איך לדחוק תוצאות שליליות – מאמר 1

דחיקת ידיעות שליליות ואזכורים (מדריך חלק 1)

איך לדחוק תוצאות חיפוש שליליות (מאמר ראשון מתוך שלושה..)
אם בשעה שמקלידים את שם העסק שלכם במנועי החיפוש מופיעות תוצאות שליליות, עקבו אחר שלושת הטיפים הבאים בתשומת לב כדי לשפר את מצב המוניטין שלכם:
הרחיבו את הפעילות בערוצי המדיה החברתית
קודם כל, תפתחו כמה שיותר פרופילים במדיה החברתית. תהיו פעילים, תתקשרו עם הקהל שלכם. מרגע שיצרתם פרופיל, אל תזניחו אותו. אתרי מדיה חברתית שמספקים תשואות גבוהות בחיפוש, ועם הזמן יוכלו לדחוק למטה את תוצאות החיפוש השליליות:

  • טוויטר
  • פייסבוק
  • גוגל +
  • יוטיוב
  • פינטרסט
  • לינקדין

בעסק הזה, ההשקעה והעקביות משתלמים: מעבר לכך שהפרסום במדיה החברתית עשוי לדחוק את תוצאות החיפוש השליליות, הוא אף יועיל לעסק על ידי הגדלת מודעות למותג, בניית קהל נאמן ונגישות הקהל על בסיס יומי.
תפתחו בלוג ותתחזקו אותו בקביעות
אלף בית של קידום – תפתחו בלוג. תכתבו בו באופן תדיר, תכנים שיהיו שימושיים לקהל היעד שלכם. נדבו ידע ממקור פנימי, העלו מדרגים, מאמרי פיצ'ר, עדכונים ומדריכים.
בתוכן הבלוג, בגופי הטקסט וכן בכותרות העמודים H1s ו-H2S תוכלו ליישם חלק ממילות המפתח הייעודיות שלכם ולתת הפניות לאתר הראשי.
יש המון אתרי בלוגים חינמיים שם בחוץ, כל אחד מהם עם פלטפורה קלה מאוד להקמה ולשימוש. נסו אתרים כמו:

  • Blogger
  • Tumblr
  • WordPress
  • LiveJournal

תעבדו לצד שותפים וחברות משלימות
אם יש לכם שותפים או כאלה שעובדים לצדכם, שווה לדבר איתם על יצירת פרופיל באתר שלהם או מוטב מכך, אירוח בלוגים.
באופן זה שם המותג שלכם יקושר לכל התוכן הרלוונטי שפורסם באתר שלהם, ואתם תזכו להפיץ הלאה את ההפניות והקישורים שלכם. רק תוודאו שבכל פעם שהעסק או האתר שלכם מקושרים, זה בהקשר רלוונטי.
אז אמרנו: מלאו את הפרופילים ברשתות החברתיות ובבלוג בתוכן שימושי ומעניין, תיזמו שיתופי פעולה, וכך תתחילו לדחוק את תוצאות החיפוש השליליות.