קידום אתרים מומלצת מאוד."

ירון יחזקאלי, CEO, VISAGE

"לאורך השנים תמיד היו לי רגשות מעורבים לכל הנוגע לפרסום העסק ולפרסום בגוגל , הדבר נבע ממספר חוויות לא נעימות עם חברות פרסום שונות.
כאשר פגשתי לראשונה את דרור מאוקס פרסום (seo-up) , הרגשתי שאני חייב לנסות את השיטה שלו בכל הקשור לפרסום באינטרנט.
אני יכול להגיד היום שלאחר כחצי שנה של עבודה משותפת ומקצועית האתר של העסק שלי נראה מעולה והכי חשוב מייצר לי עבודה,הפניות של הלקוחות עלו ובעקבות כך המכירות.
ממליץ בחום!"

יואל לוינשטין, CEO, african-tziklid

כתבות נוספות שיעניינו אותך

מהו URL קנוני? URL קנוני הוא URL שגוגל רואה כגרסה ה"מקורית" של קבוצה של דפים כפולים או כמעט כפולים. חשבו על זה כהבדל בין יצירת אמנות מקורית לבין העותקים או ההדפסות שלה. ...

מומחי SEO מקצועיים עוקבים אחרי כל דבר, החל מדירוגים והמרות ועד קישורים אבודים ועוד, כדי להוכיח את ערך ה-SEO. מדידת השפעת העבודה שלך ושיפור מתמשך הם קריטיים להצלחת ה-SEO ...

יצרת תוכן שאנשים מחפשים > התוכן עונה על שאלות שמנועי החיפוש יכולים להבין, אבל רק ליצור תוכן לא מבטיח דירוג גבוה. כדי לעקוף אתרים אחרים בתוצאות החיפוש, יש לשפר את ...

מהו קישור שבור? קישור שבור הוא היפרלינק שמצביע על עמוד או משאב שאינו קיים. בדרך כלל, דפים אלו נמחקו או הועברו ללא הקמת הפניה מחדש. כאשר משתמש או סורק עוקבים אחר ...

ניווט פירורי לחם מהו ניווט פירורי לחם? ניווט פירורי לחם מתייחס לשביל של קישורים פנימיים - המכונים "פירורי לחם" - שמיידעים את המשתמש על מיקומו הנוכחי באתר בתוך ...

ענף השיווק הדיגיטלי מוצף כעת בגלים של תלונות על כך שתוכן סמכותי, אותנטי ומוקפד באופן עקבי מדורג נמוך מתחת לתוכן זבל בדף תוצאות החיפוש של גוגל עבור יותר מדי ...

מהן דפי Accelerated Mobile Pages (AMP)? Accelerated Mobile Pages (AMP) הוא פרויקט HTML בקוד פתוח שפותח על ידי Google, שמטרתו ליצור גרסאות מהירות של דפי אינטרנט המותאמות למכשירים ניידים. כפי ...

בדומה לחוק הנגישות בישראל, יש חוק / תקנות דומות בארה״ב - זה נקרא תאימות ADA. מהי תאימות ADA לאתרי אינטרנט? תאימות ADA לאתרי אינטרנט מתייחסת לעמידה בסטנדרטים שהוגדרו ...

קוד 304 ״לא שונה״ (Not Modified) מהי תגובת 304?  קוד התגובה HTTP 304 Not Modified מציין שהמשאב המבוקש לא השתנה מאז הפעם האחרונה שבה נטען, ואין צורך להעביר אותו שוב. עבור דפדפנים, ...

מהו תוכן שנוצר באופן אוטומטי? תוכן שנוצר באופן אוטומטי הוא תוכן שנוצר אוטומטית באמצעות תוכנה או קוד. המטרה העיקרית שלו היא להטעות את תוצאות החיפוש של Google והוא ...

מה שחשוב לדעת על seo טכני ידע טכני בסיסי יסייע לך לשפר מיקומי האתר שלך בגוגל, Seo טכני היום מתחבר לעבודה של כל מקדם אתרים. לפני שצוללים לנושא העיקרי שלנו שידבר על ...

אופטימיזציה לאתרים, לקידום בגוגל. הפרק הראשון שלי בפודקאסט מדבר בדיוק על הנושאים הכתובים במאמר זה בצורה כללית יותר. אתם מוזמנים לשמוע > השתמשו במחקר כדי ...

שיחת טלפון
צור קשר