עדכון גוגל "פרד" עדכון גדול באלגוריתם של גוגל

עדכון גוגל "פרד" עדכון גדול באלגוריתם של גוגל

מאז שנכתב פוסט על האלגוריתם של גוגל בנוגע לעדכון הדירוג, נראה שהפוסט קיבל תשומת לב רבה מאוד, כשאנשי SEOומנהלי אתרים חופרים בדירוגים ובתנועה שלהם במרץ.
ראשית, נראה שעדכון זה קשור לקישור איכותי ולא לתוכן איכותי – אבל עדיין מוקדם מדי להיות כה החלטיים בעניין. שנית, גוגל עדיין לא אישרו או הכחישו את העדכון, אבל גארי אלייס מגוגל אמר שהם כל הזמן מעדכנים, וכשנשאל מה יהיה שם העדכון- הוא אמר ששמם של כל העדכונים יהיה פרד, אלא אם נאמר אחרת.

ג'ון מולר וגארי אלייס מגוגל עדיין לא מאשרים באופן רשמי את העדכון הזה, חוץ מהדיבור הגוגלי הטיפוסי – ג'ון מולר: כן, אנחנו מעדכנים כמעט כל יום.

אז נלך על השם פרד, על סמך הבקשה של גארי – ונקרא לזה: עדכון פרד. אפילו השתמשתי בתמונה שלו בנוגע לפרד – דג. אז גארי מקבל קרדיט על התמונה כאן, אבל, מכיוון שהיה בחופשה במשך השבועות האחרונים, אני לא חושב שאנחנו יכולים "להאשים" אות בעדכון האלגוריתם הזה.
בהתבסס על סקירה של הודעות בנושאים שונים ב- WebmasterWorld וב- Black Hat World , נראה שהעדכון הזה אכן קשור יותר לאיכות הקישור. בדרך כלל, ה- Black Hat World ממוקד קישורים, וכאשר הפורומים האלה רוחשים, זה בדרך כלל ובאופן כללי אומר שיש עדכון אלגוריתם בעניין קישור איכותי. כמובן, רבים אומרים שהם לא עשו שימוש בשום טכניקות כובע שחור – הדבר יכול להיות בגלל תוצאות חיוביות שגויות, או שהם כן בנו לינקים, אבל לא רואים בכך שימוש בטכניקות של כובע שחור. אין לדעת בוודאות.
כלי המעקב מראים עדכונים משמעותיים.
AccuRanker:

RankRanger:

SEM Rush:
שינויי מיקום רבים של אתרים! תוצאות גוגל רוחשות. זה יכול להיות סימן לשינוי אלגוריתם. בדוק אם האתר שלך הושפע.

SERPMetrics:

גלן גייב שיתף צילומי מסך של שני אתרים, שהוא עוקב אחריהם, שקפצו וירדו:

גלן גייב: אמרתי אתמול שלאתרים שקרסו היה פרופיל קישור נורא. אז בדוק את הצד השני של הירידה. זה גל ענק. נתוני GA.
הנה אתר עם פרופיל קישור מסוכן, שראה ירידה בדירוג אתמול. לא אתר ענק, אבל הדירוג נעלם עבור מילות מפתח חשובות.