seo טכני - קידום אתרים טכנולוגי | seo-up
ספטמבר 15, 2024

7 טיפים לביצוע המלצות SEO טכניות עם השפעה גבוהה

התמקדו בשינויים משפיעים, ספקו תובנות ישימות ונצלו את יכולות הבינה המלאכותית לשיפור היעילות וההצלחה של ההמלצות עבור הלקוחות.

רבים מאנשי המקצוע בתחום ה-SEO מתקשים ליצור המלצות טכניות שמובילות לשיפורים משמעותיים באתרים של לקוחותיהם.
המלצות לא אפקטיביות מבזבזות זמן ומשאבים, משאירות בעיות קריטיות ללא מענה ועלולות לפגוע ביחסי הלקוחות. כתוצאה מכך, עלולים לפספס הזדמנויות לשיפור דירוגי החיפוש ולהגדלת התנועה האורגנית.

החלטתי לכתוב לכם, שבעה טיפים חיוניים ליצירת המלצות SEO טכניות עם השפעה גבוהה.
ההנחיות האלו יעזרו לכם להתמקד בשינויים חשובים, לספק עצות ישימות ולהשתמש בכלי בינה מלאכותית כדי לשפר את ההמלצות.
למדו כיצד לנסח המלצות שהלקוחות יישמו בשמחה, ויובילו לשיפורים מוחשיים בביצועי החיפוש ולתוצאות כספיות טובות יותר.

#1# פחות זה בדרך כלל יותר: התמקדו בהשפעה ולא בכמות

לאורך השנים, תוך צפייה בהמלצות שמבצעות סוכנויות SEO שונות, הבחנתי בבעיה נפוצה: רבות מהן אינן מתחשבות במשאבים המוגבלים – זמן ואנרגיה – שעומדים לרשות החברות.
גם הצוות שלנו עשה את הטעות של הכללת כל פרקטיקה מומלצת ופרט שולי, מבלי להבין שזה מסיח את הדעת ומעכב את יישום השינויים החשובים באמת.
יש נטייה טבעית להאמין שיותר זה טוב יותר, מתוך הנחה שהלקוחות יעריכו המלצות בת 40 עמודים יותר מאשר המלצות בת חמישה עמודים.
עם זאת, למרות שאורך עשוי לפעמים להעיד על מאמץ נמוך, המלצה מעולה באמת מתמקדת בפריטים בעלי השפעה גבוהה מבלי להיסחף לשינויים קטנים.

יישום תורת המגבלות

בהנדסת מערכות, לעיתים קרובות מספר מגבלות עיקריות הן שיוצרות את צווארי הבקבוק המשמעותיים ביותר. פתרון של בעיה או שתיים מרכזיות בדרך כלל מביא לתוצאות המשמעותיות ביותר.

רעיון זה, הידוע גם כ ״עקרון פארטו״ או כלל 80-20, טוען ש-80% מהתוצאות נובעות רק מ-20% מהגורמים.

ב-SEO, עיקרון זה בא לידי ביטוי בכך שמספר מצומצם של בעיות גורם לרוב הבעיות.

לדוגמה, באתר מסחר אלקטרוני גדול, ייתכן ש-80% מהתנועה האורגנית מגיעה מ-20% בלבד מדפי המוצרים.

אופטימיזציה של הדפים בעלי הביצועים הגבוהים הללו עשויה להניב תוצאות הרבה יותר טובות מאשר שיפור כל דפי האתר.

ניתן ליישם את התורה הזו בצורה יעילה בהמלצות SEO. ניתן להשיג שיפורים משמעותיים על ידי התמקדות בזיהוי וטיפול במגבלות המרכזיות.

כדי לוודא שאתם מתחשבים בעיקרון פארטו:

הבינו את חלוקת התנועה באתר ואת אופי מילות המפתח בתחום של הלקוח. האם יש כמה מילות מפתח מרכזיות שמניעות את רוב התנועה או רק מספר מועט של דפים שמקבלים תנועה משמעותית?
נתחו את ההשפעה הפוטנציאלית של שינויים שונים. חלק מהשינויים עשויים להשפיע על מילות מפתח בעלות ערך גבוה, בעוד אחרים עשויים להשפיע בצורה רחבה יותר אך עם עוצמה פחותה על פני האתר כולו.
זיהוי נכון של בעיות מרכזיות עם השפעה גבוהה הוא מיומנות שדורשת מודל מחשבתי של אילו סוגי שינויים יוצרים את ההשפעה הגדולה ביותר ומדוע.
בחברה שלנו, אנו מסווגים פריטי המלצות לפי סוג ההשפעה שלהם. זה מאפשר לנו לשקול את ההשפעה מול כל השינויים המוצעים וליצור טבלה מועדפת עבור הלקוחות.

