Seo-up ממליצה לכם להפסיק לעשות ספאם!

Seo-up ממליצה לכם להפסיק לעשות ספאם!

שלום,הייתי חייב לכתוב כותרת הזויה, אחרת לא הייתם נכנסים.

אני אתחיל בניבוי עתידי – ולא, טרם ניחנתי בשירותי ניבוי אמיתיים, אבל בכל העניין של גוגל והאלגוריטם, בינתיים אני "פוגע" יופי כבר מספר עדכונים…

אז לגביי הניבוי – בעתיד הקרוב, אתם הולכים להיפגע, כן כן, כל מקדמי הספאם (המון לינקים, קניית לינקים, אותם ביטויים, ללא גיוון, ללא העלאת תכנים איכותיים, החלפת קישורים ועוד המון דברים …) אתם הולכים להיפגע, אההה, צודקים , לא רק אתם, גם הלקוחות שלכם, הגדולים / הקטנים / הבינוניים, כולם הולכים להיפגע . פה סיימתי את הניבוי שלי, קצת רע לא? אני אסביר בדיוק למה אני חושב כך.

נימוקים:

אני אקח אתכם לכתבה מעניינת מאוד במגזין שאני מאוד אוהב להיות בקשר עם האנשים שם – Search Engine Land.
הכתבה מספרת על חברת Interflora , חברה עולמית המספקת אפשרויות למשלוחי פרחים בכל העולם, לחברה יש נציגות בהרבה מדינות וכמובן שלכל נציגות יש אתר משלה, אני אכוון את הכתבה שלי כרגע ל Interflora באנגליה.

האתר של חברת Interflora, הנחשב לאתר המוביל משלוחי פרחים באנגליה נעלם ממנוע החיפוש של גוגל, הוא לא נעלם רק בביטויי חיפוש כמו – [פרחים], [משלוחי פרחים], [חנויות פרחים], הוא נעלם בשם המותג בעצמו! היום – החיפוש Interflora בגוגל בריטניה מעלה תוצאות אחרות של חברות אחרות.

ראו תמונה:

עונש? – כן! למה כל כך חמור, בגלל שכנראה, וזה כבר מבוסס על השערות, כנראה שחברת Interflora השתמשו בשירותי קניית לינקים, מי קנה בפועל אין לדעת, אנשי החברה או חברת הקידום שלהם, אבל שגוגל מעניש בצורה חמורה כל כך, שגם בחיפוש המותג לא ניתן למצוא את האתר, זה אומר שיש עונש חמור

** עונש חמור בדר"כ מקבלים אחרי שגוגל בטוח שאתה קונה לינקים או עושה פעולות ספאם על מנת לקדם את האתר שלך. (חשוב לציין- אי אפשר לאמת את הנכתב במאמר זה, הכל מבוסס על השערות ובדיקות) **

מבדיקות שנעשו, נמצאו מספר טוויטים של מנהלי אתרים, המספריםש חברת Interflora ביקשה מהם להסיר את הלינקים שמועברים לאתר שלה, כולל לינקים לדף הבית.

את הסיפור העצוב הזה נסיים בנימה אופטימית קלה – בארץ היקרה שלנו, גוגל עדיין לא פועל בצורה הזאת, אבל תמיד מה שקורה בחו"ל קורה אצלנו, אם לוקח לו חודש, חודשיים או שנה זה לא משנה, אם אתם בעלי אתרים, בעלי חברות שאיכפת לכם מהאתר שלכם או מהלקוחות שלכם, תתחילו לחשוב 10 צעדים קדימה לפני שאתם עושים דברים לעצמכם או ללקוחות שלכם, דברים שיכולים לפגוע בעתיד, אני מדבר על דברים בעיקר חמורים – קניית לינקים, יצירת לינקים באמצעות תוכנות, החלפות לינקים, פוטרים, אתרי תדמית וכו'..

בהצלחה, פורים שמח!