כלי מילות המפתח החדש של גוגל = מתכנן מילות המפתח

מאחורי כל קמפיין אדוורדס מוצלח, עומדת רשימת מילות מפתח מתוכננת היטב.

אחרי שנים של תלונות לגבי אי הנוחות והסרבול הכרוכים בשימוש בשני כלים נפרדים- "כלי מילות המפתח", ו"מעריך התנועה" של גוגל, גוגל סוף סוף השיקו כלי המשלב בתוכו את כל הפונקציות של שני הכלים הללו, במקום אחד.
הכלי החדש, או בשמו הרשמי "מתכנן מילות המפתח", הושק כבר ב20.5, אבל לקראת סוף החודש, גוגל צפויים להיפרד מ"כלי מילות המפתח" ומ"מעריך התנועה" באופן סופי. אז אם קשה לכם עם שינויים, ובחרתם לעשות "חזור" בכל פעם שהופנתם לכלי החדש, כשניסיתם להיכנס לאחד הכלים הישנים והמוכרים בגוגל אדוורדס, זה הזמן להתחיל להתרגל לעובדה שהוא כאן כדי להישאר. וחוץ מזה שאין ברירה, זה גם בעצם מקל מאוד על תהליך העבודה…

באמצעות "מתכנן מילות המפתח" אתם יכולים למצוא רעיונות למילות מפתח ולקבוצות מודעות, לקבל הערכות ביצועים עבור מילות מפתח, ולמצוא את התקציב המתאים עבור הקמפיין שלכם, בדיוק כפי שעשיתם עד כה, רק שעכשיו הכל נמצא במקום אחד.
בנוסף, יש גם כמה פיצ'רים חדשים ומגניבים שיכולים לסייע לכם לבנות רשימת מילות מפתח אופטימלית, ובזמן קצר יותר, גם עבור הקמפיין הממומן, וגם עבור הקידום האורגני של האתר.
לדוגמא, אתם יכולים להכפיל רשימות של מילות מפתח, כלומר לשלב שתי רשימות, או יותר, של מילים, כדי ליצור מילות מפתח חדשות. כל מה שצריך לעשות, הוא להזין את הרשימות הרצויות בכל אחד מהתאים (רשימה 1, רשימה 2, וכו'…) והכלי יצור עבורכם את כל הצירופים האפשריים משתי הרשימות של המילים, מתוכם תוכל לבחור את מילות המפתח שאתה מעוניין בהן, על סמך הנתונים הסטטיסטיים שהתקבלו.
השדרוג הנוסף הוא בהגדרות האזור הגיאוגרפי, בו אתם מעוניינים להתמקד. בעוד שבכלי הישן יכולתם לבחור רק מדינות, עכשיו אפשר להתמקד רק בערים או אזורים ספציפיים בתוך המדינה. בתוך ישראל ניתן לבחור: ירושלים, חיפה, מחוז המרכז, מחוז הדרום ומחוז הצפון.
אתם יכולים ללמוד עוד על הפונקציות החדשות שמציע הכלי, וכיצד ניתן להשתמש בו, כאן:

https://support.google.com/adwords/answer/3141229?hl=iw

עוד דבר קטן לפני שאתם רצים לנסות את הכלי החדש, שימו לב שהנתונים הסטטיסטיים שתקבלו הם שונים מהנתונים שקיבלתם עד עכשיו, משתי סיבות:

1.  הנתונים עבור מילת המפתח המדויקת, בעוד שבכלי הישן, ברירת המחדל הייתה "התאמה נרחבת", ולכן המספרים
שתראו עכשיו עשויים להיות נמוכים יותר.
2. נפח החיפוש של מילות המפתח כולל גם חיפושים דרך טאבלטים וטלפונים ניידים, ולא רק מחשבים נייחים וניידים, כפי
שהיה עד עכשיו.

כלי מילות המפתח החדש של גוגל = מתכנן מילות המפתח

מאחורי כל קמפיין אדוורדס מוצלח, עומדת רשימת מילות מפתח מתוכננת היטב.
אחרי שנים של תלונות לגבי אי הנוחות והסרבול הכרוכים בשימוש בשני כלים נפרדים- "כלי מילות המפתח", ו"מעריך התנועה" של גוגל, גוגל סוף סוף השיקו כלי המשלב בתוכו את כל הפונקציות של שני הכלים הללו, במקום אחד.
הכלי החדש, או בשמו הרשמי "מתכנן מילות המפתח", הושק כבר ב20.5, אבל לקראת סוף החודש, גוגל צפויים להיפרד מ"כלי מילות המפתח" ומ"מעריך התנועה" באופן סופי. אז אם קשה לכם עם שינויים, ובחרתם לעשות "חזור" בכל פעם שהופנתם לכלי החדש, כשניסיתם להיכנס לאחד הכלים הישנים והמוכרים בגוגל אדוורדס, זה הזמן להתחיל להתרגל לעובדה שהוא כאן כדי להישאר. וחוץ מזה שאין ברירה, זה גם בעצם מקל מאוד על תהליך העבודה…

באמצעות "מתכנן מילות המפתח" אתם יכולים למצוא רעיונות למילות מפתח ולקבוצות מודעות, לקבל הערכות ביצועים עבור מילות מפתח, ולמצוא את התקציב המתאים עבור הקמפיין שלכם, בדיוק כפי שעשיתם עד כה, רק שעכשיו הכל נמצא במקום אחד.
בנוסף, יש גם כמה פיצ'רים חדשים ומגניבים שיכולים לסייע לכם לבנות רשימת מילות מפתח אופטימלית, ובזמן קצר יותר, גם עבור הקמפיין הממומן, וגם עבור הקידום האורגני של האתר.
לדוגמא, אתם יכולים להכפיל רשימות של מילות מפתח, כלומר לשלב שתי רשימות, או יותר, של מילים, כדי ליצור מילות מפתח חדשות. כל מה שצריך לעשות, הוא להזין את הרשימות הרצויות בכל אחד מהתאים (רשימה 1, רשימה 2, וכו'…) והכלי יצור עבורכם את כל הצירופים האפשריים משתי הרשימות של המילים, מתוכם תוכל לבחור את מילות המפתח שאתה מעוניין בהן, על סמך הנתונים הסטטיסטיים שהתקבלו.
השדרוג הנוסף הוא בהגדרות האזור הגיאוגרפי, בו אתם מעוניינים להתמקד. בעוד שבכלי הישן יכולתם לבחור רק מדינות, עכשיו אפשר להתמקד רק בערים או אזורים ספציפיים בתוך המדינה. בתוך ישראל ניתן לבחור: ירושלים, חיפה, מחוז המרכז, מחוז הדרום ומחוז הצפון.
אתם יכולים ללמוד עוד על הפונקציות החדשות שמציע הכלי, וכיצד ניתן להשתמש בו, כאן:
https://support.google.com/adwords/answer/3141229?hl=iw 
עוד דבר קטן לפני שאתם רצים לנסות את הכלי החדש, שימו לב שהנתונים הסטטיסטיים שתקבלו הם שונים מהנתונים שקיבלתם עד עכשיו, משתי סיבות:
1.  הנתונים עבור מילת המפתח המדויקת, בעוד שבכלי הישן, ברירת המחדל הייתה "התאמה נרחבת", ולכן המספרים
שתראו עכשיו עשויים להיות נמוכים יותר.
2. נפח החיפוש של מילות המפתח כולל גם חיפושים דרך טאבלטים וטלפונים ניידים, ולא רק מחשבים נייחים וניידים, כפי
שהיה עד עכשיו.