פריטי המלצות עם השפעה גבוהה יכולים לכלול את סוגי ההשפעה הבאים:

שינויים בעלי השפעה רחבה: לעיתים קרובות בעיות ברמת האתר כולו או שינויים שמשפיעים על דפים או מילות מפתח קריטיות.
שינויים המשפיעים על מילות מפתח ספציפיות: בעלי ערך רב אם מכוונים למילות מפתח חשובות עם תנועה גבוהה.
שינויים מבוססי תבניות: למרות שמקרים בודדים עשויים להיות שוליים, כשהם מצטברים על פני האתר, הם יכולים להשפיע רבות. זה כולל שינויים בתבניות שמשפיעים על מספר רב של דפים.
תיקון בעיות איכות כלליות באתר: חשוב, אך יש להיזהר לא להגזים. התמקדו בבעיות איכות קריטיות שעלולות לעכב את האתר.

שיטה פשוטה זו מאלצת לקחת בחשבון מאפיינים מרכזיים שהופכים פריט המלצות לטוב:

השפעה: עד כמה שינוי זה ישפיע? קחו בחשבון את סוגי ההשפעה מהרשימה למעלה.
ביטחון: עד כמה אתם בטוחים ששינוי זה יביא לתוצאה הצפויה?
קלות ביצוע: עד כמה יהיה קשה או גוזל זמן ליישם שינוי זה?
על ידי דירוג כל המלצה לפי שלושת הגורמים הללו, תוכלו ליצור רשימה מועדפת שמאזנת בין הפוטנציאל לרווחים לבין שיקולים מעשיים.

בסוכנות שלנו, אנו שוקלים בדרך כלל את הגורמים הללו באופן הבא:

ציון = 2 (השפעה) + ביטחון + ביצוע
ראוי לציין שאנשי מקצוע בתחום ה-SEO עשויים לעיתים להתקשות בהערכת קלות הביצוע בצורה מדויקת, במיוחד כאשר האתר של הלקוח נמצא על פלטפורמה פחות נפוצה, לשמחתי אנחנו עושים תיקונים טכנים באתרי וורדפרדס כחלק מהעבודה היות ויש לנו צוות מתכנתים. אבל חשוב לפעמים להכניס מתכתנים צד שלישי במידה ואין לכם את היכולת לעשות זאת כחלק מהעבודה.

ניתן לקרוא כאן על seo טכני- קידום אתרים טכני. 

seo טכני - קידום אתרים טכנולוגי | seo-up

קידום אתרים טכנולוגי | seo-up

#2# מרשמים במקום תיאורים

דמיינו שהלכתם לרופא והוא פשוט אמר לכם, "הלחץ דם שלך הוא 140/90." ללא הקשר או הנחיות, המידע הזה כמעט חסר תועלת.
תישארו עם שאלות: האם זה טוב או רע? מה המשמעות של זה לבריאות שלי? מה אני צריך לעשות בנוגע לכך?
בדיוק כך גם בתחום ה-SEO, הצגת נתונים גולמיים ללא פרשנות או עצות ישימות היא מחדל כלפי הלקוחות.

כמה פעמים נתקלתם בהמלצות שהן רק רשימה של בעיות? "20 קישורים שבורים, 5 כותרות חסרות," וכן הלאה.
למרות שהמידע הזה עוזר, הוא חסר את שכבת הניתוח הקריטית שדרושה כדי לקבוע אילו פריטים באמת מצריכים תשומת לב.
הדבר מתעלם מעובדה בסיסית: לא כל דפי האתר משרתים מטרות SEO.

הסכנה כאן, כפי שנדון קודם לכן, היא לשכוח שכל פריט ברשימה הזו דורש זמן ומשאבים לטיפול.
בהמלצות SEO, לא מספיק פשוט לתאר את מצב האתר הנוכחי.
הלקוחות זקוקים לעצה ברורה וישימה על אופן ההתמודדות עם הבעיות וכיצד לשפר את ביצועי האתר.

במקום רק להצביע על בעיות, ספקו פתרונות ספציפיים ושלבים ליישום.

