פברואר 18, 2015

פייסבוק משפרת את יכולות הפרסום!

שיפור יכולות הפרסום בפייסבוק

פייסבוק וגוגל ממשיכות לשפר כל הזמן את השירותים שלהן, נלחמות על הצרכנים ועל המפרסמים באופן קבוע, הפעם – פייסבוק משפרת את יכולות הפרסום שלה, האם זה יביא לשינוי גם בגוגל בעתיד?
פייסבוק הודיע שהיא משיקה אפשרות פרסום חדשה שנקראת Multi Product ads (מודעות מוצרים).
השירות החדש מאפשר למפרסמים לפרסם שלושה מוצרים בכל קמפיין, מה זה אומר? זה אומר שאם יש לכם חנות, תוכלו לקחת שלושה מוצרים מאותו סוג, המתאימים לקהל ספציפי ולהציג זאת במודעה, הקהל כל פעם ייחשף לשלות המוצרים בו זמנית, המוצרים רצים ומתחלפים במודעה.
מה ההיתרון בשירות הזה?
ההיתרון הוא פשוט מאוד, תכולו לקחת קטלוג שלם, לחלק אותו למשפחות מצרים ולהציג מספר מוצרים תחת מודעה אחת, היופי באפשרות החדשה היא שכל מוצר יקבל את התיאור שלו, לינק ייחודי בשבילו, וכך תחת ״מודעה״ אחת תוכלו לפרסם שלושה מוצרים שונים, המפנים לדפים הנכונים שלהם. אנו סבורים שבמשך הזמן פייסבוק יתנו לנו אפשרות לפרסם יותר מוצרים, אך סביר להניח שאחוז ההמרה של שלושה מוצרים יהיה טוב יותר מפרסום של עשרה מוצרים בו זמנית.
בדומה לאפשרויות הפרסום שהיו קיימות עד כה בפייסבוק, גם הפעם המודעות יכולות להפנות את הלקוח לשני כיוונים, לצפייה במוצר בלבד (פרטים נוספים) או לרכישה.
אפשרויות הפרסום המתחשדות בפייסבוק מחזקות את המעמד שלו ככלי מכירתי וככלי שיעזור למפרסמים לשפר את אחוזי ההמרה מהפרסום.
כמובן, שגם בפרסום של מספר מוצרים, תוכלו להגדיל לאיזה קהל יעד המודעות מופנות, גילאים, סטטוס חברתי, מין ומיקום, בנוסף, תוכלו להציג מודעות לגולשים שהיו באתר שלכם בעבר או בדפים סצפיפיים. (בדומה לקמפיין Re-Marketing- שיווק מחדש של גוגל).


מעניין האם גוגל יחליטו בעקבות הפייסבוק לשפר את יכולות הפרסום שלהם, ולשפר את המערכות והאפשרויות הקיימות היום בפלטפורמות הפרסום דרכו.
עדכונים נוספים בנוגע לאפשרויות הפרסום, מסקנות ועדויות, נעלה במהלך הזמן לאחר שנבדוק לעומק את יכולות הפרסום החדשות.
ניתן לראות פרטים נוספים בעמוד הרשמי של פייסבוק – לחצו כאן.