דחיקת ידיעות שליליות – מאמר 2

דחיקת ידיעות ואזכורים שליליים (מדריך 2)

איך לדחוק תוצאות חיפוש שליליות (מאמר שני מתוך שלושה..)

הפעולות שתנקטו כדי לדחוק תוצאות חיפוש שליליות שנקשרו לעסק שלכם, עשויות לקדם אותו מאד. קבלו שלושה טיפים נוספים לטיפוח המוניטין:

צרו דף גוגל Places

לעתים קרובות גוגל מתעדף בדירוג את המדיה החברתית שלו, כמו גוגל פלוס וגוגל מקומות. לפיכך, יצירת דף גוגל מקומות עבור העסק שלכם תסייע לכם לעקוף תוצאות חיפוש אחרות של המותג שלכם.

קל ליצור דף בגוגל מקומות, ולוקח כ-2-3 שבועות בלבד כדי להיות מאומת ומדורג במנועי החיפוש. עם זאת, כמו בכל ערוצי המדיה חברתית, כדי להפיק את המרב מהדף תצטרכו להפגין בו נוכחות עקבית.

צרו דף משוב באתר

בין אם זה מספר טלפון, כתובת דואר אלקטרוני, פורום ממוצע או פלטפורמה מפוארת – לפעמים מה שלקוחות צריכים זה אופן ליצור איתכם קשר ישיר.

כמובן שתמיד יהיו לקוחות לא מרוצים, וגם עם שיעור שביעות רצון של 99%, מספיקה הערה שלילית אחת על אתר בדירוג גבוה כדי להסב נזק לפרופיל מנועי החיפוש שלו.

תנו ללקוחות שלכם מקום אמין להתלונן. תשמרו את התגובות הללו במרחב השליטה שלכם, כך שתוכלו לבקר ולנהל תלונות עתידיות או הערות שליליות מבפנים.

רשמו את האתר למדריכים בעלי דירוג גבוה  

הרשמה לכמה שיותר מדריכים כדי לקבל קישורים נכנסים זו טקטיקת SEO ישנה שלא עובדת יותר. היום עליכם לבחור במדריכים הרלוונטיים. ישנם כאלה שפועלים עם תיווך ואחרים שדורשים תשלום בהרשמה. אם המדריכים באיכות גבוהה וקשורים ישירות לתעשיית המותגים שלכם, זו הוצאה משתלמת. הרשמה למדריכים הללו תסייע לאתרכם  לצבור מוניטין עם SERPs, ותציג את הפרופיל שלכם למרות תוצאות החיפוש של שם המותג. אם המדריך מדורג גבוה, אז הפרופיל שלכם באותו מדריך בהחלט יוכל לדחוק את תוצאות החיפוש השליליות האחרות.

מספר מדריכים ידידותיים לקידום:

  • DMOZ Directory
  • Yahoo! Directory
  • Business.com
  • Best of the Web

אז אמרנו: צרו דף משוב באתר ודף בגוגל מקומות, אל תחששו מעלות ההרשמה למדריכים איכותיים, וכך תמשיכו לדחוק את תוצאות החיפוש השליליות בהצלחה.