גוגל אנליטיקס

האם התנועה לאתר שלי במגמת עליה , ירידה או דורכת במקום? מהי המגמה? – החשיבות כאן היא לראות אפקטיביות של קמפיין פרסומי או מדידת תוצאות קידום האתר. תוכלו לעקוב בכל חודש אחר התקדמות האתר ולדעת האם הוא במגמת שיפור

כיצד האתר שלי נראה בעיני הגולשים? – הסטטיסטיקה לא משקרת, אם מספר הצפיות באתר במגמת עלייה או שהגולשים שוהים יותר זמן באתר (בממוצע) או שעמוד אחד באתר נצפה מעל שאר העמודים , כל הסממנים האלה מעידים על התעניינות גבוהה יותר של הגולשים באתר.

מי הם מבקרי האתר? – מאיזו עיר איזור או מדינה הם מגיעים האם הם מבקרים חדשים או חוזרים? התאמת קהל היעד לפי נתונים סטטיסטיים עוזר לך לבנות קמפיין ממוקד יותר או להעשיר את תכני האתר בהתאם למי הם מבקרי האתר וכמובן מטרתך היא שהגולשים החדשים ישובו לגלוש באתר .

מהם הדפים הנצפים ביותר באתר? – תשאלו את עצמכם מהם 5 הדפים הנצפים ביותר באתר. מדוע דפים שחשובים לכם אינם נמצאים ברשימה זו, מה עלי לשנות במבנה העמוד או תכני העמוד כדי לגרום לגולש לצפות בעמוד זה ? מהו העמוד עם אחוז הנטישה הגבוה ביותר ( נוטשים אינם גולשים אשר נחתו בעמוד מסויים ולא המשיכו לצפות בעמודים נוספים באתר) . בעזרת גוגל אנלטיקס תוכלו להבין מדוע עמוד אחד נצפה יותר על פני עמוד אחר ובכך להגדיל את כמות הצפיות בעמודים החשובים לכם

היכן נוחתים המבקרים וכיצד הם מנווטים באתר? – מהם הדפים שדרכם נכנסים לראשונה לאתר (דפי נחיתה) ? כמה גולשים נוחתים בעמוד הבית לעומת עמודים אחרים ? אחרי הנחיתה באתר לאיזה עמוד ממשיכים רוב הגולשים , לאן הייתם רוצים שהם ינווטו? בעזרת ניתוח סטטיסטי נכון תוכלו לנווט את הגולשים לעמודים הרצויים מבחינתכם.

מהם מקורות התנועה לאתר? – מהו אחוז הגולשים שנכנסים: ישירות, מאתרים מפנים דרך מנועי חיפוש או דרך מודעות ממומנות? כך ניתן לראות את אפקטיביות קידום האתר במנועי חיפוש או במודעות ממומנות או לסירוגין האם הכניסות מאתרים מפנים במגמת עלייה או שעליכם להגדיל את כמות הקישורים מאתרים מפנים.

מאילו אתרים מפנים מגיעה התנועה לאתר? – במידה ומאתר מפנה מסויים יש יותר כניסות , או שגולשים שוהים יותר זמן אם הם נכנסים מאתר מסויים, תוכלו ללמוד על איזה סוגי אתרים מפנים (אתרי חדשות, פורטלים וכו) מושכים יותר את הגושלים להיכנס לאתר שלכם ולשהות שם יותר זמן. לבסוף תוכלו לשאול את עצמכם איזה אתר מפנה הייתם רוצים שינווט תנועה לאתרכם ?

אילו מילות חיפוש או ביטויים הם הפופולאריים ביותר? – מדד חשוב מאוד להבין כיצד הגולשים רואים את אתרכם. כאן תוכלו לראות מהם המילים או הביטויים הפופולאריים ביותר שדרכם מגיעים הגולשים לאתרכם. החשיבות של מדד זה היא לחזק מילים או ביטויים החשובים לך כבעל עסק המנסה להגדיל את המכירות , או הפניות של הגולשים

מהו אחוז ההמרה או מהי אפקטיביות המכירה? – בסופו של דבר מטרתו של אתר האינטרנט היא להגדיל חשיפה של גולשים למוצר, שירות מסויים אותו אתה בעל העסק משווק. לכן חשוב לדעת מבין כמות הגולשים שנכנסו לאתר כמה מילאו טופס צור קשר רכשו מוצר או ביצעו פעולה אותה הגדרתם כמטרה(גול) . אחוז ההמרה הינו אחוז המבקרים שביצעו פעולה שאותה הגדרת כיעד. למשל, אם מתוך 100 גולשים אחד רכש את המוצר אחוז ההמרה הינו 1%. ע"י ניתוח סטטיסטי של המצב תוכלו להגדיל את אחוז ההמרה וע"י כך להגדיל את הפניות או המכירות. 
נפלאותיו של כלי זה הם רבות ומגוונות. מה שציינתי לעיל הינו קצה הקרחון של תשובות סטטיסטיות שאותן ניתן לקבל בעזרת כלי זה. ניתן להתאים את המדדים בהתאם לקהל היעד שלך, לבנות סגמנטים מותאמים אישית ואף לקבל את תוצאות המעקב אליכם ישירות למייל.

שירותים נוספים שאתם בטוח צריכים

שירותי קידום ממומן ppc

אנו מציעים ללקוחותינו ניהול קמפיינים בגוגל
קידום ממומן

שירותי קידום אורגני

אנו מציעים ללקוחותינו ניהול קמפיינים בגוגל
קידום אורגני

שיווק במדיה

פייסבוק, לינקדאין, אינסטגרם
מדיה חברתית

שניה לפני שאתם יוצאים

לא חבל? אנחנו יכולים לעזור לכם להשיג לקוחות... תנו לנו הזדמנות