ספטמבר 23, 2013

מתכנן מילות המפתח – איך מגיעים ומה עושים

מתכנן מילות המפתח – איך מגיעים ומה עושים

גוגל השיקו כבר מזמן את מתכנן מילות המפתח שהחליף את כלי מילות המפתח של גוגל.
הפעם אנחנו לא רוצים לספר על הכלי, כבר סיפרנו עליו בהרחבה בפוסט " מתכנן מילות המפתח" הכלי החדש של גוגל .
הפעם אנחנו רוצים לספר איך להיכנס אליו, ואיך לקבל אמדנים של נפחי חיפוש, לאחרונה אנו נתקלים בקשיים רבים מצד לקוחותינו שאינם מצליחים להגיע לכלי, וגם כאשר מגיעים, לא יודעים מה לעשות.
במידה ובעבר כבר השתמשתם בכלי ויש לכם חשבון גוגל אדוורס, הצעדים הבאים מתאימים לכם. ֿ
מדריך צעד אחר צעד כיצד לקבל אומדנים במתכנן מילות המפתח החדש של גוגל.
צעד 1 : התחברות לאחד מחשובונות גוגל שלכם, כנסו לחשבון הג'ימייל שלכם, גוגל אנליטיקס, גוגל אדוורדס, לא משנה איזה חשבון, העיקר שתיכנסו לחשבון גוגל, היום לא ניתן להיכנס למתכנן מילות המפתח בלי שם משתמש וססמא (כפי שהיה בעבר) .
צעד 2: הכנסו לגוגל אדוורדס

צעד 3: בגוגל אדוורדס, תקבלו תפריט עליון ירוק המציע לכם מגוון אפשרויות, מה שאתם צריכים לעשות זה ללחוץ על הלשונית "כלים וניתוח"  >> "מתכנן מילות המפתח".
צעד 4: כרגע עומדות בפניכם שלושה אופציות ללחיצה

חפש רעיונות למילות מפתח ולקבוצות מודעות
הזן או העלה מילות מפתח כדי לראות את נתוני הביצועים שלהן
הכפל את הרשימות של מילות המפתח
במידה ואתם רוצים לראות רק נתוני ביצוע של הביטויים שלכם, מומלץ שתלחצו על האופציה השניה (אמצעית), אך במידה ואתם עושים בדיקה על המילים, ורוצים לקבל מידע על מילים נוספות בתחום, מומלץ לבחור באופציה הראשונה.
צעד 5: במידה ובחרתם באופציה הראשונה " חפש רעיונות למילות מפתח ולקבוצות מודעות" , יפתח לכם חלון שבו תוכלו להזין את מילות המפתח שאתם רוצים לבדוק עליהן אמדנים וכמובן שגוגל ימליץ לכם על מילים דומות, אתם יכולים גם להזין את כתובת האתר, כך שגוגל יזהה לבד את נושא האתר וימליץ לכם על מילים שהוא חושב.
לאחר הזנת המילים / כתובת האתר, יש ללחוץ על "קבל רעיונות" .

צעד 6: עכשיו הועברתם למסך שיש לכם שני לשוניות שונות, אחת קשורה לגוגל אדוורודס ותעזור לכם ליצור מודעות טובות יותר, השניה יותר רלוונטית כרגע אליכם, ולכן אתם צריכים ללחוץ על הלשונית "רעיונות למילות מפתח" , שם תקבלו גם את נפח החיפוש למונחים שהזנתם, וגם רעיונות חדשים למילות מפתח.

סיימתם!
במידה ולחצתם על האופציה האמצעית , "הזן או העלה מילות מפתח כדי לראות את נתוני הביצעוים שלהן",  יפתח לכם חלון ובו תזינו את הביטויים שאתם רוצים לקבל, הפעם בעת סיום הזנת המילים, תלחצו על הלחצן "קבל נפח חיפוש" , גם הפעם, יפתחו לכם שני לשוניות, ומה שרלוונטי לכם היא הלשונית "רעיונות למילות מפתח".
בהצלחה!
חשוב לציין!! בעבר היתה אפשרות לקבל מגוגל אומדנים להתאמות שונות של הביטויים, כלומר התאמה מדויקת, נרחבת ולביטוי, היום, גוגל נותן נתונים אך ורק של התאמה מדוייקת. יכול להיות שזה ישתנה בעתיד, אך כרגע, נפחי החיפוש שתקבלו יהיו נפחי חיפוש לפי "התאמה מדוייקת"
במידה ואין לכם חשבון גוגל אדוורדס ובעבר לא השתמשתם בכלי, ורק חשבון ג'ימייל, אתם תצטרכו לעשות שני פעולות יותר, תתחילו בכך שתכנסו דרך גוגל אדוורס עם שם המשתמש והססמא של הג'ימייל שלכם.
תמשיכו לשני המסכים הבאים, וכך אחר"כ תחזור לצעד 3 במדריך.
עכשיו חיזרו לצעד 3 במדריך.