כלל אצבע טוב הוא לא לזהות בעיה בלי להציע לה פתרון.
לדוגמה, אם המלצה מציינת 20 קישורים שבורים, הרחיבו את המאמץ:

  • סדרו את הקישורים לפי ערכים.
  • ציינו את המסלול המומלץ להפניה מחדש עבור כל אחד מהם.
  • תעדפו את הקישורים שיש לטפל בהם תחילה על בסיס ההשפעה הפוטנציאלית שלהם.

בדומה לכך, עבור כותרות חסרות:

  • הציעו כותרות חדשות ואופטימליות למנועי חיפוש.
  • הסבירו מדוע הכותרות הללו חשובות וכיצד הן יכולות לשפר את ביצועי העמוד.
  • עם התפתחותם של מודלים שפתיים גדולים (LLMs) כמו ChatGPT, ניתן לייעל את הצעד הנוסף הזה של מתן פתרונות, לחסוך זמן ולהפחית כאבי ראש.

כל המלצה שמזהה בעיה צריכה לכלול סעיף של "מסקנות עיקריות" (Key takeaways) שמציע המלצות מפורשות לגבי הצעדים הבאים.
כך מובטח שהלקוחות יבינו את הבעיות ויהיה להם מסלול ברור לפתרון. לדוגמה:

מסקנות עיקריות:

תעדפו תיקון של חמשת הקישורים השבורים העליונים, אשר מהווים 80% מאובדן הערך הקישורי.
יישמו את הכותרות המוצעות בדף הבית ובשלושת דפי הקטגוריות המובילות לשיפור מיקוד מילות המפתח.
קבעו פגישת מעקב כדי לדון באסטרטגיית היישום ולוח הזמנים.
על ידי הוספת הצעד הזה, כל המעורבים יקבלו מסקנות ברורות וישימות.
זה הופך את ההמלצה מרשימת בעיות פשוטה למפת דרכים אסטרטגית לשיפור.

הדבר מדגים את המומחיות שלכם בזיהוי בעיות ובפתרונן, ומספק ללקוחות ערך רב יותר.

 

#3# התחילו בשינויים במילות המפתח לפני ביצוע המלצות טכניות אוטומטיות

כלים אוטומטיים יכולים להיות שימושיים לאיסוף נתונים ראשוניים, אך הסתמכות בלעדית על רשימת בעיות שנוצרה על ידי כלים אלה טומנת בחובה חסרונות משמעותיים.
המלצות אוטומטיות חסרות את ההבנה המעודנת של הקשר הספציפי של האתר ומטרותיו הסופיות; הן פשוט מריצות סדרה של בדיקות מוגדרות מראש.

תהליך ההמלצות צריך להיות חקירתי מטבעו. רבים מתחילים עם כלים אוטומטיים, אך אני מוצא שיותר אפקטיבי להתחיל בניתוח מילות המפתח ודפוסי התנועה לאורך זמן.

מיקוד בדירוגי מילות מפתח חושף תובנות עמוקות יותר ובעיות גדולות יותר.

קחו לדוגמה את מהירות האתר. כלים אוטומטיים עשויים לספק רשימה ארוכה של בעיות, להמליץ על הורדת סקריפטים מסוימים או שיפור ה-LCP (Largest Contentful Paint).

עם זאת, התחילו בבחינת מילות המפתח החשובות ביותר של הלקוח והשוו את ביצועי האתר לביצועי המתחרים המדורגים מעליכם.

ייתכן שתגלו שמהירות האתר שלכם כבר נמצאת בטווח של האתרים המדורגים גבוה. תובנה זו מציעה שאומנם שיפור המהירות יכול לשפר את חווית המשתמש הכללית, אך ייתכן שהוא ישפר את התנועה רק במידה שולית.

לעומת זאת, אם תמצאו פער משמעותי, זה עשוי להעיד על הצורך לתת עדיפות למאמצי אופטימיזציה למהירות.

חומרת כל בעיה צריכה להתפרש בהקשר של האתר ומטרות דירוג מילות המפתח.

לדוגמה, אם דוח אוטומטי מציין שיש 10 דפים עם כותרות H1 חסרות, חשוב לקבוע האם אלו באמת דפי SEO חשובים.

כאשר תתחילו ממילות המפתח שחשובות, לרוב תבחינו בפערים ובעיות טכניות. בעיות טכניות שיתגלו בצורה זו סביר להניח שיהיו בעלות השפעה רבה יותר מאשר ביצוע עיוור של המלצות הכלים האוטומטיים.

כלים אוטומטיים הם שימושיים, אך הם צריכים לתמוך – ולא להחליף – את הידע האנושי בהמלצות SEO.

