אפריל 18, 2013

תוכן? במינון ! רק במינון!

תוכן? במינון ! רק במינון!

שלום,
זה הפוסט הראשון שלי, שמי צליל ואני עובדת בחברת Seo-Up.

לאורך כל השנים שאנו עובדים בתחום הקידום, נתקלנו במאות ואולי אלפיי דעות שונות לגבי קידום אתרים ובקשר לכל סוגיה בקידום – אם זה לינקים / תוכן / קוד / שיתופי פעולה וכו'.

לאורך השנים האלה, בין הויכוחים הגדולים היה נושא אחד משמעותי מאוד! קצב העלאת התוכן.

השאלה הנשאלת – האם לעלות כמות גדולה של תוכן בפעם אחת או במינון?

אתרים גדולים / אתרים קטנים / אתרי חדשות / מידע / פורטלים, תמיד שאלו – מה אנחנו אמורים לעשות? יש לנו הרבה מאוד כתבות, האם לעלות הכל ביום אחד? האם לעלות פעם בחודש כמות גדולה של תוכן?

כמובן שלכל שאלה כזאת , כל חברת קידום נותנת תשובה אחרת, אנחנו ב Seo-up מאז ועולם דגלנו במינון, יש לך כמות רבה של תוכן, תעלה אותה בפרקים, אין טעם לעלות הכל במכה אחת.

הסיבה שדגלנו במינון היא מאוד פשוטה:

1. העלה מתוזמנת ומחולקת של תוכן לאתר גורמת לגוגל להבין שיש חידוש של תכנים, חידוש קבוע, ולכן האתר יקבל "נקודות זכות" אצל גוגל והאתר יתקדם בצורה טובה יותר, בנוסף, גוגל יתחיל לבדוק את האתר שלך לעיתים קרובות יותר וזמני האינדוקס יהיו קרובים וכך גוגל יראה את התוכן החדש שלכם הרבה יותר מהר ממה שראה בעבר.

2. במידה ונעלה לאתר כמות גדולה מאוד של דפים, והיסטורית זה לא היה קורה, יתעורר חשד מסויים בגוגל וניבדק האם אנו עוסקים בספאם.

3. במידה ונעלה לאט לאט דפים חדשים לאתר, נוכל לחזק, לשפר ולשמר ביטויים שאנו רוצים לקדם ביתר קלות, במידה ונעלה כמות מאסיבית בפעם אחת, ההשפעה יכולה להיות טובה על המיקומים אבל היא גם יכולה להיות זמנית .

שורה תחתונה – מומלץ מאוד לעלות תכנים בקצב קבוע / במינון מסויים , ולא לזרוק סתם דפים בכמויות לאתר.

מאט קאטס מאשר לנו את המתודולוגיה בסרטון הבא:

כמובן שמומלץ לשמור על איכות התוכן בנוסף, אבל זה כבר למאמר אחר.