Local SEO בשנת 2017: 5 דרכים פשוטות להשתלט על החיפוש המקומי

Local SEO בשנת 2017: 5 דרכים פשוטות להשתלט על החיפוש המקומי

חדש בחיפוש המקומי? תוהה היכן להתחיל? הנה  חמש טקטיקות שיעזרו לך להוציא את קמפיין ה- SEO המקומי שלך לפועל.
אם אתה בעניין של אסטרטגיות SEO ולא משנה כמה זמן, אז אתה כבר יודע דבר אחד: SEO משתנה כל הזמן. וכשמדובר ב- SEO מקומי, עכשיו – חשוב יותר מתמיד לבצע אופטימיזציה באסטרטגיות ה-SEO המקומי שלך,  הן באתר עצמו, והן מחוץ לאתר – עבור לקוחות, שעשויים לחפש את העסק המקומי שלך. התחרות המקומית מתחממת, ואם אתה לא בעמדת יתרון בדירוגים שלך, אתה יכול להיות בטוח שהמתחרים שלך יהיו.
להלן חמש טקטיקות SEO מקומי מוכחות שבהן תוכל להשתמש השנה, כדי לדרג את העסק שלך גבוה יותר במונחי החיפוש המקומיים.

  1. כותרות ותגי מטא עדיין משמועתיים
    כותרות ותגי מטא הם רכיבי HTML שניתן להתאים אישית, כדי לשקף את התוכן של דף האינטרנט שלך. הטקסט של תגי הכותרת והמטא שלך מוצג בתוצאות החיפוש. חשוב על הטקסט הזה בתור "מיני-מודעה" שאתה צריך לתכנן בהרבה מחשבה.


בשנה שעברה, גוגל הגדילה את רוחב השטח בתוצאות החיפוש העיקרי ל- px600. לאור זאת, האורך המקובל בדרך כלל עבור תגי הכותרת הוא כ 50 עד 60 תווים, ותגי התיאור יכולים להיות בין 160 ל-200 תווים. נצל את השטח הזה והשתמש בו בתבונה. כמו כן, חשוב לוודא היטב שהכותרות והתיאורים שלך לא נחתכים בתוצאות החיפוש.
אם אתה לא בטוח איך הכותרת שלך ותגי המטא ייראו, או כמה תווים אתה יכול להכניס, נסה להשתמש באמולטור כמו זה של SEOmofo או תוסף SEO של Yoast עבור וורדפרס:

כתיבת כותרות ותיאורים נחשבת אמנות בעולם ה- SEO. בתוך ים של תחרות בתוצאות החיפוש, אם הטקסט הזה אינו ייחודי, משכנע ותיאורי מספיק, אז שיעור הקליקים שלך יסבול. בנוסף, מילה אחת או תו אחד מיותרים יכולים לחתוך את הטקסט שלך בשלוש נקודות מעוררות חשש (…). זו לא חייבת להיות טרגדיה אמתית, אבל זה נראה לא מקצועי, במיוחד כאשר זה מופיע באמצע משפט, מה שהופך את הכותרת או התיאור שלך לאפקטיבי פחות.
אז מה המסקנה? זהו שטח יקר, וכל תו הוא בעל חשיבות. אז, הנה כמה טיפים:

  • לעולם אל תבזבז מקום על שמות דפים, שאינם מספקים מידע שימושי.
  • אם אתה רוצה להגיע ללקוחות מקומיים, כלול בתיאור את שם העיר שבה ממוקם העסק שלך ו / או האזור שבוהעסק שלך פועל (למשל, "משרת את אזור רחובות והסביבה").
  • התמקד במילת מפתח אחת ממוקדת, ומקם אותה קרוב, ככל הניתן, לתחילת התג.

זכור, אם העסק שלך מופיע בתוצאות החיפוש, יש לך הזדמנות אחת בלבד לגרום לאותו האדם ללחוץ על הקישור שלך. אל תבזבז את ההזדמנות הזו בתווים מיותרים, שלא יעזרו לשכנע את המחפש ששווה להסתכל על העסק שלך.

