נובמבר 14, 2021

בעיות SEO נפוצות, וכיצד נתקן?

קידום אתרים יעיל דורש גישה הוליסטית. ג'י.אר. אואקס מזמין אתכם לצלול עמו לתוך מודל ה- SEOשלו במפגש שלו ב-SMX Report. 

בדוח SMX השנתי, הצגתי סקירה כללית של בעיות SEO שמעכבות אותנו מלהגיע אל היעדים שלנו. לשם כך, בחנתי באופן הוליסטי את המשאבים, התקשורת ואת המבנים המנטליים שסובבים את מודל ה- SEO שלא פעם מעכבים את ההתקדמות שלנו.

לעתים קרובות אנו מנסים לחפש תיקונים מהירים שיובילו אותנו לשיפורי דירוג משמעותיים. והם אכן קיימים. אבל האמת היא, שאת התיקונים המשמעותיים ביותר ניתן למצוא בקשרים הכרוכים בחיבור שלנו ללקוחות, והמשתמשים באתר.

ולכן, הנה כמה שאלות הכרחיות שעלינו לשאול בטרם תחילת תהליך התיקונים:

האם החברה מוכנה?

זכויות יוצרים searchengineland

בחברת LOCOMOTIVE אנו עובדים עם מגוון רחב של לקוחות כאשר אחד היתרונות המרכזיים הוא שאנו נתקלים מגוון רחב של בעיות, וזה מעניק לנו את היכולת לפתח תובנות לגבי האופן שבו חברות שונות מתמודדות עם מודל ה- SEO מנקודת מבט יישומית. הנה שלושה מגורמי המפתח שהעניקו ללקוחות שלנו את ההישגים האורגניים הגדולים ביותר בשנה:

  1. כמות משאבים מספקת ליישום.
  2. הכרה בערך של מודל ה- SEO בקרב בעלי עניין ומניות שונים.
  3. פתיחות לניסיונות וכישלונות.

המלצות SEO טכניות שונות בוודאות ישפיעו על שלל הצוותים ברחבי הארגון שלך, ממפתחים ועד צוותי תוכן ועוד, ולכן, אם בהווה הצוותים שלך מתקשים לעמוד בקצב של בעיות שהצטברו במשך שנתיים, הוספת המלצות חדשות לקידום אתרים טכני לעולם לא יצליחו לצאת לפועל.

במקרה מסוים בעבר, קרה שעבור בניית תכנית עסקית נאלצתי לבקש גישה ל-Search Console ו-Google Analytics להובלת IT עבור צוות ה-SEO, ורמת חוסר האמון בקרב צוות ה-IT כלפי הצוות שלנו הייתה כל כך גבוהה שהם פעלו באופן פעיל כדי לסכל את כל בקשות הצוות שלנו. וזה היה ממש בתחילת ההעסקה שלנו. לכן, אם יש לך צוותים שפועלים כנגד סדרי העדיפויות שלך לקידום אתרים, זה מיועד לכישלון.

כמו כן, חשוב לציין שאם ייקח לך תקופה של שישה חודשים לבנות תכנית עסקית מקובלת להוספת שתי שורות לקובץ robotx.txt של האתר על מנת למנוע נתיבים בעלי תוכן לקוי, אז אתה תהיה מאוד מוגבל במה שאתה מסוגל להשיג בעזרת SEO.

האם צוות ה-SEO מוכן?

לא תמיד הלקוחות הם אלו שמערימים קשיים על צמיחת ה- SEO. לרוב ,הקשיים טמונים דווקא בצוות הסוכנות לקידום אתרים. לכן, הכרחי שכל צוות SEO יהיה מוכן וממוקד מאוד בשלושת התחומים הבאים:

  1. תקשורת והסברת הבעיות באופן ברור.
  2. תיעדוף פרויקטים באופן יעיל.
  3. בדיקת היעילות ודיווח על הממצאים.

