דוחות קידום

דוחות הקידום שלנו משקפים את נתוני האתר במנועי החיפוש.
בדוחות הקידום מקבלים מידע על מיקומי האתר במנועי החיפוש בביטויים שונים, ומקבלים מידע על כמות הגולשים שנכנסים לאתר. הדוחות מבוצעים ע״י עובד, והם אינם דוחות אוטומאטיים! לכן, אנו מוסיפים ניתוחים והשוואת בכדי שתמיד נוכל להבין האם התוצאות טובות, ואיפה אפשר לשפר.

seo בגוגל | קידום אתרים | seo-up

למה צריך דוחות

דוחות מעקב חשובים מאוד לצורכי הקידום, הן הקידום האורגני והן הקידום הממומן, מהדוחות אנחנו יכולים לעקוב בצורה טובה על הצלחת הקידום, ניתן לאמוד ולראות לאורך תקופה את הכניסות לאתר, כאשר רואים זאת על גרף יכולים לראות לארוך טווח האם הקידום באתר מניב פירות, כנ"ל גם במיקומים, תמיד ניתן לעקוב אחר ביטויים ולראות מה ניתן לחזק ולקדם במנועי החיפוש. הדוחות שלנו דינאמיים, ולכן אנו יכולים להוסיף פרמטרים שונים לפי בקשת הלקוח, במידה ויש דרישות מסויימות אנו משתדלים מאוד להוסיפן לדוח כדי שנוכל לאמוד יותר טוב את הנתונים ולספק כמות נתונים טובה ללקוח.

חשוב לדעת!
לפעמים יש מצב בו הקידום עובד והמיקומים והתנועה עולים אך האתר אינו מצליח להגדיל את רווחי החברה. מה זה אומר?
צריך להתחיל ולבחון את תוכן האתר ואת איכותו, במידה והתוכן יהיה יותר טוב כך אנשים ינצלו את האתר בצורה בו אתם רוצים – וכך נגדיל את רווחי החברה ואפקטיביות האתר.

הדוחות שלנו מכילים

אנחנו דוגלים בשקיפות – כאשר אנחנו מגישים דוח, אנו מציגים את הנתונים הכי נכונים, תמיד ניתן לבדוק אותנו, במידה וביטוי עולה או יורד במיקומים מסוימים, איננו מסתירים זאת ואנו מציינים זאת בדוח, אנו משתדלים לבדוק הכל בקפידה, הן ירידות והן עליות – בתהליך הקידום הכל טבעי ויכול לקרות.

דוח תנועה

>

לידים

>

מיקומים

>

אנחנו דוגלים בשקיפות

>

בדוח התנועה אנו מספקים מידע על כמות הכניסות לאתר (בחודש), התנועה הנמדדת היא תנועה אורגנית כוללת ואורגנית חדשה, כלומר תנועה שמגיעה ממנועי החיפוש.
במידה ויש קמפיינים ממומנים כמובן שגם את נתוני הקמפיין תוכלו למצוא בדוחות, כניסות מהפייסבוק ורשתות חברתיות שונות, ואפילו כניסות מאתרים שבהם אנו מבצעים שיווק עבורכם כמו אתרי פורומים או מקומות שאנו מפרסמים אתכם בבאנרים שונים.

שירותים נוספים שאתם בטוח צריכים

קידום אורגני

אנו מציעים ללקוחותינו ניהול קמפיינים בגוגל

פיתוח אתרי וורדפרס

יש לנו צוות פיתוח לאתרי וורדפרס

שיווק במדיה

פייסבוק, לינקדאין, אינסטגרם ויוטיוב

ניהול מוניטין

הצפת תוצאות חיוביות לעמוד הראשון

לקוחות ממליצים

"בניתי וקידמתי עם Seo-up אתר אחד, הגענו להצלחה רבה, והחלטנו לבנות אתר נוסף כדי למקסם את האפשרויות מגוגל, עובדים שלוש שנים ייחד, וממשיכים הלאה – מומלץ."

אוראל הילל, CEO, minibar-israel

"לחברת Seo-up קידום אתרים היקרה ברצוני להודות לכם על השירות האמין שקיבלתי מכם עד היום.על האמינות וקיום ההבטחות שנתתם לי כשהתחלנו את דרכנו המשותפת. על הזמינות שלכם לכל הבקשות שלנו.ממליצה בלב שלם עליכם כחברה מקצועית ,אמינה ואנושית ללקוחותיה."

ענת ויל סמג׳ה, CEO ,Beauty-look

"אנו עובדים עם Seo-up , דרור והצוות שלו כבר מספר שנים ומרוצים מאוד, התקדמנו בעשרות ביטויים לעמוד הראשון, התוצאות האורגניות גודלות כל חודש, וכנ״ל העבודה בממומן."