  1. אינדקס עסקים באינטרנט

לדברי גוגל, בערך ארבעה מתוך חמישה מחפשים, משתמשים במנועי חיפוש כדי לבצע חיפושים מקומיים. עם זאת, רוב העסקים הקטנים לא רשמו את העסק המקומי שלהם ברשת, דבר המהווה החמצה ענקית.
חשוב שתוודא שהעסק שלך מופיע כראוי ובעקביות באינדקסים עסקיים באינטרנט, כמו Yelp, Merchant Circle, Citysearch ואחרים. כדאי גם לחפש אינדקסים מקומיים מכובדים, שהעסק שלך יהיה רשום בהם. בדוק באתר האינטרנט של העיתון המקומי בסביבה שלך, ועם לשכת המסחר, כדי לראות אם יש להם אינדקס עסקים מקומי, שאליו תוכל להירשם. ניתן גם לבצע חיפוש עבור מילות מפתח כגון "אינדקס עסקים ב[שם העיר שלך] " כדי למצוא אתרים או אינדקסים מקומיים אחרים.
חשוב גם ששם העסק שלך, כתובת ומספר הטלפון (NAP = Name, Address, Phone #) יופיעו בצוברי הנתונים המקומיים הגדולים כמו Infogroup Neustar (Localeze), Acxiom and Factual,. כמו-כן, חשוב לוודא שה- NAP של החברה זהה בכמה שיותר מהאינדקסים האלה. סתירות כמו – שגיאות כתיב, קיצורים, טעות במיקום המדויק של העסק, או מספר טלפון לא נכון – יכולות ליצור בלאגן, כאשר גוגל אינה יכולה להחליט איזה מידע הוא הנכון. ואם גוגל לא בטוחה, אז עלול להיות מוצג מידע שגוי, או שלא יציגו את העסק שלך בכלל בתוצאות החיפוש.

  1. Google לעסק שלי: רישום ואופטימיזציה

Google לעסק שלי (GMB) נחשב לאינדקס, אבל לא סתם אינדקס, אלא אינדקס חשוב וגדול, כך שהוא ראוי לסעיף משלו. חשוב מאוד עבור עסקים מקומיים לרשום את דף העסק שלהם ב- Google לעסק שלי (וב-Bing Places for Business). זה חינם, וזה יכול להביא לך חשיפה מדהימה – אם יש לך מספיק אופטימיזציה כדי להופיע בחבילת השלושה הראשונים של גוגל.

כדי לבקש דף Google לעסק שלי, בקר ב-google.com/business. ישנו תהליך אימות שתצטרך לעבור, שבו Google תשלח גלויה עם מספר PIN למיקום הפיזי של העסק שלך (ללא תיבות דואר), ואז פשוט תתחבר, ותכניס את ה- PIN כדי לאמת שזהו אכן העסק שלך.
תהליך אימות זה נחוץ משום שגוגל רוצה לאשר כי העסק שלך הוא לגיטימי, וכי אתה הוא באמת בעל העסק. יש לציין כי על פי תנאי השירות של Google, רק בעל העסק יכול לטעון לדף ב-GMB. אם אתה עובד עם סוכנות שיווק דיגיטלית לצורך ה- SEO שלך, אז אתה יכול לתת להם רשות להיות מנהלי הדף שלך – ובאופן זה, אתה נשאר בשליטה על הרישום שלך, במידה ואתה מפסיק את הקשר שלך עם הסוכנות.
השלב הבא לייעול הרישום שלך ב- GMB הוא תיאור טוב ורציני, קטגוריות, שעות עבודה, אמצעי תשלום וכן הלאה. כדאי גם להעלות את הלוגו שלך ותמונות של העסק, המוצרים או השירותים שלך (מומלץ בדרך כלל להעלות לפחות שלוש תמונות).
כדאי מאוד למלא כל חלק רלוונטי לעסק שלך, כך שהרישום יהיה שלם. אם אתה עסק שירות, ואין לך מיקום פיזי שבו לקוחות יכולים לבקר, אל דאגה; אתה יכול לבחור להסתיר את הכתובת הפיזית שלך, כשאתה מגדיר את הרישום ב- Google לעסק שלי.
כאמור, גם לבינג יש דף דומה לעסקים מקומיים בשם: בינג מקומות לעסקים (Bing Places for Business). התהליך דומה מאוד ל- GMB, ואתה בהחלט צריך להציג את העסק שלך גם באינדקס המקומי של בינג.