יצא לך פעם לשלוח ללקוח פלט תפוקה גולמי מ-Screaming Frog כפורמט CSV וביקשת מהם לתקן את 32,000 301 URIs? זוהי טעות גדולה, מדוע? מכיוון שזה משדר לצוותים הלקוח שאינך מעריך את זמנם, או במקרה הגרוע יותר, שאינך מבין מה נדרש כדי לתקן את הבעיות הללו.

זהו חלק מתפקידו של יועץ SEO לעבור על רשימה זו ולא של הלקוח. עלייך לחפש 301s בתחתית העמוד באתר, לנקות פרמטרים (למשל https:example.com/sid=12345), ולבסוף לספק ללקוח רשימה תמציתית וברורה של 301s שחייבים להיות מטופלים בנושאים או ברכיבים, ו -301 שאותם יש לפתור בתוכן.

כדי לעזור בתיעדוף הבעיות בביקורות הטכנולוגיות שלנו, אנו אוהבים להשתמש בכלי שנקרא Notion.

Notion מאפשר תיעדוף נושאים יעיל ומדויק עבור הלקוחות:

זכויות יוצרים searchengineland

עלייך ליצור תצוגות שמסננות את הנתונים הרלוונטיים לצוותים:

זכויות יוצרים searchengineland

ולבסוף, להציג מידע ברור מאוד של תיאור הבעיה, ההשפעה שלה, ותוויות פתרונות אפשריים לסימון הלקוח.

זכויות יוצרים searchengineland

מעבר לביקורות טכניות, אנו משתמשים בשיטת ICE כדי לסייע בהסמכה ותיעדוף פרויקטים מומלצים בצמיחה:

זכויות יוצרים searchengineland

פעילות זו מאפשרת לך וללקוח תיעדוף פרויקטים בעלי "ניצחון מהיר" אל מול פרויקטים שיצרכו משאבים משמעותיים:

זכויות יוצרים searchengineland

לבסוף, זה קריטי שתציג ללקוח את הערך הגבוה שהפרויקטים עליהם עבדת העניקו לו. זאת בכדי להשיג את אמונם של הצוותים פנימיים, וכמובן עבור משאבים להתמודדות עם פרויקטים גדולים יותר.

הדרך הקלה והנוחה ביותר עבור כך זה שימוש ב-Google Data Studio וזאת על ידי יצירת תבניות קלות לשימוש רב פעמי, ביטויים רגולריים עבור URIs ושיתוף עם בעלי העניין הנכונים. זאת פלטפורמה יעילה שדרכה אתה יכול להציג את הנתונים ואת הערך של עבודתך במהירות ובקלות  וזה יסייע לך להשיג הזמנות עבור פרויקטים גדולים יותר.

'

זכויות יוצרים searchengineland

בעיות בתחום ה-SEO

את רוב בעיות ה- SEO ניתן לחלק למספר קטגוריות, ואחת הסיבות שאני אוהב לדון ולפרט על קטגוריות אלו במקום להשתמש בז'רגון טכני, זה כיוון שזה מסייע לכאלו שאינם מגיעים מעולם ה-SEO להתחבר ולהבין נקודות משמעותיות.

זכויות יוצרים searchengineland

קישורים (לינקים)

לינקים, ובמיוחד רכיבי <a>, הם הוכחה ש-URI אחר הוא חשוב. אם פרסמת משהו ל- Reddit, לא היית מצפה שהפוסט יקבל נראות רחבה לאחר הקלקה אחת בלבד. כך גם הקישורים לדפים באתר שלך.

לינקים הם גם מנגנוני גילוי לסורקי מנועי חיפוש. הם מסייעים להם לאתר URIs חיוביים, כמו גם שליליים. תפקידנו כאנשי קידום אתרים זה לסייע להם לאתר את החיוביים, ובמקביל למנוע מהם לגלות את כל השליליים. במקרה זה, URI שלילי יכול להיות ללא תוכן, או לחלופין, עמוד שתוכנן במיוחד עבור המשתמשים המחוברים שלך. בעיקרו של דבר, "שלילי" הם דפים שאינך מעוניין שהמשתמשים ימצאו.

