קידום ממומן בגוגל

קידום ממומן- PPC – Pay Per Click – תשלום לפי לחיצה, הוא קידום בתוצאות הממומנות במנועי החיפוש, כלומר, ארבעת התוצאות הראשונות בראש הדף המסומנות במילה ״מודעה״.

קידום ממומן וניהול קמפיינים

קידום ממומן הוא הדרך המהירה להיראות ולהיחשף לגולשים, הדרך המהירה לבחון את אפקטיביות האתר או דפי הנחיתה, קידום ממומן היא הדרך המהירה להתחיל להרגיש את הלקוחות שלכם, ולבחון האם האתר שלכם אפקטיבי ומניב.

בקמפיין קידום ממומן אנו יכולים להחליט באילו ביטויים להיראות ובאילו לא, ומה הגולשים יראו ברגע שנעלה להם בתוצאות החיפוש של גוגל – איזו מודעה הגולשים יראו ולאן הם יעברו באתר (או לדף נחיתה).
בגדול – מי שמחפש תוצאות מהירות או לבחון אפקטיביות ולקבל מידע כמה שיותר מהר, הקידום הממומן בגוגל אכן יכול לספק מענה ראוי.

נשמע מעניין?

השאירו פרטים ונציג מומחה בקידום ייצור איתכם קשר בהקדם!

    שלבי הקידום הממומן

    מחקר מילים

    כמו בקידום האורגני, גם בקידום הממומן אנו נעזרים במחקר מילים, במחקר מילים המותאם ל PPC יש גם את עלויות המילים ליד כל מילה, כך אנחנו יכולים לדעת מראש כבר אילו מילים יקרות יותר ואילו פחות.

    כתיבת מודעות איכותיות ומקוריות

    אצלנו, לא מעתיקים ממתחרים! הקופיריטרים שלנו דואגים שהמודעות שעולות יהיו איכותיות ומושכות, וכמובן לא דומות למודעות המתחרים.

    הרכבת תקציב

    על התקציב אתם מחליטים בעזרתנו, תמיד נוכל להמליץ לכם מתיי כדיי להפחית בכסף ומתיי כדאי להוסיף כסף לתקציב.

    אופטימיזציה קבועה – מיטוב קמפיין

    קידום ממומן יכול מצד אחד להניב הרבה פירות ובמהירות אך מצד שני יכול להיות פזרני ולא כלכלי, ולכן כחלק מהעבודה אנו מבצעים מיטוב באופן שוטף לקמפיין, זאת כדי להצליח להשיג יותר פניות על אותו תקציב וכל הזמן לשפר את העלות מול תועלת של הקמפיין.

    טיפים ונקודות למחשבה

    תקציב

    התקציב שאתם מקציבים, הולך ישירות לגוגל, לא מגיע לכיסנו, ואנחנו לא נוגעים בכסף שלכם שמוקצב לפרסום הממומן, הכסף הולך ישירות ממכם לגוגל, בידקו האם הכסף שלכם מועבר ישירות לגוגל ולא לספק הקידום שלכם.

    חסכון

    בחנו היטב את הקמפיין הממומן כיום, לעיתים התקציב מתבזבז על מילים שלמעשה האתר כבר מופיע בדף הראשון בגוגל, אם כבר אתם באורגני מובילים, מומלץ לנצל את התקציב לביטויים שאתם לא מובילים בהם וכך תרוויחו יותר חשיפה ללקוחות.

    מתי לעלות עם קמפיין ממומן

    מומלץ להשקיע משאבים בקמפיין ממומן כאשר האתר אינו מופיע בעמודים הראשונים בגוגל בביטויים רלוונטיים וחשובים לכם.

    מתי לא להופיע

    המון פעמים אנו נתקלים בחברות אשר מבזבזות כסף בקמפיין הממומן שלהם כאשר הן עולות בביטויי חיפוש לא רלוונטים, כדי למנוע זאת, יש להוסיף ״מילים שליליות״, כך תמטבו את הקמפיין, תנצלו את התקציב בצורה איכותית יותר, ותגיעו ללקוחות רלוונטים.