  1. ביקורות באינטרנט היא משמעותית

עסקים סוף סוף מתחילים להבין את החשיבות של ביקורות באינטרנט מלקוחותיהם. על פי סקר שנערך לאחרונה, 84 אחוז מהאנשים סומכים על ביקורות באינטרנט כמו שהם סומכים על המלצה אישית, ושבעה מתוך עשרה לקוחות יכתבו ביקורת על עסק, אם נתבקשו לעשות זאת ע"י העסק.
ישנן מספר תוכנות לניהול מוניטין שבהן אתה יכול להשתמש כדי לעקוב, לנהל ולנסות באופן יזום לקבל חוות דעת. הנה כמה תוכנות שכדאי לבדוק:

בנוסף, פלטפורמות מדיה חברתיות רבות, כמו Hootsuite ו- Tiny Torch, מאפשרות לך לעקוב ולקבל התראות בכל עת שהמותג שלך מוזכר. בכל פעם שביקורת נכתבת על העסק שלך, חיובית או שלילית, הקפד להגיב אליה. זה מראה לאנשים אחרים שקוראים את הביקורות שלך, בעל העסק, אכפת מה חושבים הלקוחות שלך.
שני מקומות שבהם אתה צריך להתמקד כדי לקבל ביקורות הם: בדף הפייסבוק של העסק שלך ובדף Google לעסק שלי. אלו הם הגדולים. אנשים רבים פונים למדיה החברתית כדי לראות מה החברים והמשפחה שלהם חושבים על עסק, כך שביקורות טובות על דף הפייסבוק של העסק שלך יכולות לעזור למשוך לקוחות פוטנציאליים. קבלת חוות דעת חיובית על דף Google לעסק שלי היא קריטית, מפני שביקורות אלה יופיעו בגוגל כאשר מישהו יחפש את העסק שלך.
גוגל גם מציינת שביקורות חיוביות ובאיכות גבוהה מהלקוחות שלך ישפרו את הנראות של העסק שלך, מה שמרמז על כך שביקורות עשויות להשפיע על דירוגי החבילה המקומית.

  1. השתמש בסימון נתונים מובנים לעסק מקומי

את סימון הנתונים המובנה – המכונה לעתים קרובות "סימון סכמה" או  schema.org markup – ניתן להוסיף לקוד של האתר שלך, כדי לספק למנועי החיפוש מידע נוסף על העסק שלך, כמו מהם המוצרים שאתה מוכר, ביקורות שהתווספו, שירותים שאתה מציע וכן הלאה.
רק 31.3 אחוזים מהאתרים משתמשים בסימון זה – והרוב רק בנתונים הבסיסיים. אתה יכול להבליט את העסק המקומי שלך (ואולי בכך לדרג אותו גבוה יותר מהמתחרים שלך) אם תוסיף סימון נתונים מובנים לאתר שלך, במקומות המתאימים.
גוגל רוצה שתשתמש בסימון נתונים מובנים, כי זה עוזר לעכביש שלהם לקבוע על מה התוכן של האתר שלך. גוגל גם מציעה כלי בדיקה לנתונים מובנים Structured Data Testing Tool , כך שאתה יכול לבדוק ולראות אם הסימון שלך מיושם כראוי.

 

אם המחשבה על קידוד מפחידה אותך, אתה יכול גם להשתמש במדגיש הנתונים של גוגל Data Highlighter כדי לסמן תוכן עם העכבר. (שים לב, כי האתר שלך צריך להיות מוגדר עם קונסולת החיפוש של גוגל, כדי שזה יעבוד).
זהו רק קצה הקרחון כאשר מדובר ב- SEO המקומי. יישום חמש טקטיקות החיפוש המקומי המוזכרות במאמר זה, ייתנו לך יתרון על המתחרים שלך. וכדאי להתחיל עוד היום!