המלצות אפקטיבית משלבת נתונים אוטומטיים עם ניתוח מומחה, תוך התמקדות במילות מפתח מרכזיות ובחוויית המשתמש כדי להניע שיפורים אמיתיים בביצועי ה-SEO.

מעבר לכך: מדריך מילות מפתח לקידום אתרים

 

#4# חנכו את הלקוח

מערכת יחסים ייעוצית טובה אינה מסתכמת רק במתן המלצות; היא עוזרת ללקוח להבין טוב יותר את העקרונות העומדים בבסיס הקידום האורגני (SEO).
השתמשו בתהליך ההמלצות כהזדמנות לחינוך הלקוח, כך שתהפוך לחוויה למידה בעלת ערך שתישא פירות גם לאחר סיום המלצות האופטימיזציה.

כאשר אתם מציגים את הממצאים וההמלצות שלכם, תמיד הסבירו את ה"מדוע" מאחורי כל שינוי.

הסבירו את העקרונות הבסיסיים של SEO, את ההשפעה הפוטנציאלית של יישום השינויים וכיצד הם תואמים למטרות העסקיות של הלקוח.

גישה זו מציעה מספר יתרונות:

הגדלת המעורבות: לקוחות שמבינים את ההיגיון מאחורי ההמלצות יתחייבו יותר ליישום השינויים הנדרשים. הם יראו את הערך שבעבודה, ולא רק רשימת משימות לביצוע.
הבנה לטווח ארוך: על ידי הסבר העקרונות, אתם מספקים ללקוחות כלים לקבלת החלטות מושכלות לגבי אסטרטגיית ה-SEO שלהם בעתיד. הידע הזה מאפשר להם לשמר ולפתח את השיפורים שהמלצתם עליהם.
בניית אמון: שיתוף הידע שלכם מדגים את המומחיות והמחויבות שלכם להצלחת הלקוח. שקיפות זו בונה אמון, שהוא חיוני ליחסים פרודוקטיביים וארוכי טווח.
שיפור היישום: כאשר הלקוחות מבינים את החשיבות של כל שינוי, הם נוטים יותר ליישם את ההמלצות בצורה נכונה ולתת להן עדיפות מתאימה.
שיתוף פעולה משופר: לקוח שמבין את התחום יכול לספק קלט משמעותי יותר ולשאול שאלות מעמיקות יותר, מה שמוביל לשיתוף פעולה יעיל יותר.
הצדקת משאבים: כאשר הלקוחות מבינים את ההשפעה הפוטנציאלית של השינויים, הם נוטים יותר להקצות את המשאבים הנדרשים (זמן, תקציב, צוות) כדי ליישם אותם.
כיצד תוכלו לשלב גישה זו בהצגת ההמלצות שלכם:

התחילו עם התמונה הגדולה: לפני שאתם מציעים המלצות ספציפיות, הסבירו כיצד מנועי חיפוש פועלים ומה המשתמשים מחפשים. זה ייתן הקשר להצעות המפורטות שלכם.
השתמשו באנלוגיות: לעיתים קרובות ניתן להסביר מושגים מורכבים ב-SEO באמצעות אנלוגיות יחסיות. לדוגמה, ניתן להשוות את מבנה האתר למערכת ארגון של ספרייה.
ספקו דוגמאות מהעולם האמיתי: כשאפשר, הראו דוגמאות של שינויים דומים שהשפיעו על אתרים אחרים. זה יכול לכלול מחקרי מקרה או תרחישי "לפני ואחרי".
הסבירו את המדדים: אל תאמרו ללקוחות רק לעקוב אחרי מדדים מסוימים, אלא הסבירו מה הם אומרים ולמה הם מהווים אינדיקטורים חשובים להצלחה ב-SEO.
קשרו למטרות עסקיות: תמיד קשרו את ההסברים שלכם למטרות העסקיות הספציפיות של הלקוח. זה יעזור לו לראות את ה-SEO כחלק חיוני מאסטרטגיית העסק הכוללת ולא רק כפעילות טכנית.
עודדו שאלות: צרו סביבה שבה הלקוחות מרגישים בנוח לשאול שאלות. זה לא רק עוזר להם להבין טוב יותר, אלא גם נותן לכם תובנות לגבי רמת ההבנה שלהם.
ספקו משאבים נוספים: הציעו חומרים משלימים (מאמרים, סרטונים, מדריכים) ללקוחות שמעוניינים להעמיק את הידע שלהם בנושאים מסוימים.
זכרו, המטרה שלכם היא לא רק לשפר את האתר של הלקוח, אלא גם לשפר את ההבנה שלו לגבי SEO.