    החזר השקעה – ROI

    חשוב לנו שתבינו, כל שקל שאתם משקיעים בקמפיינים ממומנים חייב להיות מוחזר עם רווח אליכם לחברה, ולכן מומלץ שתבדקו האם יש מעקב איכותי אחר הפניות שאתם מקבלים ומקור ההגעה שלהם, כך תוכלו לבחון האם הקמפיין הממומן אפקטיבי ומשתלם.

    גוגל כמנוע חיפוש בפני עצמו הוא כלי עוצמתי לקידום העסק והגברת מודעות למותגים ועסקים. אחת האסטרטגיות השימושיות ביותר לעסקים היא קידום ממומן בגוגל, קמפיינים של תשלום לפי לחיצה (PPC), שיווק מחדש (רימרקטינג) וגישות נוספות שיעזרו לנו להשיג חשיפה מהירה להקהל רחב ופניות באופן מהיר.

    קצת מההתחלה – קידום ממומן וגוגל

    ב 20 שנה האחרונות גוגל הפכה למנוע החיפוש הפופולרי ביותר בעולם, וכיום היא מהווה פלטפורמה רבת עוצמה עבור עסקים לקידום המוצרים והשירותים שלהם.
    אחת הדרכים היעילות ביותר להשתמש בגוגל לקידום היא באמצעות קידום ממומן. פרסום ממומן כרוך בתשלום (ישירות לגוגל) עבור קניית שטח פרסום בדפי תוצאות החיפוש של גוגל, כמו גם באתרים אחרים בבעלות גוגל כגון YouTube, Gmail ומפות Google.

    קידום ממומן בגוגל יכול ללבוש צורות רבות – קמפיין פרסום בתשלום לפי קליק (PPC), מודעות לתצוגה (קמפיין דיספלאי), מודעות וידאו ומודעות קניות (גוגל שופינג).
    קמפיינים לפי קליקים PPC הם הצורה הפופולרית ביותר לקידום ממומן בגוגל, בקמפיין ממומן PPC, נשלם עבור כל קליק שהגולש לוחץ על המודעה שלנו. זה מאפשר לנו למקד ללקוחות פוטנציאליים המחפשים או שכבר מתעניינים במוצר או בשירותי העסק השונים. כמובן שחברות קידום טובות או אנשי מקצוע איכותיים יודעים למדוד את הצלחת הקמפיין ולשפר את ההישגים לאורך הזמן.

    בעזרת קמפיין ״שיווק מחדש״ – Remarketing, נוכל לפנות למשתמשים שקיימו בעבר אינטראקציה כלשהי עם האתר שלנו, מה שמאפשר לנו לייצר עם הגולשים מעורבות ולהחזירם לאתר.
    מודעות לתצוגה ומודעות וידאו הן גם צורות פופולריות של קידום ממומן בגוגל. עם מודעות לתצוגה, נוכל להציג טקסט, תמונות וסרטונים בדפי תוצאות החיפוש של Google, כמו גם באתרים אחרים ברשת, מודעות וידאו דומות למודעות ברשת המדיה, אבל הן בדרך כלל ארוכות יותר ומציגות מידע נוסף על מוצר או שירות.
    מודעות שופינג (קמפיין גוגל שופינג) הן דרך מצוינת ליצור קשר עם לקוחות פוטנציאליים שמחפשים באופן פעיל מוצרים או שירותים ספציפיים.

    קידום ממומן בגוגל הוא דרך עוצמתית לקידום העסק ולחיזוק ושיפור המיתוג שלו, עם מגוון אפשרויות זמינות, ניתן להתאים את מסעות הפרסום לצרכים וליעדים הספציפיים של העסק. בניהול נכון של קמפיין ממומן, תכנון מופקד ופיקוח על הנתונים והביצועים, נוכל למקסם את החזר ההשקעה שלנו ולהפיק את המרב מהפרסום בגוגל.

