מחקר שוק

מחקר מתחרים הוא בין התהליכים הראשונים שאנו עושים בתחילת פרויקט חדש. כדי לייצר אסטרטגיה אפקטיבית ורלוונטית לקידום האתר, עלינו להבין ולבחון את הזירה בה אנו צריכים ״להילחם״.נתחיל בבדיקה על המתחרים שלכם, נבדוק בין היתר מה הם עושים, כיצד הם משווקים את עצמם וכיצד מקדמים אותם – זאת בכדי לדלות את הדברים הטובים מהם ולשפר אותם עבורכם. 

מה בודקים - ואיך

טכנולוגיות –
בין הדברים הראשונים שאנו בודקים באתרי המתחרים שלכם, זה על אילו פלטפורמות האתרים שלהם מוקמים, באילו טכנולוגיות הם משתמשים באתר שלהם ומה הם מציעים ללקוחותיהם.

ויזואליות –
בכדי לדעת מה אנו צריכים לעשות, מוטב לגשש מי עומד מולנו, אתרים גדולים / קטנים, מושקעים מבחינת תכנים או שמה יש להם יותר תמונות ועיצובים.
ברגע שנעשה את הבדיקה, נוכל לחשוב האם האתר שלנו מספיק טוב ברמת ההצע הקיים שלו ללקוחות או שצריך כבר מתחילת העבודה לעבוד על שיפור הניראות שלו, לשפר את התכנים שלו או לעבוד בשיטות שונות על המסרים שאנו רוצים להעביר.

תוכן / מוצרים – מגוון –
באתרים המציעים מכירות, נוכל להבין האם סל המוצרים שאתם מציעים הוא רלוונטי מספיק בהשוואה למתחרים שלכם, במידה ואצלהם יש מגוון רחב של מוצרים אנו נציע לכם להגדיל את סל המוצרים, במידה והם מציעים דברים שלאחר בדיקה שלנו ״מחופשים״ יותר ע״י הגולשים, גם כן תקבלו מאיתנו המלצות וכך נוכל להיות מעודכנים כל הזמן בהיצע שלנו מול היצע המתחרים שלכם, במבצעים שהם עושים ובטקטיקות המכירה בהן הם נוקטים.

קידום אורגני / ממומן – שילוב –
יש באפשרותינו כלים אשר יעזרו לנו לבדוק מה המתחרים שלכם עושים, האם הם עושים קמפיינים ממומנים (ואפילו לדעת בכמה תקציב), האם הם יותר משקיעים בקידום אורגני (SEO) ואיך – האם בתוך האתר או מחוץ לאתר? אנו נתקלים בהרבה אתרים שלא משקיעים באופטימיזציה בתוך האתר ורק מבצעים לינקים, חשוב לדעת מי עומד מולנו גם אם הוא עושה עבודה טובה או פחות.

מיקומים –
לאחר ביצוע מחקר מילות מפתח, אנו נוהגים לעשות השוואה לשלושה מתחרים שלכם, וכך נוכל לקבל תמונה המשקפת את המצב שלכם היום בהשוואה למתחרים, האם יש ביטויים בהם הם עוקפים אתכם ואיזה, והאם יש ביטויים בהם אתם מובילים וצריך לעבוד על שימור הביטויים בתוצאות הגבוהות.

מה זה נותן?
אחרי שכל המידע מסודר בפנינו, נוכל לייצר עבורכם אסטרטגיית קידום איכותית, שתדע לאן לנתב ולמקד את מירב העבודה, נוכל לדעת איפה המתחרים שלכם נמצאים ולהופיע גם כן באותם מקומות, נבין כמה תקציב מומלץ להתחיל בקמפיין הממומן וכיצד כדאי לשפר את ניראות האתר שלכם כדי להיות אפקטיבים יותר מאתרי המתחרים שלכם.

תודו - אתם תמיד רוצים לדעת על המתחרים

קצת ״ריגול תעשייתי –
כדי להצליח בעסק, וזה נכון לכל עסק, צריך תמיד לשמור על הגחלת, כולנו מנסים להיות חוד החנית, כל אחד בתחומו.
לכן, מחקר מתחרים יכול לעזור וחייב להתבצע בתחילת העבודה, כך נוכל לדעת מהם הפעולות בהם נוקטים מתחריינו, איך הם מנסים לקדם אורגנית את האתר, מה הם עושים ברשתות החברתיות, האם הם משקיעים תקציבים ממומנים, וכל המידע שאפשר לדלות על הפעילות הדיגיטלית שלהם, בכדי לדעת מול מה אנו מתחרים, ואיך אפשר לשפר ובסופו של דבר לעקוף. 

את המחקר אנו עושים על שלושה מתחרים שאתם מעבירים לנו, גם אם אלו מתחרים שאתם חושבים שאתם לא יכולים לעקוף – אנחנו אוהבים לשים לעצמנו יעדים קשים, ולהצליח! 

דברו איתנו

שירותים נוספים שאתם בטוח צריכים

שירותי קידום אורגני

אנו מציעים ללקוחותינו ניהול קמפיינים בגוגל
קידום ממומן

פיתוח אתר וורדפרס

יש לנו צוות פיתוח לאתרי וורפדרס
אתרי וורדפרס

שירותי קידום ממומן ppc

אנו מציעים ללקוחותינו ניהול קמפיינים בגוגל
קידום ממומן

שניה לפני שאתם יוצאים

לא חבל? אנחנו יכולים לעזור לכם להשיג לקוחות... תנו לנו הזדמנות