הגדלת רווחים
בין הפרמטרים החשובים ביותר בבדיקת אפקטיביות האתר הוא פרמטר ההמרה, כלומר – האם אתם יודעים לאמוד כמה לקוחות מגיעים אליכם מגוגל? ואם כן, האם אתם יודעים אם הם מגיעים מגוגל אורגני? קמפיין ממומן? אולי פייסבוק?
בין הפרמטרים החשובים ביותר בבדיקת אפקטיביות האתר הוא פרמטר ההמרה, כלומר – האם אתם יודעים לאמוד כמה לקוחות מגיעים אליכם מגוגל? ואם כן, האם אתם יודעים אם הם מגיעים מגוגל אורגני? קמפיין ממומן? אולי פייסבוק?
אנחנו בחברת Seo-up לוקחים מתעדפים בחשיבות רבה את נושא הגדלת הרווחים ושיפור ההמרה באתרי לקוחותינו. אם זה בדרכי יצירת תוכן חדש שיווקי ומעניין, או בהמלצות לשינויים בניראות האתר – הגדלת כפתורים, פונטים ודברים נוספים.
הצוות שלנו מכיל מקדמי אתרים, אנשי שיווק, מעצבים, ומתכנים – וכולם בייחד יודעים לתת תמונה טובה יותר לשינויים שצריכים להתבצע באתר אינטרנט שצריך לשפר בו את אחוזי ההמרה.
במידה ויש תנועת גולשים באתר, איך היא אינה ממצה את היכולות שלה, כלומר – אין מספיק פניות / מכירות מהאתר / יצירת קשר / טלפונים – אחוז ההמרה לא מספיק טוב ביחס לכמות הגולשים הנכנסים לאתר אל נמול אלו המשאירים פרטים או מבצעים פעולות, אתם במקום הנכון, אנחנו יכולים לעזור לכם לשפר את אחוז ההמרה באתר.
קידום אורגני
אנו מציעים ללקוחותינו ניהול קמפיינים בגוגל
פיתוח אתרי וורדפרס
יש לנו צוות פיתוח לאתרי וורדפרס
שיווק במדיה
פייסבוק, לינקדאין, אינסטגרם ויוטיוב
ניהול מוניטין
הצפת תוצאות חיוביות לעמוד הראשון
אם הנכם בעלי עסק ואתם מציעים שירות, מוצר, או אפילו מידע, אתם וודאי יודעים שהאתר שלכם הוא כנראה הכלי החשוב ביותר שיש לכם כדי להציג זאת לקהלי היעד הפוטנציאליים שלכם. ...
בשנתיים האחרונות העולם שלנו עבר טרנספורמציה דיגיטלית . וזאת בעקבות מגפת הקורונה שפרצה בשנת 2020 והביאה עלינו סדר עולמי חדש. בין סגרים, בידודים וריחוק חברתי, אנשים ...
אתר מוצלח זה אתר שיש לו טראפיק גבוה. יחד עם זאת, בעוד שהמטרה העיקרית היא לייצר תנועה אורגנית באתר שלנו, קיימים אלמנטים שונים העלולים לפגוע בכך וצריך להיות מודעים ...
העולם הדיגיטלי הביא עמו אינספור שינויים מהפכניים ויצר לנו סביבה חדשה המנוהלת דרך המסכים והרשתות החברתיות. כיום, כמעט וניתן לעשות הכול אונליין, מקניות, תשלומים, ...
בחברה הדיגיטלית של היום אסטרטגיית שיווק יעילה לא יכולה להתקיים מבלי קידום עסקים באינטרנט. אנו חיים בעידן האונליין ומבלים את מרבית זמננו מול המסכים. לכן, זה רק ...
בכל יום Google נוטה לפרסם שינויי אחד או יותר שנועדו לשפר את תוצאות החיפוש שלנו. למרות שרובם אינם מורגשים הם עוזרים לנו להמשיך ולהשתפר בהדרגה. לעיתים, עדכון עשוי ...
קידום אתרים יעיל דורש גישה הוליסטית. ג'י.אר. אואקס מזמין אתכם לצלול עמו לתוך מודל ה- SEOשלו במפגש שלו ב-SMX Report. בדוח SMX השנתי, הצגתי סקירה כללית של בעיות SEO שמעכבות ...
LCP - טעינה והצגה של רכיב התוכן הגדול ביותר טעינה והצגה של רכיב התוכן הגדול ביותר בדף (LCP) מהווה מדד חשוב, ממוקד משתמש למדידת מהירות הטעינה כפי שהיא נתפשת על ידי ...
הסטת פריסה מצטברת – CLS האם אי פעם קראתם מאמר מקוון כאשר פתאום דבר מה השתנה על גבי הדף? ללא אזהרה מוקדמת, המילים נעו, ואיבדתם את המקום שבו היה המשפט שזה עתה קראתם. ...
חוויית הדף: הפרמטר החדש של גוגל לקראת סוף מאי גוגל השיקה את "Web Vital" (מדדי הרשת) – קבוצה של מדדים המאפשרים להעריך את מהירות עליית האלמנטים בדף ולכמת את חווית ...
כלי מנהל האתרים של גוגל אחד הכלים העוצמתיים לקידום אתרים הוא פרי ידה של לא אחרת מגוגל עצמה ומכונה בשם הפשוט " כלי מנהל האתרים " או בשמו העדכני "קונסולת החיפוש" (Search ...
שיווק באאוטבריין טאבולה האם שמתם לב לכך שבאתרי החדשות הפופולריים מופיעות ידיעות חדשותיות בענייני אקטואליה, כתבות לייף סטייל שונות ומעליהן כיתוב בסגנון "אולי ...
השאירו לנו פרטים ונציגנו יחזור אליכם בהקדם!
לשיחה עם נציג – מומחה קידום
[email protected] | 03-6413026
מוזמנים להגיע לקפה
א.ד ברגמן 2, פארק המדע רחובות, קומה 1
השאירו לנו פרטים ונציגנו יחזור אליכם בהקדם!