    מספר טיפים לקמפיין ממומן בגוגל

    • טיפ ראשון – לפני שתמחילים קמפיין מומן ובכלל מסע פרסום כלשהו בגוגל עלינו להגדיר את היעדים, מה אנחנו רוצים להשיג מהקמפיין ומה המטרות שלשמן יצרנו את הקמפיין. לדוגמא – האם אנחנו עושים קמפיין רק בשביל להגביר מודעות למותג (Brand Awareness), אנחנו רוצים להביא יותר תנועה לאתר? אנחנו רוצים יותר מכירות באתר או שאנחנו רוצים לידים ופניות.
      ברגע שהגדרנו את המטרות שלנו, נדע איך להתחיל להתנהל ובאיזה צורה להקים את הקמפיין, וכמובן אחרי עליה לאוויר איך לאמוד את האפקטיביות שלו, החזר השקעה וכדאיות להמשך הדרך.
    • טיפ שני – תקציב, ואסטרטגיית הצעות מחיר, בגוגל יש מגוון רחב של אפשרויוית לאסטרטגיית הצעות המחיר, ניתן לתת מחיר לקליק, מחיר להמרה, מחיר למכירה, מחיר להחזר השקעה . נהיה חייבים למשך כל תקופת הקמפיין לשים לב לנתונים כדי להבין באיזו אסטרטגיה נבחר בטווח הקצר ובטווח הארוך, שינויי האסטרטגיות בקמפיינים יכולים לפעמים לפגוע בטווח הקצר בביצועים אך בטווח הארוך לשפר משמעותית את ההצלחה בקמפיין ובסוף בדבר הכי חשוב – בהחזר ההשקעה.
    • טיפ שלישי – קופי! המודעות שלנו חייבות להיות מושכות, משכנעות ומסבירות בצורה קצרה אך יעילה למה ללחוץ עלינו. מודעה שמציגה הנחה / מציגה בידול / מציגה יכולת שאין לאחרים או התחייבות כלשהי היא מודעה שיודעת למשוך לקוחות. במידה והקמפיין כולל תמונות או שופינג, המודעה צריכה להיות מושכת מבחינה ויזואלית, תמונה באיכות טובה, סייל כלשהו או מחיר תחרותי הם אלו שימשכו את הגולשים ללחוץ על המודעות.
    • טיפ רביעי – דף נחיתה – בין אם החלטתם להעביר את הקמפיין לדף נחיתה ייעודי או לעמוד באתר, שימו לב שהעמוד מושך ויזואלית, מציג תוכן איכותי ונותן לגולש את כל האינפורמציה כדי להשאיר פרטים / לרכוש ועדיף כמה שיותר מהר. ככל שנהיה אינפורמטיביים בצורה איכותית, וקלים ויזואלית למשתמש להשארת הפרטים או הרכישה, כך נגביר את הסיכויים שלנו לקמפיינים איכותיים יותר וחסכוניים יותר, יותר המרות על פחות קליקים זה מה שאנחנו מחפשים.

    בניית קמפיין ממומן יכולה להיראות כמשימה לא פשוטה ואף מרתיעה, אך עם אסטרטגיה נכונה, יעדים ברורים, וניהול שוטף לאורך הקמפיין מרגע עלייתו לאוויר – התוצאות הטובות מגיעות.

    אז למה קמפיין ממומן ppc בגוגל הוא Game-Changer?

    נראות מיידית: ברגע שהקמפיין פרסום עולה לאוויר, המודעות מתחילות להופיע, ומציעות חשיפה מיידית למותג / לשירות ולעסק .
    מיקוד מדויק: קמפיין ממומן מאפשר למקד לפי גיל, מיקום, תחומי עניין ואפילו סוג המכשיר שבו נעשה שימוש, מה שמעניק לך שליטה שאין שני לה, שלא נדבר על שירות ספציפי, או אפילו תחום מסוים שתרצו לגייס אליו לקוחות בעסק.
    מדדים מדידים: עם קמפיין ppc, אתה יכול לעקוב אחר כל דבר, החל משיעורי קליקים ועד שיעורי המרה, מה שמאפשר לקבל החלטות מונחות נתונים.

