חברת קידום אתרים באינטרנט
מחקר שוק ובדיקת מתחרים

מחקר שוק ובדיקת מתחרים

מחקר מתחרים הוא בין התהליכים הראשונים שאנו עושים בתחילת פרויקט חדש. כדי לייצר אסטרטגיה אפקטיבית ורלוונטית לקידום האתר, עלינו להבין ולבחון את הזירה בה אנו צריכים ״להילחם״.

נתחיל בבדיקה על המתחרים שלכם, נבדוק בין היתר מה הם עושים, כיצד הם משווקים את עצמם וכיצד מקדמים אותם – זאת בכדי לדלות את הדברים הטובים מהם ולשפר אותם עבורכם.

2

מה בודקים, ואיך?

טכנולוגיות
בין הדברים הראשונים שאנו בודקים באתרי המתחרים שלכם, זה על אילו פלטפורמות האתרים שלהם מוקמים, באילו טכנולוגיות הם משתמשים באתר שלהם ומה הם מציעים ללקוחותיהם.

ויזואליות
בכדי לדעת מה אנו צריכים לעשות, מוטב לגשש מי עומד מולנו, אתרים גדולים / קטנים, מושקעים מבחינת תכנים או שמה יש להם יותר תמונות ועיצובים.
ברגע שנעשה את הבדיקה, נוכל לחשוב האם האתר שלנו מספיק טוב ברמת ההצע הקיים שלו ללקוחות או שצריך כבר מתחילת העבודה לעבוד על שיפור הניראות שלו, לשפר את התכנים שלו או לעבוד בשיטות שונות על המסרים שאנו רוצים להעביר.

תוכן / מוצרים  – מגוון
באתרים המציעים מכירות, נוכל להבין האם סל המוצרים שאתם מציעים הוא רלוונטי מספיק בהשוואה למתחרים שלכם, במידה ואצלהם יש מגוון רחב של מוצרים אנו נציע לכם להגדיל את סל המוצרים, במידה והם מציעים דברים שלאחר בדיקה שלנו ״מחופשים״ יותר ע״י הגולשים, גם כן תקבלו מאיתנו המלצות וכך נוכל להיות מעודכנים כל הזמן בהיצע שלנו מול היצע המתחרים שלכם, במבצעים שהם עושים ובטקטיקות המכירה בהן הם נוקטים.

קידום אורגני / ממומן – שילוב
יש באפשרותינו כלים אשר יעזרו לנו לבדוק מה המתחרים שלכם עושים, האם הם עושים קמפיינים ממומנים (ואפילו לדעת בכמה תקציב), האם הם יותר משקיעים בקידום אורגני (SEO) ואיך – האם בתוך האתר או מחוץ לאתר? אנו נתקלים בהרבה אתרים שלא משקיעים באופטימיזציה בתוך האתר ורק מבצעים לינקים, חשוב לדעת מי עומד מולנו גם אם הוא עושה עבודה טובה או פחות.

מיקומים
לאחר ביצוע מחקר מילות מפתח, אנו נוהגים לעשות השוואה לשלושה מתחרים שלכם, וכך נוכל לקבל תמונה המשקפת את המצב שלכם היום בהשוואה למתחרים, האם יש ביטויים בהם הם עוקפים אתכם ואיזה, והאם יש ביטויים בהם אתם מובילים וצריך לעבוד על שימור הביטויים בתוצאות הגבוהות.

מה זה נותן?
אחרי שכל המידע מסודר בפנינו, נוכל לייצר עבורכם אסטרטגיית קידום איכותית, שתדע לאן לנתב ולמקד את מירב העבודה, נוכל לדעת איפה המתחרים שלכם נמצאים ולהופיע גם כן באותם מקומות, נבין כמה תקציב מומלץ להתחיל בקמפיין הממומן וכיצד כדאי לשפר את ניראות האתר שלכם כדי להיות אפקטיבים יותר מאתרי המתחרים שלכם.

קידום אתרים בגוגל | seo-up

צרו קשר

קידום אורגני, קידום אתרים | Seo-up חברת קידום אתרים

קידום אורגני

בדיקת מתחרים בגוגל, קידום אתרים | seo-up חברת קידום

מחקר מתחרים

הגדלת רווחים, קידום אורגני | Seo-up חברת קידום

הגדלת רווחים

קידום ממומן בגוגל, קידום אתרים | Seo-up

קידום ממומן

בניית אתרים, בניית אתרי וורדפרס | Seo-up חברת קידום

בניית אתרים