5 פלטפורמות לפרסום ברשת ששווה לכם לנסות

5 פלטפורמות מומלצות לפרסום

אם לא הכרתם אותן עד עכשיו, הגיע הזמן שתכירו כמה מפלטפורמות הפרסום הכי טובות שיש היום.
אבל קודם כל, מה זה בכלל פלטפורמת פרסום ברשת? פלטפורמת פרסום ברשת מאפשרת לכם לנהל את אסטרטגיית הפרסום שלכם ברשת, כדי שתוכלו להגדיל את הנראות של העסק שלכם במרחב הוירטואלי. בניגוד לפרסום המסורתי, הפרסום ברשת כולל מודעות במנועי החיפוש, רשתות חברתיות, באנרים, דואר אלקטרוני ופרסום סלולרי.
Marin Software
הפלטפורמה הראשונה שנמליץ עליה היא תוכנת מרין. היתרון הגדול של תוכנת מרין הוא בכך שהיא פלטפורמה רב ערוצית המאפשרת למשתמש לנהל כמה ערוצי פרסום  ממקום אחד. התוכנה מבוססת על שלושה נושאים עיקריים: מנועי חיפוש, מדיה חברתית ובאנרים. זה כולל גם פרסום סלולרי. התוכנה כוללת כלים לאופטימיזציה, דוחות, ניהול קמפיין ואינטגרצייה של המידע מערוצי הפרסום השונים, הדרושים לקמפיין מוצלח ברשת.
Trada
הייחוד של הפלטפורמה הזאת ביחס לפלטפורמות פרסום אחרות, הוא בכך שהיא מתבססת על מיקור המונים ועל עבודתם של מומחים שנקראים "אופטימייזרים". איך זה עובד? לאחר שאתם נרשמים לקמפיין פרסומי, מומחים ממקומות שונים, המתאימים לעבוד על הקמפיין הספציפי הזה, נאספים עבורכם על מנת לעבוד על הפרוייקט. היתרון של מודל עסקי המבוסס על מיקור המונים הוא התבונה הקולקטיבית של הקהל לעומת הבודד. מודל זה .מאפשר גיוון בחשיבה, יצירתיות ותשומת לב לפרטים
NewsCred
גם זאת פלטפורמת פרסום מצויינת שעוזרת לכם עם אסטרטגיית שיווק התוכן שלכם. כפי שאתם כבר בטח יודעים, תוכן איכותי הוא חלק מאוד חשוב בפרסום ברשת. פלטפורמה זאת מאפשרת לכם לתכנן את כל אסטרטגיית שיווק התוכן שלכם, את איכות מקורות התוכן שלכם (אם זה תוכן מורשה, תוכן מקורי, או תוכן שלכם), ולראות מהם הטרנדים החמים, כדי שתוכלו ליצור ולפרסם תוכן מעניין עבור הקהל שלכם. הפלטפורמה כוללת גם לוח בקרה איכותי שמאפשר לכם לראות את הסטטיסטיקות של הקמפיין.
AdStage
אם אתם מפרסמים בכמה פלטפורמות שונות, לדוגמא, בגוגל, בינג, פייסבוק ולינקדאין, אתם צריכים פלטפורמת פרסום כמו זאת. באמצעות הפלטפורמה הזאת אתם יכולים ליצור קמפיינים בקלות ולנהל ולערוך אותם בצורה Googleנוחה שתאפשר התאמה מיטבית לצרכים שלכם. הפלטפורמה מאפשרת לכם לנהל כלים שונים, כמו   ועוד…Unbounce ,Optimizely ,Adwords
Nativo
היתרון שלה הוא שהיא מתאימה את תוכן ותצוגת  .Nativo הפלטפורמה האחרונה והחביבה ברשימה שלנו היא האתר באופן אופטימלי עבור המשתמש. היא מאפשרת התאמה של מודעות לכל הפלטפורמות, כולל סלולרי וטאבלטים.
את התוכנות אנו ניסינו בעצמנו, כמובן שחלק מהתוכנות מתאימות לדברים ספציפיים מאוד, רוב התוכנות טובות בעיקר לעבודה עם לקוחות / אתרים בחו״ל.