זכויות יוצרים searchengineland

השלב הראשון בפתרון ה- URI החיוביים זה החזקת מפת אתר דינאמית XML עדכנית . מפות אתר XML עוזרות למנועי החיפוש למצוא את התוכן שאתה רוצה שהם יציגו למשתמשים שלהם. לשם כך, מפת אתר XML צריכה לרשום את כל ה-URI שאתה מעוניין שהמשתמשים ימצאו באתר שלך ותו לא.

זכויות יוצרים searchengineland

 מעניקה לבעלי אתרים כלי שנקרא דו"ח הסיקור ב- Search Console. כלי זה יציג URIs באינדקס שלך, אך לא ב-Sitemap שלך. אם מפת האתר שלך ב-XML כוללת את כל ה-URI החיוביים, אז זהו מקום מצוין לחפש בו כדי להבין מדוע כתובות URI אחרות מתווספות לאינדקס, ואם הן צריכות להגיע שם.

דו"ח הסיקור יציג לכם גם כתבי URI שנשלחו במפת האתר שלכם, אך שגוגל החליטה לא לכלול בתוצאות החיפוש שלהם. לא פעם הסיבה לכך היא שיש קוד אחר כמו קובץ robots.txt או תג מטא האומר למנועי החיפוש שאתה לא רוצה שהם יציגו את ה-URI. במקרים אחרים, ה-URI אינו ה-URI החיובי ביותר לאתר שלך עבור הנושא שלו, או שה-URI אינו תואם כתשובה מתאימה לנושאים שבהם קיים ביקוש של המחפשים.

בנוסף, אתה יכול להשתמש בגוגל אנליטיקס עבור Ground Truth עבור כל הדפים שנמצאים על ידי משתמשים. כפי שציינתי, שימוש במפת ה-XML שלך בתור הבסיס ל-URI החיוביים שלך, והשוואת דפי הנחיתה שבהם המשתמשים נוחתים מתוצאות חיפוש (אורגני) לדפים ב-Sitemap שלך זה שיטה מצוינת למציאת URIs חיובי שכדאי לך לכלול ב-Sitemap שלך, או לשלול לחלוטין.

זכויות יוצרים searchengineland

במידה ומנועי החיפוש מוצאים URI שהם לא אמורים למצוא, עליך לשקול את הפעולות הבאות:

  1. הסרת קישורים ל- URI.
  2. חסום גישה לנתיב או ל- URI ב- robots.txt במנוע החיפוש
  3. בקש ממנועי החיפוש לא לאנדקס את ה- URI באמצעות כותרת או דגל מטא.
  4. חסום גישה ל-URI ברמת שרת. (למשל 403 אסור)
  5. הסר את ה-URI באמצעות כלי ההסרה של Search Console.

חשוב לציין שעל בעלי האתרים לשקול היטב את אפשרויות 2 ו-3 בטרם הם מבצעים זאת, כיוון שחסימת URI ב-robots.txt תחסום אותם מלקרוא ולעבד מטא רובוטים או הוראת כותרת noindex.

במידה ומנועי החיפוש אינם מוצאים URI שהנך מעוניין שהמשתמשים ימצאו,  באפשרותך לשקול את הפעולות הבאות:

  1. הוספת קישורים נוספים ל- URIמדפים אחרים.
  2. בקשה מאתרים אחרים לקשר ל-URI.
  3. הכללת ה- URI במפת ה-XML שלך.

תוכן

תוכן היא המילה הכי פגיעה והכי תחת ביקורת בתחום ה- SEO. הסיבה לכך היא שמתייחסים לתוכן כשם עצם רחב ולא מועיל בערוצי התקשורת השונים, מגוגל ועד אנשי קידום האתרים השונים ולא פעם נשמעות אמירות כמו "עלייך פשוט להפוך את התוכן שלך לטוב יותר".  אך מה אם נתייחס לתוכן כפועל? כד לספק. בסופו של יום, התוכן אינו מסתכם בטקסט. למעשה, ממש ברגע זה ישנם מיליוני דפים המדורגים גבוה עם מעט מאוד תוכן כתוב, ושיפור התוכן על ידי הוספת ישויות או מילות מפתח של LSI אינו צעד רחוק מספאם מילות המפתח של שנים עברו.