    הגדרת מסע פרסום ב-Google PPC הוא תהליך רב-שלבי:

    במידה ואין חשבון – צרו חשבון Google Ads.
    מטרות מסע הפרסום: הגדירו בבירור את היעדים שלכם. האם מטרת הקמפיין היא להגביר מודעות למותג, יצירת לידים / מכירה ישירה / פניות טלפוניות?
    פילוח קהלים: השתמש באפשרויות המיקוד של גוגל כדי לאתר את פרופיל הלקוח הפוטנציאלי שלך.
    קבוצות מודעות ומבנה: חלק את מסע הפרסום לקבוצות מודעות על סמך מילות מפתח או נושאים דומים.
    מחקר מילות מפתח: היסודות למסע פרסום טוב ב-PPC מתחילים בחקר מילות מפתח, הן אבן היסוד של של קמפיין ממומן בגוגל ובכלל קידום אתרים. השתמש בכלים כמו מתכנן מילות המפתח של Google או SEMrush כדי למצוא מילות מפתח בנפח גבוה ובעל תחרות נמוכה. שקול מילות מפתח עם זנב ארוך לחיפושים ספציפיים יותר, פחות תחרותיים.

    יצירת מודעות ממירות: מדריך שלב אחר שלב.

    איכות המודעות, ההתנסחות והכתיבה יכולות להיות הקו המבדיל בין קמפיין מוצלח לקמפיין גרוע. מספר טיפים ליצירת מודעה מושכת וממירה
    כותרות שמושכות תשומת לב: הכותרת שאתם כותבים חייבות להיות משכנעות ולהתייחס ישירות לנקודת הכאב של המשתמש.
    לדוגמא – אין מספיק טלפונים בעסק? חסר לקוחות? , מה שעשינו זה ישר נגענו בנקודת הכאב לבעל העסק, משכנו את תשומת ליבו.
    תוכן עם תועלות: הדגש את היתרונות של המוצר או השירות שלך, לא רק את התכונות.
    לדוגמא – רק אצלנו תשלמו רק על פניות אמיתיות, הפרסום שלנו ממוקד ללקוחות שאתם באמת רוצים.
    CTA ברור: השתמש בפעלי פעולה וצור תחושת דחיפות כדי לעודד קליקים.
    לדוגמא – השאירו פרטים, למה אתם מחכים אנחנו כאן בשבילכם

    דפי נחיתה: איפה הקסם מתרחש

    הקמפיין לא מסתיים כאשר מישהו לוחץ על מודעת ה-PPC, זו רק ההתחלה. דף הנחיתה צריך להיות מותאם להמרות:

    רלוונטיות: התוכן צריך להתאים למודעה שהובילה את המבקר לדף.
    פשטות: העיצוב צריך להיות נקי, וה-CTA צריך להיות קל למצוא.
    מהירות טעינה: זמני טעינה איטיים יכולים להרוג המרות. תדאגו שדפי הנחיתה יעלו מהר.

    תקצוב והצעות מחיר: תקציב הוא מרכיב קריטי בגוגל ads ובניהול הקמפיינים הממומנים:

    הגדרת תקציב: קבע מה אתה מוכן להוציא מדי יום או חודשי.
    אסטרטגיות מתן הצעות: בחר בין הצעות ידניות ואוטומטיות על סמך רמת הנוחות והמומחיות שלך.
    ניטור, ניתוח ואופטימיזציה: עקבו באופן קבוע אחר תוצאות מסע הפרסום באמצעות כלים כמו גוגל אנליטיקס והניתוח המובנה של Google Ads. חפשו תחומים לשיפור ואופטימיזציה.

    מלכודות נפוצות וכיצד להתחמק מהן – הימנע מהטעויות הנפוצות הבאות בקמפיינים ממומנים:

    מילות מפתח שליליות: השתמשו במילות מפתח שליליות כדי לא לכלול חיפושים לא רלוונטיים ולהימנע מבזבוז תקציבים.

    בדיקות A/B: בדוק תמיד גרסאות שונות של מודעות כדי לראות מה הביצועים הטובים ביותר.

    שיחת טלפון
    צור קשר