קידום דף פייסבוק – טיפים קלים

קידום דף פייסבוק – טיפים קלים

כיצד לבצע קידום (SEO) לדף הפייסבוק שלך?
דף הפייסבוק יכול לשמש כלי עוצמתי להזרמת התנועה לאתר האינטרנט שלך. למרות זאת, מעט בתי עסק משקיעים את הזמן הדרוש לביצוע אופטימיזציה של מנוע החיפוש לדף הפייסבוק ולפוסטים שלהם. לפניך רשימה של מספר דברים פשוטים שביכולתך לבצע בדף הפייסבוק שלך, כדי להשיג דירוג גבוה יותר במנועי החיפוש.
1. מצא את מילות המפתח הנכונות
כל צורות הקידום השונות, מתחילות בביצוע מחקר מילות המפתח, ודף הפייסבוק אינו חריג לעניין זה. יש לאתר את המילים בהן משתמשים הצופים הפוטנציאלים שלך, כאשר הם מבצעים חיפושים כדי למצוא מוצרים ושירותים כמו שלך באינטרנט. אם אינך יודע כיצד להתחיל באיתור מילות המפתח, כדי שתנצל את כלי מתכנן מילות המפתח של גוגל.
קידום בפייסבוק
בכל הנוגע לדף הפייסבוק שלך, כדאי שתהיה לך רשימה של שמונת המילים והביטויים הרווחיים ביותר שלך. יש לשלב את מילות/ביטויי המפתח הללו בתיאור דף הפייסבוק והפוסטים שלך. בפרסום הפוסטים שלך כדאי לכתוב תיאור קצר המכיל את מילות המפתח, כאשר יש לך הזדמנות "לומר משהו בנוגע ללינק הזה…..". כאשר לא תציין דבר ליד הלינקים שאתה משתף בכל פוסט, לא תהיה מסוגל לנצל את מלוא יתרון ה- SEO הגלום בהם.
2. כלול לינק לאתר שלך בתיאור דף הפייסבוק
הדבר שיסייע לדירוג מנועי החיפוש שלך, יותר מכל דבר אחר, הם הקישורים הנכנסים (backlinks). דף הפייסבוק שלך מספק לך הזדמנות ליצור קישור נכנס, שהינו רב ערך לאתר שלך. עליך פשוט לכלול את הלינק לאתר שלך בתיאור דף הפייסבוק, על ידי התחלתו עם http://.
לדוגמא (http://xxx.co.il)
3. כלול מילות מפתח בתיאור דף הפייסבוק
כעת, שכבר איתרת מילות/ביטויי המפתח, יש לכלול אותם בתיאור דף הפייסבוק שלך, תוך שימוש בשפה טבעית. לדוגמא, בתיאור דף הפייסבוק של חברה הבונה אתרים בחינם כתוב, "צור אתר חינם ב- xyz.co.il". אנו מכוונים כאן לביטויים "אתר חינם" ו"צור אתר".
שימוש בכללי הבסיס הללו ישיג לך דירוג טוב יותר במנועי חיפוש עבור דף המעריצים שלך (Fanpage), ויעזור לך להשיג לאתר שלך דירוג גבוה יותר במנועי החיפוש.