אחת מ"הזכיות" הגדולות ביותר שלנו בשנתיים האחרונות, מבחינת חשיפה, הסתכמה בהוספת קובץ PDF להורדה לדפים מסוימים שבהם קובץ PDF היה קשור מאוד לכוונת המשתמש של הדף. כאשר מדובר בתוכן מדובר בהקשבה למשתמש ועיצוב חוויה שתספק לו את המידע שאותו ניסה למצוא בדרך הקלה, הברורה והיעילה ביותר.

מהבחינה הטכנית, יש דברים שניתן לעשות שיסייעו לנו למדוד את מידת היעילות שדפים מספקים למשתמשים.

פרמטרים

חברות רבות משתמשות בפרמטרים שונים כדי לעקוב אחר השימוש באתר, ולבצע פונקציות אחרות כגון מיון תוכן, או קביעת מצב משתמש. לא פעם זה יכול להוביל למצבים שבהם יש לנו URIs רבים המייצגים את אותו דף שנמצאים במעקב בכלי הדיווח.

זכויות יוצרים searchengineland

בדוגמה הנ"ל , גוגל שלחה תנועה(טראפיק) לשתי גרסאות נפרדות של אותו דף אינטרנט על סמך השימוש של האתר בפרמטר סיד בקישורים פנימיים. פעילות זו מאוד מקשה על חיינו כמשווקים מכיוון שבמקום לראות שבדף הזה יש 880 ביקורים של משתמשים והוא דף בעל כניסות רבות, הנתונים מתפצלים על פני מספר URIs.

כדי לפתור זאת, יש לנו לשם כך כמה כלים:

  1. לא לכלול פרמטרים מסוימים בגוגל אנליטיקס.
  2. לכלול רכיב קישור קנוני לגרסה הלא-פרמטרית ב- HTML.
  3. לבצע עדכון קישורים פנימיים להסרת פרמטרים מיותרים.

חשוב לציין שקישורים פנימיים כמעט ברוב המקרים תמיד יהוו איתות חזק יותר למנועי החיפוש מאשר אלמנט קישור קנוני. רכיבי הקישור הקנוניים הם רמז לגרסת ה- URI הנכונה. למשל, אם Google תמצא ארבעים קישורים פנימיים ל- https://example.com/page.html?sid=1234, גם אם יש לך https://example.com/page.html שצוין כגרסה הקאנונית, הגרסה המקושרת, ברוב הפעמים כנראה תהייה זו שיתייחסו אליה כאל ה-URI הנכון.

משוב

מנגנוני המשוב המכניים בדפים שלך המדווחים לכלי הניתוח שלך:

זכויות יוצרים searchengineland

שימוש במשוב זה יכול לסייע לך במיון דפים שיש להם את הבעיות הבאות:

  1. תוכן מיושן.
  2. לא ענה על שאלת המשתמש.
  3. מקושר בניווט אל הדף הלא נכון.
  4. התוכן מבלבל או שנעשה שימוש במדיה הלא נכונה.

מדדים מותאמים אישית

עלייך לשקול להשתמש במדדים מותאמים אישית כמו זמן קריאה, אישיות, עבודות שצריך לבצע, תוכן אונליין לעומת תוכן אופליין בכדי לשפר את האופן שבו אתה מדווח על הדפים שלך בכלים לניתוח:

זכויות יוצרים searchengineland

חיפוש אתר

ודא שאתה עוקב אחר שאילתות חיפוש באתר בכלי הניתוח שלך. חיפוש חוזר ונשנה באתר כבר הוכיח עצמו ככלי נפלא לאבחון, למשל:

  1. דפים חשובים שצריכים להיות בניווט.
  2. תוכן שיש לכסות אך הוא לא.
  3. זיהוי מגמות עונתיות או בעיות חריגות.

