מה זה? Featured Snippets
Featured Snippets – כל מה שצריך לדעת
Featured Snippest הם תוצאות אורגניות ש- Google משפר ויזואלית, וממקם מעל תוצאה אורגנית, לכן Featured Snippest נראים סמכותיים יותר למשתמשים, וזוכים לשיעורי לחיצה גבוהים יותר. לאתרים בעלי Featured Snippest יש סיכוי להגדיל את התנועה.
בזמן האחרון שומעים הרבה על Featured Snippest ״קטעי מידע מומלצים״, בין השאר על איך הם מעצימים תשובות ברשימת המשאלות הטכנולוגית העדכנית ב- Google Home.
אם אתם תוהים איפה להתחיל, איך למצוא את השאלות, להחליט אם יש להן Featured Snippest, ולעקוב אחריהן לאורך זמן.
מאמר זה ייקח אותנו לסיור המגלה את מהות ה- Featured Snippest מ-א' ועד ת'.
שלב (א) – מציאת שאלות
מציאת ביטויי שאלה שעשויים לעורר Featured Snippest היא בראש ובראשונה – מחקר מילות מפתח.
אז בואו נלך ל- Explorer Keyword של Moz ונבדוק מילות מפתח עבור SEO. לחצו על Keyword Suggestions ותראה רשימה כזו…
הביטוי השלישי ברשימה זו – how to do seo– נראה מבטיח בהחלט. ואכן, אם נחפש בגוגל את הביטוי הזה, נמצא Featured Snippest מ- Search Engine Land:
כל זה טוב ויפה, אבל נצטרך הרבה חפירה ידנית של מילות מפתח כדי למצוא שאלות.
סיננו את הרשימה כך שתכיל רק ביטויים עם נפחי חיפוש של 101+, ועכשיו יש לנו רשימה די רצינית. שאלות אלה הן שילוב של machine-gathered ו- machine-generated, כך שיתכן שחלק מהביטויים יזדקקו אמנם למגע אנושי, אבל זו נקודת התחלה מצוינת.
שלב (ב) – שאלות נוספות
הנה עוד טריק ששווה לנסות, נסו להזין ב Keyword Explorer שאלה גנרית כגון "למה SEO." תקבל רעיונות מעין אלה:
לא רק שכמה מהרעיונות האלה מראים Featured Snippest, אלא שסוג כזה של מחקר גם יעזור לסיעור מוחות הקשור לתוכן. אלה הם בדיוק סוג השאלות שאנשים רוצים עליהן תשובות, וביניהם גם לקוחות פוטנציאלים, כמובן.
הטמעה באתר
לסיכום, אתם צריכים לעשות מחקר, שמתחיל בחיפוש שאלות שגולשים מחפשים.
תענו על השאלות הללו באתר האינטרנט שלכם – דרך מאמרים, או דף טיפים מניין, לפי אותן שאלות שמצאתם, ובהמשך הדרך גוגל יציג את התשובות שלכם בתוצאות האורגניות.
חזרה לקטגוריית מאמרים בנושא קידום אתרים
מעבר לדף ראשי קידום אתרים.