מרץ 30, 2014

עיצוב חדש לפייסבוק… או שזה בעצם הישן?

עיצוב חדש לפייסבוק… או שזה בעצם הישן?

התצוגה החדשה של פייסבוק, זו שכבר החלה לחלחל בשבועות האחרונים גם לארצנו הקטנה,
נכנסת לחיינו עם טעם ישן ואפילו יותר.
בהמשך ישיר לפוסט בו דיברנו על שינויים אחרונים באלגוריתם של פייסבוק, היום נדבר על שינויים במראה של דפי פייסבוק. השינויים כבר החלו להיטמע ע"י פייסבוק ועד סוף החודש, נראה שכל העמודים כבר יהיו עם המראה החדש.
בעמוד הפרופיל, השינויים מינוריים כל-כך, שאפשר לסכם אותם בשינוי תצוגת אייקונים וכותרות.

עיצוב החדש בפייסבוק
מצד השני, השינוי העוצמתי שבא לחזק את הלך הרוח של פייסבוק הוא
התצוגה הויזואלית של התמונות – תצוגה חזיתית וגדולה.

פייסבוק מעידים בעצמם שהם מבינים יותר ויותר את רצון הגולש והמשווק כאחד, להציג ולראות טוב יותר, גדול יותר, ברור יותר וחד יותר, הן במחשב והן בסלולר. לכן הייעוד האמיתי של פייסבוק בתצוגה הזו היה התאמתה המוחלטת לגלישה בסמארטפונים וטאבלטים
דגש עיקרי בא לידי ביטוי בשינויים במראה העמוד העסקי:
עיצוב דף עסקי בפייסבוק
1. אזור התפריטים הסובב את תמונת הרקע מתחיל בתפריט עליון, בתפריט העליו התצוגה באה להקל ולתת למנהל הדף נגישות קלה לניהול הציר הצידי לתמונת הרקע הוא בעצם סיכום תמציתי על התקדמות הדף (מודעות של הדף, מספר לייקים, תפוצת פוסטים, הודעות והתראות) התפריט המצוי תחת תמונת הרקע של העסק, מהווה ריכוז תכנים לגולש – זה זמינות ברורה יותר לכל התכנים שמעניינים את הגולש. טאבים אטרקטיביים כמו רכישה או כניסה לאתר או דף הגרלה, סרטוני מוצר/הדרכה שהועלו, תמונות מוצר או של סלב/לקוח מרוצה עם המוצר וכו'..
2. ציר במרכז הדף יהווה ערוץ עדכונים שוטפים של העסק – פוסטים, אירועים חשובים, שיתופים והערות
3. ציד אחר במרכז הדף יגבש מידע על העסק – בראשיתו יציג מספר אוהדים, וכמובן כרטיס ביקור של העסק. המידע הוא חיוני ומוצג בחזית ובראש הדף, לכן תיווצר היכרות פרונטלית טובה יותר לגולש

לאור כל אלו, ניכר מאד שגם פייסבוק, מתגבשת כגוף המהווה פלטפורמה שיווקית לכל דבר.
השינויים מהווים כלי עזר נכבד לכל בעל עסק שרוצה להציג בבירור מוחלט מוצר, שירות וייחודיות של העסק בשוק הקיים. מעבר לכך, וחשוב עוד יותר, השינויים עונים על מה שידוע כבר ממזמן – כל גולש נהנה ומעדיף לראות כל תוכן, גדול יותר ובאיכות גבוהה יותר.
אין ספק שפייסבוק בדרך שלה עונה על כל הצרכים המתבקשים, הן ללקוח והן למפרסם.
לקבלת הנחיות מפורטות ומלאות לקידום האתר שלכם, אתם בהחלט מוזמנים ליצור עימנו קשר.