על ידי חינוך הלקוחות, המלצות אופטימיזציה הופכת ליותר משירות חד-פעמי.
היא מאפשרת להם לקבל החלטות טובות יותר לגבי הנוכחות הדיגיטלית שלהם לטווח הארוך, ובונה בסיס להצלחה מתמשכת וליחסי ייעוץ חזקים יותר.

מעבר לכך: כיצד מחקרים על למידה יכולים לעזור לכם להבין מושגים מתקדמים ב-SEO.

 

#5# שקלו את ההיתכנות הטכנית ואת סדרי העדיפויות של הפיתוח

כאנשי SEO, חשוב להכיר בכך שלא כל ההמלצות ניתנות ליישום בקלות בסביבות שונות של אתרים.
לאנשי SEO עם ניסיון מוגבל בפיתוח אתרים מומלץ מאוד להתייעץ עם מפתח לפני הצגת פריטי ההמלצות ללקוחות.

שלב זה עוזר להימנע מהצעת שינויים שהם בלתי אפשריים מבחינה טכנית או לא מעשיים במבנה הנוכחי של הלקוח.

ישנם מספר סיבות משכנעות מדוע שלב זה חשוב:

מגבלות טכניות
חלק מהשינויים המומלצים עשויים לא להיות אפשריים בשל מגבלות במערכת ניהול התוכן של הלקוח, בסביבת האירוח או בגורמים טכניים אחרים.
על ידי הצגת המלצות תוך התחשבות במגבלות הללו, תרוויחו נקודות זכות משמעותיות ותבססו אמון הן עם הלקוח והן עם צוות הפיתוח שלו.
זה מדגים את ההבנה שלכם בנוגע לנוף הטכני הרחב יותר ואת המחויבות שלכם לספק פתרונות מציאותיים וישימים.
סדרי עדיפויות בפיתוח
לצוותי פיתוח יש לרוב מפת דרכים וסדרי עדיפויות משלהם. הצעת שינויים קטנים רבים ל-SEO עלולה להתנגש עם מטרות פיתוח קריטיות יותר.
הימנעות מהמלצות מייגעות ובעלות השפעה נמוכה יכולה למנוע יצירת נתק בין מפתחים לחברות SEO. זה יוביל לשותפויות חזקות יותר ולסינרגיה כאשר תעבדו על פתרון בעיות יחד.
הקצאת משאבים
מנקודת מבט של מפתח, אין דבר יותר מתסכל מלהתבקש ליישם סדרה של שינויים תאורטיים ללא הצדקה חזקה.
על ידי התייעצות עם מפתחים מראש, תוכלו לוודא שההמלצות שלכם ניתנות ליישום מבחינה טכנית ומתיישבות עם המשאבים הזמינים.
זה מסייע בקביעת עדיפות לשינויים שמניבים את ההחזר על ההשקעה הטוב ביותר של זמן ומאמץ.
ציפיות מציאותיות
על ידי התחשבות בהיתכנות הטכנית מראש, תוכלו לקבוע ציפיות מציאותיות יותר עם הלקוחות שלכם בנוגע למה שניתן להשיג ובאיזה לוח זמנים.
שקיפות זו מסייעת בבניית אמון ואמינות, שכן לקוחות מעריכים גישה פרגמטית המתחשבת בנסיבות ובמגבלות הספציפיות שלהם.

#6# תכננו כיצד למדוד שיפורים

חברות רבות מספקות המלצות אופטמיזציה לאתרים וסבורות כי תפקידן הסתיים, ומשאירות את הנטל של יישום השינויים כולו על הלקוח.
עם זאת, שלב קריטי נשכח בתהליך: הגדרת כלים למדידת השפעות השינויים ולאימות שהתוצאות הרצויות הושגו.

למרות שמדידות יכולות להיות מורכבות ולא תמיד מציגות את התמונה המלאה, שינויים משמעותיים בדרך כלל נעשים מורגשים.

למדידה יש שתי מטרות מרכזיות:

  • היא עוזרת ללקוח להבין את הערך של השינויים שיושמו.
  • היא מספקת משוב לשיפור היכולות של הצוות שלכם בביצוע המלצות בעתיד.
    זכרו, רק בגלל שמשהו נחשב ל"פרקטיקה מומלצת" ב-SEO, זה לא אומר בהכרח שיהיה לו השפעה ניתנת למדידה.