יהונתן אלנקרי, סמנכ״ל שיווק רוזטו

"שנתיים של עבודה השיגו הגדלה משמעותית במכירות המוצר, מרוצים מאוד וממשיכים למוצרים שונים. חברת קידום אתרים מומלצת מאוד."

ירון יחזקאלי, CEO, VISAGE

"לאורך השנים תמיד היו לי רגשות מעורבים לכל הנוגע לפרסום העסק ולפרסום בגוגל , הדבר נבע ממספר חוויות לא נעימות עם חברות פרסום שונות.
כאשר פגשתי לראשונה את דרור מאוקס פרסום (seo-up) , הרגשתי שאני חייב לנסות את השיטה שלו בכל הקשור לפרסום באינטרנט.
אני יכול להגיד היום שלאחר כחצי שנה של עבודה משותפת ומקצועית האתר של העסק שלי נראה מעולה והכי חשוב מייצר לי עבודה,הפניות של הלקוחות עלו ובעקבות כך המכירות.
ממליץ בחום!"

יואל לוינשטין, CEO, african-tziklid

כתבות נוספות שיעניינו אותך

מהו URL קנוני? URL קנוני הוא URL שגוגל רואה כגרסה ה"מקורית" של קבוצה של דפים כפולים או כמעט כפולים. חשבו על זה כהבדל בין יצירת אמנות מקורית לבין העותקים או ההדפסות שלה. ...

מומחי SEO מקצועיים עוקבים אחרי כל דבר, החל מדירוגים והמרות ועד קישורים אבודים ועוד, כדי להוכיח את ערך ה-SEO. מדידת השפעת העבודה שלך ושיפור מתמשך הם קריטיים להצלחת ה-SEO ...

יצרת תוכן שאנשים מחפשים > התוכן עונה על שאלות שמנועי החיפוש יכולים להבין, אבל רק ליצור תוכן לא מבטיח דירוג גבוה. כדי לעקוף אתרים אחרים בתוצאות החיפוש, יש לשפר את ...

מהו קישור שבור? קישור שבור הוא היפרלינק שמצביע על עמוד או משאב שאינו קיים. בדרך כלל, דפים אלו נמחקו או הועברו ללא הקמת הפניה מחדש. כאשר משתמש או סורק עוקבים אחר ...

ניווט פירורי לחם מהו ניווט פירורי לחם? ניווט פירורי לחם מתייחס לשביל של קישורים פנימיים - המכונים "פירורי לחם" - שמיידעים את המשתמש על מיקומו הנוכחי באתר בתוך ...

ענף השיווק הדיגיטלי מוצף כעת בגלים של תלונות על כך שתוכן סמכותי, אותנטי ומוקפד באופן עקבי מדורג נמוך מתחת לתוכן זבל בדף תוצאות החיפוש של גוגל עבור יותר מדי ...

מהן דפי Accelerated Mobile Pages (AMP)? Accelerated Mobile Pages (AMP) הוא פרויקט HTML בקוד פתוח שפותח על ידי Google, שמטרתו ליצור גרסאות מהירות של דפי אינטרנט המותאמות למכשירים ניידים. כפי ...

בדומה לחוק הנגישות בישראל, יש חוק / תקנות דומות בארה״ב - זה נקרא תאימות ADA. מהי תאימות ADA לאתרי אינטרנט? תאימות ADA לאתרי אינטרנט מתייחסת לעמידה בסטנדרטים שהוגדרו ...

קוד 304 ״לא שונה״ (Not Modified) מהי תגובת 304?  קוד התגובה HTTP 304 Not Modified מציין שהמשאב המבוקש לא השתנה מאז הפעם האחרונה שבה נטען, ואין צורך להעביר אותו שוב. עבור דפדפנים, ...

מהו תוכן שנוצר באופן אוטומטי? תוכן שנוצר באופן אוטומטי הוא תוכן שנוצר אוטומטית באמצעות תוכנה או קוד. המטרה העיקרית שלו היא להטעות את תוצאות החיפוש של Google והוא ...

מה שחשוב לדעת על seo טכני ידע טכני בסיסי יסייע לך לשפר מיקומי האתר שלך בגוגל, Seo טכני היום מתחבר לעבודה של כל מקדם אתרים. לפני שצוללים לנושא העיקרי שלנו שידבר על ...

אופטימיזציה לאתרים, לקידום בגוגל. הפרק הראשון שלי בפודקאסט מדבר בדיוק על הנושאים הכתובים במאמר זה בצורה כללית יותר. אתם מוזמנים לשמוע > השתמשו במחקר כדי ...

שיחת טלפון
צור קשר