מהן הטעויות של חברות הקידום היום? רמז – אובססיה ללינקים!

הדגשים אותם אנו יכולים לקחת מהסרטון הזה שמאט מוציא:

אחת הטעויות הגדולות בתחום ה Seo  ומה שאנשים וחברות לפעמים מתבלבלים זה בין עדכון נתונים ועדכון אלגוריטם.
עדכון אלגוריטם זה כאשר גוגל משנה את האלגוריטם על איך תוצאות החיפוש ידורגו, יתאנדקסו וימויינו.

עדכון נתונים זה כאשר גוגל עושה עדכון לנתונים שלו אחרי שהאלגוריטם כבר מוטמע במערכת.
לדוגמא, עדכון פינגווין האחרון (22.05.13), הוא עדכון אלגוריטם, היה שינוי כיצד האלגוריטם עובד ומנתח את התוצאות , פינגווין 2, ופינגווין 3 היו בסה"כ עדכון נתונים .

חברות קידום ואנשי Seo  מתמקדים יותר מדיי ביצירת לינקים

מאט קאטס טוען שחברות ואנשי Seo  מתמקדים יותר מדיי ביצירת קישורים לאתרים שהם מקדמים ומבזבזים אנרגיה במקומות הלא נכונים של העבודה.

מאט טוען שבמידה וחברות אלו ימקדו את עבודתן ביצירת תשובות טובות במדיה החברתית ובמקומות בהן שואלים שאלות לעניין ויש מקום לענות להם יהיה הרבה יותר אפקטיבי לאתרים שהם מקדמים.

 

שירותים נוספים שאתם בטוח צריכים

שירותי קידום ממומן ppc

אנו מציעים ללקוחותינו ניהול קמפיינים בגוגל
קידום ממומן

שירותי קידום אורגני

אנו מציעים ללקוחותינו ניהול קמפיינים בגוגל
קידום אורגני

שיווק במדיה

פייסבוק, לינקדאין, אינסטגרם
מדיה חברתית

שניה לפני שאתם יוצאים

לא חבל? אנחנו יכולים לעזור לכם להשיג לקוחות... תנו לנו הזדמנות