זכויות יוצרים searchengineland

קניבליזציה של מילות מפתח

קניבליזציה של התוכן זהו דבר מאוד בעייתי מכיוון שהנך בקלות יכול לאבד שליטה על החוויה המעוצבת עבור המשתמשים, ומנועי החיפוש עלולים להתבלבל ולסובב דרך ה-URI שהם מציגים למשתמשים עבור מונחי חיפוש ספציפיים. יחד עם זאת, שילוב של דפים דומים מאוד זו אסטרטגיה מצוינת ויעילה עבור המשתמשים ומנועי חיפוש.

אם תקליק על שאילתת חיפוש בודדת ב-Search Console, Google תציג בפנייך את כל הדפים באתר שלך שהתחרו על שאילתה זו לאורך מסגרת הזמן הנתונה.

זכויות יוצרים searchengineland

יחד עם זאת זה יכול לפעמים להיות מאוד מבלבל כיוון שבמקרים רביםGoogle  עשויה להציג קישורי אתרים בתוצאות החיפוש ולגרום למספר URIs להופיע בתוצאות החיפוש עבור שאילתות.

אם נתמקד לרגע בשאילתות שאינן קשורות במותג (מונחי חיפוש שאינם מכילים שם מותג או מוצר נפרד), נגלה שלעתים קרובות, דפים בעלי תוכן קניבלי מניבים יותר תוצאות. אם אתה נוהג לעשות שימוש ב- Python, ניתן לשלוף זאת מממשק ה- API של Search Console ותוכל ליצור גיליונות אלקטרוניים שמבצעים ספירות של מספר URI המקבלים קליקים עבור אותו חיפוש.

לחברת Screaming Frog יש כעת דוח כפילויות תוכן שמאפשר לכם לסרוק את האתר שלכם ולסקור במהירות תוכן שהוא בעלי כפילויות או כמעט זהה.

זכויות יוצרים searchengineland

ולבסוף, אסטרטגיה טובה נוספת, היא לתת לצוותי SEM ( (Search Engine Marketing נתיב מיקום להצבת דפי נחיתה בתשלום ובכך להבטיח שצוותים שונים יוצרים לא ייצרו תוכן קניבלי.

חווית משתמש:

לחוויית המשתמש יש השפעה רבה על חשיפת האתר וגם על הכנסותיו. במקרים רבים, כאשר קיים שינוי טוב להכנסות, הוא גם יהיה טוב לנראות ולחשיפת האתר, מהסיבה שמנועי החיפוש משלבים ניסיונות בהבנתם של מדדים שמכמתים את שביעות רצון המשתמשים.

מהירות עמוד

קיימות שתי דרכים מצוינות לגרום לחברה לשים את מהירות הדפים בראש סדר העדיפויות שלהם, הראשונה זו ההכרה בקורלציה שבין קצב העמוד לאובדן הכנסות, והשנייה זה איבוד משתמשים לטובת המתחרים.

ל-Google Analytics יש מדדי מהירות דפים מוגבלים ובעבור אתרים קטנים יותר. הוא יכול למדוד ולחשב ממוצעים עם סטייה קלה מאוד ועם דגימות תזמון קטנות על ידי הגדלת דגימות התזמון ועבודה ליישור מדדים, סוג של מסמך אינטראקטיבי עם ירידה משמעותית בהכנסות. כלי זה יכול להעניק לך בדיוק את הכלים שאתה צריך כדי להגביר את מהירות העמוד.

זכויות יוצרים searchengineland

באופן אישי, דוח המדידה מ- web.dev זה אחד הדוחות שאני הכי אוהב לשתף עם המפתחים. הוא לא רק מספק סקירה כללית של נושאים ועדכונים לפתרונות פוטנציאלים, אלא הוא גם מקשר לדוח  lighthouse כך שהמפתחים יכולים לברר פרטים נוספים על נושאים בודדים.

זכויות יוצרים searchengineland

Web.dev מספק קישור ללוח מחוונים שימושי של CrUX Data Studio שמסייע לבחון שיפורים ולהנות ממערך גדול יותר של בעלי עניין פנימיים.

