ינואר 7, 2013

תגיות-מטא מילות מפתח -(Keyword Meta tags) לא בשימוש

תגיות-מטא מילות מפתח -(Keyword Meta tags) לא בשימוש

החלטתי לכתוב מאמר זה כי לעיתים, אני מרגיש, שחברות הקידום מטעות את הלקוח, ומציגות את עבודתן בצורה הרבה יותר טובה ממה שהיא באמת.

לפני מספר ימים התקשרה אליי לקוחה, לקוחת ותיקה ומרוצה.

אותה לקוחה סיפרה לי, שהיא נפגשה עם חברה שמייצרת סרטים לאתרים. תוך כדי השיחה ביניהם, אחד מנציגי החברה, טען שהם נותנים גם שירותי קידום אתרים והציע לה לבדוק האם חברת הקידום שלה (אנחנו – Seo-up), עושה את העבודה כמו שצריך.

הלקוחה, שהתעוררה סקרנותה, נתנה לו יד חופשית לבדוק את האתר, אף על פי שהיא מרוצה מהתוצאות – "כי  לא יכול להיות שום דבר רע מבדיקה".

הבחור הנמרץ החל מייד לבדוק את האתר, ואלו היו ממצאיו:
"החברה שעושה לך קידום, הייתה חייבת להכניס מילות מפתח ב Meta Tags! איך יכול להיות שחברת קידום לא מכניסה מילות מפתח לתג-המטא!? אני לא מבין איך בכלל האתר שלך מופיע בדפים הראשונים בביטויים חשובים!

הלקוחה הנחמדה שלי, שבאופן טבעי נלחצה מדבריו, הפנתה אליי את השאלה, באופן פרטי כמובן.
חייכתי קלות ועניתי ללקוחה: "משנת 2008 בערך , כבר אין צורך, ואף רצוי שלא להשתמש בתגית "מילות מפתח". גוגל הבין, שאתרים מכניסים בתגיות מילים, אך ורק על מנת להתקדם, ולעיתים המילים הן אפילו שמות של מתחרים!!

ולכן תשובתי הינה חד משמעית – לא רק שאין צורך להכניס מילות מפתח לתג הזה או להשתמש בו בכלל, יש לנקות את הכתובות בו, במידה ויש כאלה."

לפני שסיימתי, הבטחתי לה שאני אשלח לה סרטון של מאט קאטס, מנהל תחום הספאם בגוגל. בסרטון מאט קאטס מסביר מדוע אין צורך להשתמש יותר במילות מפתח במטה-תג. בסופו של דבר, הלקוחה הייתה מרוצה וסיימנו את השיחה.

כעבור חמש דקות נשלח ללקוחה הסרטון הבא (הסרטון עלה בשנת 2009):

אז כפי שניתן לראות, אמרו את זה קודם, לפניי. ואני אומר – אם גוגל אומרים, מי אנחנו שנתווכח?

השורה התחתונה של Seo-up בסיפור הנחמד הזה:
אל תלכו שולל אחר חברות / אנשים שיודעים לדבר במונחים מפוצצים, תבדקו אם יש ביסוס לדבריהם, ואחר כך תחליטו למי אתם מוכנים לתת את המושכות לקידום האתר שלכם.

בהצלחה.
באופן אישי, דרור אבטליון
מכנ"ל "סאו-אפ" Seo-up קידום אתרים בגוגל.

 

שירותים נוספים שאתם בטוח צריכים

שירותי קידום ממומן ppc

אנו מציעים ללקוחותינו ניהול קמפיינים בגוגל

לפרטים נוספים

קידום ממומן

שירותי קידום אורגני

אנו מציעים ללקוחותינו ניהול קמפיינים בגוגל

לפרטים נוספים

קידום אורגני

שיווק במדיה

פייסבוק, לינקדאין, אינסטגרם

לפרטים נוספים

מדיה חברתית