יוני 22, 2013

התאמת האתר שלך למובייל – חשוב מאוד!

התאמת האתר שלך למובייל – חשוב מאוד!

בעתיד, אתרים / דפים בעלי אופטימיצזיה והתאמה מירבית למובייל יקבלו דירוג טוב יותר (יופיעו בתוצאות טובות יותר) בחיפוש אתר מותאם למובייל, תופיע גבוה יותר אצל מי שיחפש במובייל.
אתרכם לא פועל כראוי במובייל? כדאי שתתחילו לסדר זאת ולהתאימו.
ידוע, שכבר היום חלק מהתוצאות האורגניות במחשבים הביתיים מושפעות גם מתוצאות במובייל, כך שמי שיהיה בתוצאה טובה יותר במובייל יהיה בתוצאות טובות יותר גם במחשבים הביתיים (לא באופן קבוע, אבל לטווח הארוך – תוצאות במובייל, ישפיעו גם על התוצאות במחשבים הביתיים שלנו)
בבלוג של גוגל פורסם:
כדי לשפר את חווית החיפוש עבור משתמשי הסמארטפון, וכדי להתייחס לנקודות התורפה הקיימות, אנו מתכננים להציג מספר שינויי דירוג בעתיד הקרוב, המתייחסים לאתרים שאינם מתוכנתים טוב למשתמשי הסמארטפון.
בהמשך, הם שיתפו שתי טעויות תצורה שכיחות בנייד, והציעו כי שינויי הדירוג הבאים, יעזרו לשפר את חווית החיפוש בסמארטפון עבור משתמשי גוגל.
# הפניות פגומות (Faulty Redirects)
הטעות הנפוצה הראשונה מכונה הפניה "פגומה", ומתרחשת כאשר דף המופיע בחיפוש עשוי להפנות את כל משתמשי הסמארטפון לאותו דף נייד בודד, במקום לגרסה המותאמת לנייד של הדף אותו הם מחפשים.
# שגיאת סמארטפון בלבד

(Smartphone-Only Error)
הטעות הנפוצה השנייה מתרחשת כאשר משתמשי הסמארטפון מנסים להיכנס לדף המופיע ברשימת החיפוש, מקבלים הודעת שגיאה ושום דבר אינו מופיע.
אופטימיזציה עבור הנייד
בגוגל מוסיפים, אם תגדירו בצורה הולמת את העמודים הידידותיים לנייד, הדבר "ישפר את רשת האינטרנט הסלולארית, ישמח את המשתמשים שלך, ויאפשר למחפשים לחוות את התוכן במלואו".
כך תתאימו את אתרכם שיהיה מותאם למובייל.
אנחנו ב Seo-Up ממליצים על חברת GinWiz, המאפשרת להתאים את האתר הרגיל שלכם לאתר מובייל בקלות .