אוגוסט 16, 2016

שיתופי פעולה איכותיים

שת״פ לקידום איכותי

שיתוף פעולה איכותי לקידום איכותי

מהו שיתוף פעולה איכותי והאם יש דבר כזה? 
שיתוף פעולה איכותי הוא כלי מצוין לקידום אתרים אשר רוצים להתקדם בדירוג המיקומים של גוגל. שיתוף פעולה איכותי נמדד בערך המוסף שהוא מספק לגולש בכך שהוא מספק לו תוכן איכותי ובהקשר הנכון. 

אז האם האנקור טקסט – מת?

שיתופי פעולה טובים הינם שיתופי פעולה שעוזרים לשני האתרים ומפרים אחד את השני בתחומי עניין נוספים. ניתן ליצר שיתופי פעולה מצויינים בין עסקים "משלימים" לדוגמא חברה שמוכרת רכב וחברה שמעניקה ביטוח רכב.
במידה והגולש נכנס לקישור וממשיך לגלוש באתר החדש תוך כדי שהוא מבצע בפעולות בתוכו אפשר לומר שהשיתוף פעולה הצליח ושני האתרים הרוויחו.
חשוב מאוד לשים לב!
לא כל החלפת קישורים היא שיתוף פעולה איכותי.

ישנם גורמים רבים ברשת (black hat seo) שמקדמים באמצעות טכניקות פסולות העלולות לגרור עונש של גוגל, הם מעוניינים בכל החלפת קישורים ללא תשומת לב לתכני האתר וצרכי הגולשים, העניין היחיד שהם הוא הכנסת קישור נכנס לאתר שלהם ויהי מה, שימו לב התרחקו מהם כמו מאש!
בשורה התחתונה כל מה שלא טבעי ולא תורם לגולש הוא לא שיתוף פעולה איכותי.
כמה טיפים שלנו:
לפני שאתם מבצעים שיתוף פעולה כלשהו חשוב שתבהירו לצד השני את הדברים הבאים:

  • אם אתם מתכוונים להציע לנו קישורים מהפוטר- לא רלוונטי.
  • אם האתר שלכם הוא חוות לינקים- לא רלוונטי.
  • אם הקישורים הם זמניים או מפורומים- לא רלוונטי.
  • אם התוכן שאתם רוצים לספק לנו מועתק ממקור אחר- לא רלוונטי.
    הקישור שתתנו לנו בהיר על רקע בהיר-לא רלוונטי.
  • בעמוד הבית או במפת האתר שלכם לא מופיע קישור אל העמוד שבו הקישור שלנו- לא רלוונטי.
  • קישורים פגומים או לא ישירים, כלומר קישור אל אתר חיצוני דרך סקריפט –לא רלוונטי.
  • קישור NoFollow – לא רלוונטי
    נענשתם ע"י גוגל- לא רלוונטי.

במידה וביצעתם בסופו של דבר את השיתוף פעולה, שמרו את כל הפרטים של האתר ממנו אתם מקבלים לינק כולל דרכי ההתקשרות. כמו כן, מומלץ לבדוק את תקינות הלינק אחת לתקופה מסוימת.
הרי בסופו של דבר כולנו רוצים גוגל נכון ועדכני ככל האפשר.
שיהיה בהצלחה!
התוכן האיכותי ינצח!