Microsoft Clarity

Clarity הוא כלי חינמי יעיל ונפלא מבית מיקרוסופט שמתחבר מ-Bing Webmaster Tools ומספק רצף עשיר של מדדי ניסיון כמו הקלטות הפעלה בודדות. לדעתי, לא קיימת דרך טובה יותר להבין את חווית המשתמש מאשר סקירת הקלטות הפעלות. בעזרת כלי זה אתה יכול לראות מתי אנשים קוראים, מתי הם צריכים לסגור 15 חלונות קופצים, לראות מתי תפריט "ההמבורגרים" ממשיך להיסגר באופן בלתי צפוי, ולראות אלו דברים אחרים ממשיכים להפריע למשתמשים שלך לבצע פעולות שאתה מעוניין שהם יבצעו.

זכויות יוצרים searchengineland

הבנת כוונת המשתמש

בכלי הניתוח שלך, ניצול הדף השני ודף היציאה בדוחות דפי נחיתה יכול לתת לך מידע מועיל במיוחד לגבי כוונת המשתמשים ומהם הדרכים שלהם להשיג זאת. למשל האם דף הנחיתה כולל קישורים למידע שחיפשו? האם המשתמשים עברו בסופו של דבר לדף אחר לקבלת תשובה שהייתה אמורה להימצא בדף הנחיתה?

סוגיות נסתרות

ההרגל לפתוח את מסוף המפתחים ב-Chrome בעת ביקור בדפים היא דרך מעולה לזהות שגיאות נסתרות שעשויות להשפיע על חווית המשתמשים או על המדדים שלך.

שגיאות יכולות להוביל ל:

  1. מידע מעקב לא מלא.
  2. תוכן חסר.
  3. דפים לא מאובטחים.
  4. ביצועי עמוד גרועים.

זכויות יוצרים searchengineland

רלוונטיות

הרלוונטיות של הדף, בעיני, עומדת בשאלה של עד כמה הדף כיסה את מה שהמשתמש חיפש. ולא מדובר ברמת מילת המפתח, אלא האם בסופו של דבר, הדף מספק את התשובה או הפתרון למשמעות המכריעה שהייתה למשתמש עם שאילתת החיפוש שלו.

בעזרת Google Data Studio תוכל לשלוף במהירות חיפושים של משתמשים ודפי נחיתה יחד עם מדדים אינפורמטיביים אחרים כמו קליקים והתרשמויות.

זכויות יוצרים searchengineland

הורדת הנ"ל אל ה-CSV ושימוש בטבלת ציר פשוטה ב-Excel או ב-Google Sheets מאפשרת לך לקבל תצוגה ברזולוציה גבוהה של מה מנוע הרלוונטיות הטוב ביותר בעולם, ובמה Google חושב שהדף שלך עוסק.

זכויות יוצרים searchengineland

מכיוון שדף זה באתרLocomotive  נועד למכור שירותי קידום אתרים טכניים, נוכל לראות במהירות היכן העמוד רלוונטי לדברים שאולי הוא אינו צריך להיות.

זוהי הזדמנות מצוינת עבורנו לעדכן את הדף בטקסט נוסף המתאר באופן מדויק יותר את סוג הניתוחים שאנו מציעים, לדבר על היתרונות של קידום אתרים טכני ולפרט על הניסיון שלנו כחברה. החיפושים בירוק (למטה) מיושרים עם המטרה של הדף.

בעוד הפריטים באדום (למטה) הם הזדמנות עבורנו לייצר תוכן חינוכי אשר סובב יותר סביב הפרטיים הקטנים ולמכניקה של קידום אתרים טכני.

זכויות יוצרים searchengineland

בנוסף, הבנת הסמכות והמומחיות שלך מ"הפרספקטיבה" של מנוע החיפוש, היא קריטית כדי להבין את רמת הרלוונטיות שלך ולמי. בסביבות שנת 2019, גוגל החלה להעלות את הדירוג של כמה אתרים לא אופטימליים באופן אבסורדי. רבים מהם היו אתרי ממשל מקומיים שמעולם לא ראו קידום אתרים ולעיתים רחוקות מפתח או מעצב. אז מה קרה? הם השתפרו בהבנת הסמכות המיוחסת לאתרי אינטרנט.

