דוחות חודשיים

דוחות הקידום שלנו משקפים את נתוני האתר במנועי החיפוש. בדוחות הקידום מקבלים מידע על מיקומי האתר במנועי החיפוש בביטויים שונים, ומקבלים מידע על כמות הגולשים שנכנסים לאתר.הדוחות מבוצעים ע״י עובד, והם אינם דוחות אוטומאטיים! לכן, אנו מוסיפים ניתוחים והשוואת בכדי שתמיד נוכל להבין האם התוצאות טובות, ואיפה אפשר לשפר.

הדוחות שלנו מכילים

דוח תנועה
בדוח התנועה אנו מספקים מידע על כמות הכניסות לאתר (בחודש), התנועה הנמדדת היא תנועה אורגנית כוללת ואורגנית חדשה, כלומר תנועה שמגיעה ממנועי החיפוש. 
במידה ויש קמפיינים ממומנים כמובן שגם את נתוני הקמפיין תוכלו למצוא בדוחות, כניסות מהפייסבוק ורשתות חברתיות שונות, ואפילו כניסות מאתרים שבהם אנו מבצעים שיווק עבורכם כמו אתרי פורומים או מקומות שאנו מפרסמים אתכם בבאנרים שונים.

לידים – 
אחד הפרטמרטים היותר חשובים לנו זה בדיקת הפניות החודשיות שאתם מקבלים מהעבודת הקידום שלנו על האתר, לאחר תהליך של עבודה אתם צריכים לראות החזרי השקעה, ולכן אנו מוסיפים לדוח מעקב קבוע של לידים, בין אם זה פניות טלפוניות, או מטפסי צור הקשר, או קניות באתר, אנו מוסיפים קוד מעבר שיספור לנו את הכמויות, וכך בכל חודש תקבלו בדוחות נתונים אמיתיים המעידים על כמויות הלידים שקיבלתם מערוצי השיווק השונים, פניות מהגולשים אשר הגיעו אורגנית מהאתר / דרך קמפיינים / פייסבוק וכדומה, מעקב אחר פניות הוא אחד הדברים החשובים ביותר אותו אנו מגדירים עוד בתחילת תהליך העבודה.

מיקומים –
בדוח מיקומים ניתן לראות רשימת ביטויים ואת מיקומיהם, הדוח מתעדכן כל חודש ולכן ניתן לראות את המגמות בביטויים לטובה או לרעה.

אנחנו דוגלים בשקיפות –
כאשר אנחנו מגישים דוח, אנו מציגים את הנתונים הכי נכונים, תמיד ניתן לבדוק אותנו, במידה וביטוי עולה או יורד במיקומים מסוימים, איננו מסתירים זאת ואנו מציינים זאת בדוח, אנו משתדלים לבדוק הכל בקפידה, הן ירידות והן עליות – בתהליך הקידום הכל טבעי ויכול לקרות.
 

 

למה צריך דוחות

דוחות מעקב חשובים מאוד לצורכי הקידום, הן הקידום האורגני והן הקידום הממומן, מהדוחות אנחנו יכולים לעקוב בצורה טובה על הצלחת הקידום, ניתן לאמוד ולראות לאורך תקופה את הכניסות לאתר, כאשר רואים זאת על גרף יכולים לראות לארוך טווח האם הקידום באתר מניב פירות, כנ"ל גם במיקומים, תמיד ניתן לעקוב אחר ביטויים ולראות מה ניתן לחזק ולקדם במנועי החיפוש.

חשוב לדעת! לפעמים יש מצב בו הקידום עובד והמיקומים והתנועה עולים אך האתר אינו מצליח להגדיל את רווחי החברה. מה זה אומר? במצב כזה, צריך להתחיל ולבחון את תוכן האתר ואת איכותו, במידה והתוכן יהיה יותר טוב כך אנשים ינצלו את האתר בצורה בו אתם רוצים – וכך נגדיל את רווחי החברה ואפקטיביות האתר.

חזרה לדף קידום אתרים בגוגל

הדוחות שלנו דינאמיים, ולכן אנו יכולים להוסיף פרמטרים שונים לפי בקשת הלקוח, במידה ויש דרישות מסויימות אנו משתדלים מאוד להוסיפן לדוח כדי שנוכל לאמוד יותר טוב את הנתונים ולספק כמות נתונים טובה ללקוח.

דברו איתנו

שירותים נוספים שאתם בטוח צריכים

שירותי קידום אורגני

אנו מציעים ללקוחותינו ניהול קמפיינים בגוגל
קידום ממומן

פיתוח אתר וורדפרס

יש לנו צוות פיתוח לאתרי וורפדרס
אתרי וורדפרס

שיווק במדיה

פייסבוק, לינקדאין, אינסטגרם
מדיה חברתית

כבר עוזבים?

השאירו פרטים וקבלו מתנה* בתחילת העבודה

* חודש קידום חינם / לוגו חדש / קמפיין בשווי 1,000 ש״ח - כפוף לתחילת עבודה ובהסכם חתום - פרטים מנציג

תודה שהשארתם פרטים,
עוד מעט נדבר!