אפריל 13, 2014

not provided בקמפיין ממומן

not provided בקמפיין ממומן

גוגל תפסיק להציג מילות חיפוש בקמפיין ממומן?
אם חשבתם לאחרונה איך למקסם את קמפיין ה-PPC  שלכם? גוגל עומדת להוסיף אתגר נוסף לחבילה:  "Not Provided"  תחול גם על קמפיין ממומן
אז נלך אחורה לרגע, גוגל התחילה להכניס את ה – "Not Provided"  לפני זמן רב כבר, וראינו זאת רק באורגני.
לטענת גוגל, הפונקציה באה להגן על פרטיות הגולשים, ולכן כל גולש שביצע חיפוש כלשהו בגוגל, בזמן שבמקביל הוא  מחובר לחשבון הג'ימייל שלו, מילות החיפוש המדוייקות לא יופיעו בפני אף בעל אתר ובמקום זה יופיע Not Provided.
יש שיגידו כל הכבוד ויחמיאו לגוגל על הפעולה, בפועל, מה שקרה זה שאחוז נכבד מהחיפושים האורגניים נעלמו, ובעלי אתרים גיששו בחשיכה בחיפוש אחר ניתוח ראוי ואופטימלי לאתר שלהם.
כעת, ייתכן מאד שגוגל מתכוונת להחיל את הפונקציה גם על תנועה ממומנת, נכון ל 10.04.14, כבר החלו להגיע דיווחים על כך שבעלי קמפיינים רואים את הניתוח שלהם עם הפונקציה NOT PROVIDED, כלומר, כך:
בפנייה לגוגל, לא קיבלנו מענה ישיר על הנושא, אך קיבלנו עדכונים מאנשי מקצוע ומומחים בנושא שסבירות גבוהה,
שגוגל תכריז על כך בחודש הקרוב ותחיל את השינוי בשבועות שאחרי.
השינוי שללא ספק, יצור חסמים בניתוח התנועה, יכול מאד להיות, יראה כך:
גוגל תחדל מלספק מידע המיוחס למודעות בתשלום (לדוגמא- מילות חיפוש מדוייקות שבהן הוקלקה המודעה)
מפרסמים יראו במפורשות את "NOT PROVIDED" בדוחות האנליטיקס של הקמפיינים הממומנים
הדיווח במערכת אדוורדס ישאר ללא שינוי (שהרי היא נותנת מידע על מודעות וביצוען ולא על התנהגות פרטנית של הגולש, אין שם גישה למילות חיפוש)
בית היוצר של גוגל ממשיך להרעיף אתגרים ואנחנו במתח, מחכים לעדכונים ומגובשים לעבודה נכונה, נעדכן אתכם מיד כשיגיעו חדשות חותכות בנושא.