כמו כן, מנועי חיפוש יכולים גם להשתמש בכל הקורפוס של תוכן הטקסט של האתר, המחברים, הקישורים וכו' כדי להבין את המומחיות שיש לאתר בתחום נתון. כלומר, כתיבת תוכן חדש המותאם למומחיות הנושא של אתר האינטרנט שלך, או לסמכות האזרחית שלך, לרוב תניב ביצועים טובים יותר מתוכן שאינו. זהו גם מתיישב עם הרעיון של "גאות עולה מציפה את כל הסירות", והמשמעות לכל היא שככל שתפגין את המומחיות שלך בתוכן חדש באופן קבוע ולאורך זמן, ההשפעה של כך תתפרס על כל תחום התוכן.

שני התחומים האחרונים הסובבים סביב נושא הרלוונטיות נוגעים בנקודה החשובה של לדעת עבור מה או מי אתה יכול להיות רלוונטי, וההבנה של מתי Google מוסיפה רלוונטיות נוספת עבורך.

בואו נדמיין סיטואציה, נניח ועבדתי בחברת אנרגיה והוצע לי לקרוא לתוכנית מוצר חדשה בשם הגנרי של "שירותים בלתי מוגבלים".  אלא אם החברה תשקיע כספים ותקציבים גדולים במודעות קידום, אין זה סביר שמשתמשים ימצאו את דפי הנחיתה שלנו באמצעות חיפושים בגוגל בשל חוסר המודעות של מנוע החיפוש של גוגל לבין שם זה למונח ניווט לחברה ספציפית.

זכויות יוצרים searchengineland

אני אוהב לראות שגוגל פשוט כוללת דברים שהיא יודעת עלי בטקסט החיפוש שלי. למשל בדוגמה למטה, כיוון שגוגל יודעים שאני נמצא בראלי, אז הם כללו את ה-+raleigh בחיפוש שלי.

אני בטוח שזה יותר מורכב מזה, אך במונחים של מבנה מחשבתי, כדאי לקחת בחשבון שגוגל מספקת את המיקום שלך, היסטוריית החיפושים שלך וכו' עבור עיבוד החיפוש שלך בכדי לספק לך תוצאות מותאמות יותר.

זכויות יוצרים searchengineland

לסיכום

קידום אתרים יעיל דורש גישה הוליסטית ואלו הם המרכיבים המרכזיים שאליהם צריך לגשת:

  1. חברות זקוקות לרכישת אמון הצוות הפנימי ומשאבים רבים כדי להצליח בקידום אתרים.
  2. צוותי קידום אתרים צריכים להתמקד בבהירות התקשורת ובתיעדוף חכם ויעיל.
  3. תחומי המפתח שצריך לקחת בחשבון באסטרטגיות SEO הם לינקים, תוכן (שביעות רצון מהדף), ניסיון ורלוונטיות.
  4. GIGO ((Garbage In Garbage Outזה הדבר אמיתי. צעדים איטיים ויסודיים עם מפות אתר XML מדויקות, מדדים מותאמים אישית, מנגנוני משוב משתמשים וכו' יכולים להקל משמעותית על תהליך הקידום ולהעניק לך נתונים שיודיעו על צמיחה.
  5. הקדישו זמן לצפייה באינטראקציות של משתמשים. אתם עוד תודו לי.
  6. עבדו קשה כדי להבטיח שהדפים שלכם אכן יספקו את התשובה הנדרשת למשתמש או יפתרו להם את הבעיה.
  7.  תבחן האם Google מציעה את התוכן של הדף שלך אל מול החיפושים של המשתמשים.
  8. תכתוב, ותפרט כמה שיותר את המומחיות בנושאי האתר שלך. אמינות היא המפתח.