דוחות קידום

דוחות הקידום שלנו משקפים את נתוני האתר במנועי החיפוש.
בדוחות הקידום מקבלים מידע על מיקומי האתר במנועי החיפוש בביטויים שונים, ומקבלים מידע על כמות הגולשים שנכנסים לאתר. הדוחות מבוצעים ע״י עובד, והם אינם דוחות אוטומאטיים! לכן, אנו מוסיפים ניתוחים והשוואת בכדי שתמיד נוכל להבין האם התוצאות טובות, ואיפה אפשר לשפר.

seo בגוגל | קידום אתרים | seo-up

למה צריך דוחות

דוחות מעקב חשובים מאוד לצורכי הקידום, הן הקידום האורגני והן הקידום הממומן, מהדוחות אנחנו יכולים לעקוב בצורה טובה על הצלחת הקידום, ניתן לאמוד ולראות לאורך תקופה את הכניסות לאתר, כאשר רואים זאת על גרף יכולים לראות לארוך טווח האם הקידום באתר מניב פירות, כנ"ל גם במיקומים, תמיד ניתן לעקוב אחר ביטויים ולראות מה ניתן לחזק ולקדם במנועי החיפוש. הדוחות שלנו דינאמיים, ולכן אנו יכולים להוסיף פרמטרים שונים לפי בקשת הלקוח, במידה ויש דרישות מסויימות אנו משתדלים מאוד להוסיפן לדוח כדי שנוכל לאמוד יותר טוב את הנתונים ולספק כמות נתונים טובה ללקוח.

חשוב לדעת!
לפעמים יש מצב בו הקידום עובד והמיקומים והתנועה עולים אך האתר אינו מצליח להגדיל את רווחי החברה. מה זה אומר?
צריך להתחיל ולבחון את תוכן האתר ואת איכותו, במידה והתוכן יהיה יותר טוב כך אנשים ינצלו את האתר בצורה בו אתם רוצים – וכך נגדיל את רווחי החברה ואפקטיביות האתר.

הדוחות שלנו מכילים

אנחנו דוגלים בשקיפות – כאשר אנחנו מגישים דוח, אנו מציגים את הנתונים הכי נכונים, תמיד ניתן לבדוק אותנו, במידה וביטוי עולה או יורד במיקומים מסוימים, איננו מסתירים זאת ואנו מציינים זאת בדוח, אנו משתדלים לבדוק הכל בקפידה, הן ירידות והן עליות – בתהליך הקידום הכל טבעי ויכול לקרות.

דוח תנועה

>

לידים

>

מיקומים

>

אנחנו דוגלים בשקיפות

>

בדוח התנועה אנו מספקים מידע על כמות הכניסות לאתר (בחודש), התנועה הנמדדת היא תנועה אורגנית כוללת ואורגנית חדשה, כלומר תנועה שמגיעה ממנועי החיפוש.
במידה ויש קמפיינים ממומנים כמובן שגם את נתוני הקמפיין תוכלו למצוא בדוחות, כניסות מהפייסבוק ורשתות חברתיות שונות, ואפילו כניסות מאתרים שבהם אנו מבצעים שיווק עבורכם כמו אתרי פורומים או מקומות שאנו מפרסמים אתכם בבאנרים שונים.

שירותים נוספים שאתם בטוח צריכים

קידום אורגני

אנו מציעים ללקוחותינו ניהול קמפיינים בגוגל

פיתוח אתרי וורדפרס

יש לנו צוות פיתוח לאתרי וורדפרס

שיווק במדיה

פייסבוק, לינקדאין, אינסטגרם ויוטיוב

ניהול מוניטין

הצפת תוצאות חיוביות לעמוד הראשון

לקוחות ממליצים

"בניתי וקידמתי עם Seo-up אתר אחד, הגענו להצלחה רבה, והחלטנו לבנות אתר נוסף כדי למקסם את האפשרויות מגוגל, עובדים שלוש שנים ייחד, וממשיכים הלאה – מומלץ."

אוראל הילל, CEO, minibar-israel

"לחברת Seo-up קידום אתרים היקרה ברצוני להודות לכם על השירות האמין שקיבלתי מכם עד היום.על האמינות וקיום ההבטחות שנתתם לי כשהתחלנו את דרכנו המשותפת. על הזמינות שלכם לכל הבקשות שלנו.ממליצה בלב שלם עליכם כחברה מקצועית ,אמינה ואנושית ללקוחותיה."

ענת ויל סמג׳ה, CEO ,Beauty-look

"אנו עובדים עם Seo-up , דרור והצוות שלו כבר מספר שנים ומרוצים מאוד, התקדמנו בעשרות ביטויים לעמוד הראשון, התוצאות האורגניות גודלות כל חודש, וכנ״ל העבודה בממומן."