במהלך השנים, גוגל למדה כיצד לשרת אתרים לא מאורגנים בצורה יעילה, ולמרות שמשהו עשוי להיות טכנית שגוי, ייתכן שהוא לא ישפיע על הדירוגים בצורה שניתן למדוד.

אז איך מודדים את ההשפעה של המלצות SEO?

זו הסיבה לכך שהשינויים, ככל שניתן, צריכים להיות קשורים למילות מפתח או דפים ספציפיים.

כפי שצוין קודם לכן, לפריטים שונים יש סוגי השפעות שונים.

ככלל אצבע, אם אינכם יכולים למדוד שיפור ב-SEO או שיפור בחוויית המשתמש (UX), יש לשקול מחדש האם כדאי לכלול אותו במסמך ההמלצות שלכם.

 

#7# נצלו את כוח הבינה המלאכותית לשיפור ההמלצות שלכם

הבינה המלאכותית חוללה מהפכה בהמלצות SEO טכניות באמצעות ניתוח מתקדם של נתונים ויכולות מניפולציה של טקסט.
אחת היישומים החזקים ביותר של בינה מלאכותית בהממלצות SEO היא היכולת לבצע שינויים בכמות גדולה ביעילות.

לדוגמה, כאשר ההמלצות שלכם מזהה תגי כותרת חסרים או כותרות H1 שאינן אופטימליות במספר רב של עמודים, ניתן לנצל את ה-AI ליצירת אלמנטים אלו בהיקפים גדולים.

כלים כמו ChatGPT או GPT-4 יכולים לקבל את תוכן העמודים ומילות המפתח הממוקדות ולייצר בו זמנית תגי כותרת וכותרות אופטימליות למאות ואף אלפי עמודים. זה חוסך זמן ומבטיח עקביות ושמירה על פרקטיקות SEO מיטביות ברחבי האתר.

כמו כן, כלים מונעי AI כמו Google’s Gemini יכולים לשמש ליצירת נוסחאות מותאמות וסקריפטים לניתוח גיליונות אלקטרוניים.

כלים אלה מאפשרים לכם לבצע הערכות מתקדמות יותר של הנתונים, ולבצע את הפעולות הבאות:

להעריך באופן אוטומטי את צפיפות מילות המפתח והרלוונטיות שלהן על פני תכנים בהיקף רחב.

  • לזהות דפוסים במבני קישורים פנימיים.
  • להעריך את איכות התוכן וציון הקריאות בקנה מידה גדול.
  • לנתח אתרים מתחרים לצורך השוואה.
  • מודלים מונעי בינה מלאכותית יכולים גם לחזות את ההשפעות הפוטנציאליות של השינויים המומלצים. תכונה זו מאפשרת לכם לספק ללקוחות תמונה ברורה יותר של התוצאות הצפויות, מה שיכול להיות משכנע במיוחד בעת מתן סדרי עדיפויות ליישום השינויים.

עם זאת, חשוב לשמור על איזון בשימוש בבינה מלאכותית בהמלצות SEO. יש לראות ב-AI כלי חזק המשלים, ולא מחליף, את השיפוט המקצועי והניסיון שלכם.

תמיד בדקו ואמתו את התובנות שנוצרו על ידי AI לפני הכללתן בהמלצות, והיו שקופים עם הלקוחות שלכם בנוגע לאופן שבו אתם מנצלים את הבינה המלאכותית כדי לשפר את תהליך הקידום.

שליטה בהמלצות SEO טכניות: 7 אסטרטגיות לשיפורים משמעותיים

המלצות SEO טכניות התפתחו יחד עם הטכנולוגיה וצרכי הלקוחות. שבעת הטיפים שהוצגו כאן מזקקים שנים של ניסיון לאסטרטגיות מעשיות:

  • התמקדו בהשפעה ולא בכמות.
  • ספקו פתרונות ישימים.
  • התחילו בניתוח מילות מפתח.
  • חנכו את הלקוח.
  • שקלו היתכנות טכנית.
  • תכננו מדידה של השיפורים.
  • נצלו את הבינה המלאכותית לשיפור ההמלצות.
  • באמצעות יישום פרקטיקות אלו, אנשי SEO יכולים ליצור המלצות אפקטיביות יותר שמניעות תוצאות עסקיות מוחשיות עבור לקוחותיהם.

המטרה היא לשפר את ביצועי החיפוש ולספק ערך אמיתי שהלקוחות יוכלו לראות ולמדוד.