יהונתן אלנקרי, סמנכ״ל שיווק רוזטו

"שנתיים של עבודה השיגו הגדלה משמעותית במכירות המוצר, מרוצים מאוד וממשיכים למוצרים שונים. חברת קידום אתרים מומלצת מאוד."

ירון יחזקאלי, CEO, VISAGE

"לאורך השנים תמיד היו לי רגשות מעורבים לכל הנוגע לפרסום העסק ולפרסום בגוגל , הדבר נבע ממספר חוויות לא נעימות עם חברות פרסום שונות.
כאשר פגשתי לראשונה את דרור מאוקס פרסום (seo-up) , הרגשתי שאני חייב לנסות את השיטה שלו בכל הקשור לפרסום באינטרנט.
אני יכול להגיד היום שלאחר כחצי שנה של עבודה משותפת ומקצועית האתר של העסק שלי נראה מעולה והכי חשוב מייצר לי עבודה,הפניות של הלקוחות עלו ובעקבות כך המכירות.
ממליץ בחום!"

יואל לוינשטין, CEO, african-tziklid

כתבות נוספות שיעניינו אותך

Meta Description - מה זה? תיאור מטא הוא מאפיין HTML המספק תקציר קצר ורלוונטי על מהותו של דף מסוים. התיאור יכול להופיע מתחת לכותרת הדף ברשתות חברתיות ובעמודי תוצאות חיפוש ...

אוגוסט 26, 2024

כיצד לכתוב את כותרות המטא והתיאורים הטובים ביותר יצירת כותרות מטא ותיאורים מושלמים היא חיונית לשיפור קידום האתרים (SEO) ושיעורי הקליקים (CTR) של האתר שלך. ריכזתי ...

אוגוסט 25, 2024

דף במטמון הוא עותק של דף אינטרנט שנשמר באחסון מידע זמני הנקרא "מטמון" (cache). מטרת המטמון (שמירת וגישה למידע מהמטמון) היא לאחסן קבצים על מנת לשפר את ביצועי אחזור ...

אוגוסט 21, 2024

חלק מהאתרים שנפגעו מעדכון התוכן השימושי בספטמבר 2023 מראים סימנים קטנים של שיפור. האם זה יימשך? ביום חמישי בבוקר, גוגל שחררה את עדכון הליבה של אוגוסט 2024, שהופיע ...

אוגוסט 21, 2024

תג קנוניקל או rel="canonical" הוא קטע קוד HTML שמצהיר על כתובת ה-URL הקנונית של דף האינטרנט. במילים אחרות, הוא מאפשר לך להגדיר את הגרסה המרכזית עבור תוכן משוכפל, כמעט משוכפל ...

אוגוסט 20, 2024

מילות מפתח ממותגות הן כל שאילתות החיפוש הקשורות ישירות למותג , למוצרים או לשירותים שלך. לרוב, הן כוללות את שם המותג בתוכן. לדוגמה, "seo-up קידום אתרים" ו-"seo-up קידום ...

אוגוסט 19, 2024

תפריטי אתרים הם אחד מהדברים שלרוב מתייחסים אליהם כמובנים מאליהם - עד שפוגשים תפריט גרוע במיוחד. בתרחיש אידיאלי, המשתמשים מקבלים סקירה מיידית של מה שיש לאתר להציע, ...

קישורים פנימיים ל-SEO: למה ואיך? כדי שהתוכן שלכם יתקדם בגוגל, הוא צריך קישורים. גוגל מוצא את הפוסטים והדפים שלכם בצורה הטובה ביותר כאשר הם מקושרים ממקום כלשהו ברשת ...

אוגוסט 15, 2024

האתר שלך צריך מבנה מוגדר כי בלעדיו, הוא יהיה אוסף אקראי של דפים ופוסטים בבלוג. המשתמשים שלך צריכים את המבנה הזה כדי לנווט באתר שלך, ללחוץ מדף לדף. גוגל גם משתמשת ...

אוגוסט 13, 2024

מהו Googlebot? Googlebot הוא השם שניתן לסורקי הרשת של גוגל, האוספים מידע עבור שירותים שונים של גוגל, כולל אינדקס החיפוש שלהם. ל-Googlebot יש שני גרסאות עיקריות: Googlebot Desktop ...

אוגוסט 12, 2024

גוגל משתפת שלוש דרכים להגדלת תדירות הסריקה של Googlebot באתר אינטרנט. גארי איליאס וליזי סאסמן מגוגל דנו בשלושה גורמים המעוררים עלייה בתדירות הסריקה. למרות שהם הפחיתו ...

אוגוסט 11, 2024

מהו robots.txt? קובץ robots.txt מגביל זחלני רשת, כמו בוטים של מנועי חיפוש, מגישה לכתובות URL ספציפיות באתר. בנוסף, ניתן להשתמש בו להתאמת מהירות הזחילה של חלק מהזחלנים. כל ...

שיחת טלפון
צור קשר